Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir dyrere og dyrere for hvert år, snakker ikke justert etter inflasjon, men skikkelig påslag i forhold til for 5 år siden når vi fikk «tilbud» om å bytte. 1 til 2 ganger pr mnd faller nettet ut og må restartes, syns også dekning i huset er lav, tross 2 ekstra sendere.
Jeg er super fornøyd med Altibox. Har 1000/1000mb linje, og den er dønn stabil. Har denne linjen i samme pakke som grunnpakken på TV-kanaler. Har ryddet raskt og effektiv opp dersom det har vært noe tull/problemer. Noe ventetid på kundeservice i perioder, men det er likt hos alle uansett hvilken tilbyder man har. Kjører google mesh trådløst nettverk, noe som også supporteres av Altibox dersom det skulle bli problemer. Stabilt og raskt er noe som på en glimrende måte beskriver Altibox. Jeg har heller aldri oppled å få vesentlig lavere hastighet enn hva jeg betaler for. Har hatt fra Nextgentel, Telenor, Canal Digital (Nå Alente), Get (Nå Telia) og andre før, og ingen har kunnet tilby noe i nærheten av det som Altibox leverer.
Desverre er port 25 stengt som ødelegger muligheten min til å sende mail fra min egen smtp server.
Vi hadde en fast ekstern IP adres, og etter "oppgraderingen" har vi kun en kjult internt IP adres. Kundeservice har nul peiling hva det betyr for oss.
I lengre tid har TV’en hakket og lagget. Har klaget men ingen forståelse, hun jeg snakket med forsto ikke problemet. Nå leser jeg at mange andre har samme problem! I går skulle jeg se på skøyter fra Calgary, helt umulig å se bare hakking i bilde og tekst. Alle andre kanaler var helt ok. Har forsøkt å finne e-post eller telefon på kundeservice men dette finnes ikke, eller? Glitching eller bildeforstyrrelser er en daglig opplevelse. Meget misfornøyd.
Altibox oppdaterte router og sperret for muligheten til å endre innstillinger og f. eks. legge til et gjestenett. Nett er i korte perioder nede.
ber meg betale gjennåpningsgebyr uten at det har blitt stengt. kverulerer på at jeg har feil, selvom jeg sitter med fakturaene og dokumentasjon på at det er ikke er riktig. Skuffende prøve tjene penger på de som sliter fra før av økonimisk, ogskal passe på at alle jeg kjenner etc skal få vite om den dårlige kundeservicen.