Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har (forhåpentligvis ikke lenger) en sparebank 1 innboforsikring, det var vært helt elendig! Jeg har aldri hatt så mange problemer bare med å få en mobil i reparasjon før. For det første fikk jeg ikke sendt dem Mail for hver gang jeg spurte etter mailadresse svarte hver sparebankansatt forskjellige epostadresser. Det tok meg over en uke bare å sende dem en Mail. Jeg fikk heller aldri tak saksbehandleren min. Det virket som om ingen ville hjelpe meg med saken min, og denne saken har vart i over en måned uten å ha gått noen sted!! I dag ringte jeg dem, og fikk en ung dame som jeg trodde skulle hjelpe meg. Det endte opp med at hun kjeftet på meg og sa at saksbehandleren min skal ringe meg, men når jeg fortalte henne at dette har jeg hørt før og aldri ble oppringt ble jeg lagt på. Helt forferdelig kundeservice som knuser selvtilliten!! Vil absolutt ikke anbefale denne banken til noen sjeler der ute, ingen fortjener denne elendige opplevelsen jeg har hatt over en måned.
Veldig fornøyd med kundeservicen i Sparebank1. De er behjelpelige og fleksible med det meste.
Vi byttet til sparebanken fra DNB men den er like elendig når det gjelder lån som DNB. Fakta er at alle banker elsker folk med mye penger, de får lett lån selv om de ikke trenger det. Lavtlønte får ikke lån uansett hvor flinke man er til å betale. Vi har hatt huslån i flere år hos BlueStep, når jeg for søkte å flytte det til Sparebank1 var det umulig, der hadde vi betalt mindre i mnd enn i BlueStep som har høy rente. Vist man klarer å betale i BlueStep til en høy rente hvorfor skulle man da ikke klare å betale i sr bank til en lav rente? Det er ingen fornuft i det. Det skyldes selvfølgelig banken har si en merkelige regler.. Sånn sett er alle banker like. Alle banker er kyniske de har ingen forståelse for at lavtlønte være flinke betalere. Men man kan selvfølgelig lett få et forbrukslån til skyhøy rente.. Du som har forbrukslån gjeld kunne lett få mindre å betale i mnd vist man hadde fått låne i en vanlig bank men det kan man bare glemme pga av banken sin merkelige måte å tenke på
Sparebank1 har en fantastisk brukervennlighet, den holder deg oppdatert og har de funksjoner den skal som å betale å motta penger med. Når kommer til kundeservice og oppfølging å salg av sine tjenester så får de terning kast 1. Aldri fått tlf fra rådgiver eller noe
Har vært kunde i banken nå i 12 år og er veldig fornøyd. Fikk raskt svar på søknad om lån og er veldig godt fornøyd med det meste. Bra kundeservice, forståelige og hjelpsomme rådgivere og en føler en får forståelse.
Har vært kunde hos sparebank 1 i 3 år. Vært bare surr med fakturaer og verdens dårligste kundeservice. Når ulykken først var ute brukte selskapet nesten 1 år på å avgjøre at de ikke hadde bevis nok og ta vedkommende. Dette selskapet er ikke å anbefale noen.
De er veldige uenig da jeg prøvde å forklare med min livsforsikringen i sparebank livsforsikring Vil ikke forstå hvorfor jeg ble uenig. Jeg avsluttet både liv- ulykkesforsikringen. I januar 2018. Enda må jeg betale kr. 1500 pluss idag kom kr. 171