Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter DNBs oppkjøp har Sbanken blitt like dårlig som DNB. Bare annen farge. Ekstremt dårlig mobilapp. Løgnaktig informasjon fra DNB om hva som skulle skje etter oppkjøpet.
Etter DNB kjøpte Sbanken skulle vi ikke merke noe. Først forsvant Apple-pay, så skulle de relansere en "mye bedre app". Det viste seg å være DNB-app'en i andre farger. Nettbanken stengte de. Masse funksjoner finnes ikke i App, og man henvises til DNB sin nettbank. Den beste banken i Norge ble dessverre kjøpt opp av den dårligste. Konkurransenemda kan man bare legge ned. Vi får håpe alle de sidrompa Sbanken-kundene faktisk gjør mer enn å sutre, og bytter til en annen bank. Så lenge folk bare klager, men ikke bytter, så sitter DNB der og ler.
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bli værende som kunde, mest fordi det er lettest, men etter at den nye og fantastisk lite brukervennlige appen ble lansert, har jeg nå opprettet kontoer i ny bank og er i ferd med å flytte alt over.
SBanken = DnB uten nettbank. Alle feil i DnB-systemer (som er flere enn i de fleste andre banker) vil nå også berører SBanken.
DnB har som forventet slaktet Sbanken fullstendig. Ikke rart at når jeg må går inn i app til DnB er eneste valg: Flytt kundeforholdet til DnB. Da kan jo DnB på sikt avvikle Sbanken helt med begrunnelse av færre og færre benytter konseptet. Men noe må jo ledelsen i DnB gjøre for å forsvare 11 mnok i årslønn som er 3 ganger mer en det Nato-sjefen får. Skam dere!
Etter flyttingen til DnB sine systemer og lansering av ny app er ødeleggelsen av Sbanken fullendt. Appen er ustabil og treig, og aksjehandel/tilgang til ASK fungerer ikke overhodet. Sbanken svarer heller ikke på kundeservicehenvendelser angående dette. Det er uforsvarlig å bruke Sbanken som hovedbankforbindelse, slik jeg ser det.
Kort vei fra å være best i klassen til dårligst. Takk for meg! Det oppleves som et oppkjøp for så å ødelegge et konsept DnB ikke klarte å konkurrere med.