Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt utfordringer med ustabilt internett siden vi fikk det etablert. Det har vært meget variabel oppfølging og støtte fra Altibox og dialogen mellom dem og lokal leverandør har vært forferdelig dårlig. Altibox har ikke logget henvendelser, henvendelsene som har blitt logget er mangelfull og gjør jobben til neste kundebehandler svært vanskelig. Begeret rant over når jeg kontaktet Altibox sist, da fraskrev de seg alt ansvar for å feilsøke og mente både oppsett av enhetene og deres egne guider var feil.
Pris tilsvarer ikke hastighet... Alt for dyrt og hastighet merkes ikke så mye mer en hva var før
Fint at man kan se før/etter på tv. Hastigheten på nettet er ustabil
Har hatt altibox i 10+ år, og den eneste negative opplevelsen jeg har hatt var da jeg måtte bruke et par måneder på å overbevise dem om at den gamle hjemmesentralen var kaputt. Bortsett fra dette har jeg til enhver tid hatt stabil linje, lav ping (2-5ms) og korrekt hastighet. Aldri opplevd nedetid faktisk. Har også tidvis hjulpet andre venner som har klaget på hastighet etc, og da har det i samtlige tilfeller vært brukerfeil. Kort fortalt, hadde de vært litt mer medgjørlige da hjemmesentralen tok kvelden samt hatt litt bedre priser, ville de fått max score!
Bra service men treg med å utbedre . Bør ta kundene mere på alvor .
Bra tjeneste men dyrt og dyrere blir det har jeg hørt
Veldig bra, men har desverre ikke råd til å ha dette mer.