Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når en ber om råd, er de skriftlige rådene vage. Kunderådgiver ringer ofte etter det skriftlige svare er gitt og sier noe helt annet!
Ekskluderende ovenfor kunder som ikke bor på Vestlandet. Folk flytter, pga studier, jobb og endring i livet. Ikke sant. Og da er det ikke bare å møte opp på Vestlandet for å fysisk komme i banken å identifisere seg. Også fikk vi vite at huslånet fikk vi ikke siden vi ikke bodde på Vestlandet lengre og de prioriterte det lokale.
Alt ble bare rot fra kundebehandleren sin side. Reiste frem og tilbake med buss og ferje 6 ganger. Fikk også krav om ubetalte regninger på hjemstedet mitt!
Bare positive og hjelpsomme i Sparebanken Vest Haugesund. Blir ikke byttet ut av meg.
Jeg anbefaler ikke denne banken. Det tar alt for mye gebyrer for daglig bruk.
Ikke stol på kundeveilederne, hverken på bedriftsmarkedet eller privat. Banken kjører en politikk med lav rente på innskudd og gjennomført dårlig veiledning for deg som kunde. Utlånsrenter økes raskt og med høyere marginer enn det som er banken sine økte kostnader. På innskudd er det motsatt. Om dette skyldes gjennomført politikk fra banken sin side eller dårlig opplæring til rådgiverne vet jeg ikke, men det er du som kunde som må betale for dette. Stol derfor ikke på at du har de beste betingelser.
Sparebank eiet av Kong Salomo. Livslangt kundeforhold avsluttet. Fra meget bra til mindre bra. Flotte banklokaler, nettbanksider og mobilapp, men "innholdet" står ikke i forhold. Stikkord er dårlig kundebandling. Vanskelig og tidvis umulig å komme i kontakt med "rett person". Følger ikke avtaler, svarer ikke på mail, ringer ikke tilbake. Har følt meg som en kasteball i en i en kunnskapsløs og arrogant organisasjon. Egentlig utrolig at en slik bank har livets rett. Hilsen Jørgen H.