Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver å få nytt passord da jeg ikke kommer inn på min side??? Kommer ikke noe nytt passord, er så drittlei og vente 30-40 min på tlf hver gang det er noe, ligg unna.
Har fiber fra Altibox gjennom borettslaget, har oppgradert kapasitet til gigabit. Får over 990 Mbit både upstream og downstream når jeg kobler en PC rett i hjemmesentralen. Stabiliteten er bra, og de få gangene jeg har hatt problemer har kundeservice vært spot on i forhold til å veilede meg til løsning. Har satt hjemmesentral i bridge mode og kjører egen router på innsiden, kablet nett til TV og multimedieutstyr, trådløst til mobiltelefoner og PCer. Må restarte hjemmesentral ca. en gang i måneden, som er bedre enn det meste annet jeg har hatt (men ikke like godt som bedriftsløsninger, selvsagt).
Stadig laber hastighet. 4g blir flere ganger raskere. 👇
Altibox internettet er forferdelig. En kort periode funker det men etter noen minutter er det mislykket. Meget skuffende. Anbefales ikke i det hele tatt.
Ustabilt bredbånd. Dyrt. Pris på tv og internett øker mye. Kan ikke bytte, så låst inne. Utrolig at slikt monopol er lov.
Dette blir bare dyrere og dyrere.. Skal ikke så mye til før jeg bytter leverandør nå. Har bredbånd og tv-tjenester hos dere, men nå er grensen (snart) nådd for hva jeg synes jeg får tilbake.. Håper denne gangen at det kommer kunden tilgode når dere enda engang fusjonerer, men er dessverre langt fra sikker. Så jeg har begynt å se meg om i markedet hva som kan være ett alternativ.
Her fungerer alt som det skal. Vi har 500/500 og det holder de glatt her. Meget fornøyd med altibox 👍
Fikk bredbånd fra Altibox for snart ett år siden. Merket med en gang at dette var mye verre enn det vi hadde før. Flere rom kom vi ikke på nett i. Kontaktet Altibox og fikk et helt på trynet svar tilbake. Vi hadde kanskje brannmur, tykke vegger eller speil som ødela. Anbefalte meg å kjøpe wifi plus boks. Jeg bestilte en slik. Fikk nett i alle rom, men smart-tven må jeg nesten daglig legge inn nettet på fordi det ikke virker som det skal. På verandaen (3 meter fra modemet) har jeg ikke nett. Anbefaler ingen å bytte til Altibox. Gleder meg til bindingstiden er ute så jeg kan få byttet tilbake til min gamle leverandør.
Eneste grunnen til at vi har altibox er at det er den eneste leverandøren av internett der vi bor. Prisene er ikke så ille dersom du en internettkapasitet som er stor nok for hele Oslo, men de har ingen alternativer med fornuftige hastigheter og ditto fornuftige priser.
Dårlig. Går tilbake til canal digital/telenor, har flyttet, ga dem en sjanse, angrer på det. Har 9 måneder igjen av bindingstiden. men allikevel går jeg tilbake til canal digital selv om jeg må betale altibox fortsatt 9 måneder til. Fant ut at det er bedre for helsa mi.
Vi kjøpte hus ikke langt unna der vi bor. Vi så muligheten får å koble oss til fibernett gjebnom Signal Altibox hvor Frost er deres leverandør av fiber. Vi meldte om flytting av nett i sept.2018. Graving av grøft med trekkrør og inntakspunkt klargjort pr sept. 2018. Vi har kontaktet Signal Altibox både pr. tlf, kontaktskjema post og personlig frammøte med sjef som skulle ta kontakt i går. Useriøse aktører. Enda nå i juli 2019 venter vi på å få realisert installasjon. Problemet er slik jeg ser det at det er ulike selskap uten gode rutiner og samarbeidformer som driver. Tror helt og holdent at Altibox må opprette en heleid avdeling for installasjon av fiber for å få levert på kundeservice og vare. For et rot!
En rekke telefoner med tilhørende resett metoder og instillinger for så å ende med at de ikke kan gjøre noe for å forbedre wifi signal kvaliteten har 500/500 abo. klarer bare 50/50 70 cm fra routern. Dette er akseptabelt ref. service telefon.
Chatet lenge med kundebehandler som mener jeg har riktig hastighet!!! Betaler for 500/500, men får bare 65 på download og 140 på upload fra hjemmesentralen levert fra altibox, hun på chatten mente jeg burde kjøpe meg eget mesh-oppsett... Hjelper lite med mesh, når de ikke leverer den hastigheten jeg betaler for... Dette er skikkelig dårlig service
Jeg ringte inn og skulle oppgradere nettet hjemme hos min mor og far. De har 80/80 fra før og ville oppgradere til 150/150 da de ikke har bruk for noe mer. Snakket med en dame og dette var ikke noe problem. Fikk sendt tilbudet på mail til min mor og ba ho om å godta tilbudet som jeg fikk beskjed om fra kundeservice. Så ringer jeg inn og spør når montøren ville komme fordi det begynner å bli noen uker siden jeg bestilte dette. Da får jeg beskjed om at jeg har bestilt 500/500 til 1000kr måneden? Jeg sier at dette er feil og at jeg har best om hundreogfemti/hundreogfemti og ikke femhundre/femhundre. spesielt å ta så feil. Dette kommer til å bli leven!
Dårlig!! Ikke å anbefale. Nett nede selv om det står alt er i orden på driftsmelding
Altibox har et helt forferdelig nett! Det funker nesten aldri og jeg må bruke mobilnett for å ha bra nett.