Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som utleier av strøm til antenne, har jeg på mine 13 år ikke fått dekt utgifter fra tidligere direct Connekt som nu er bredbånd.no. Er d vi private som skal stå for deres kostnader? Hvorfor holder de ikke avtaler? Svindler de bevist? Sender til bredbånd fjernet i dag👍 Ingen kunder blir lurt fra dette nettverket mer!
Hei Eirik! Alle som er repeaterverter hos oss har en egen avtale med oss, der det som regel foreligger an avtale om kostnader for strøm og slikt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom du mener at avtalen ikke er opprettholdt, så skal vi undersøke dette nærmere. Mvh Morten, Breiband.no
Hold dere unna. De leverer utstyr som ikke fungerer, og setter det opp selv om ikke signalet fungerer. De fakturere allikevel. Kundeservice sier det er kundens ansvar om internett ikke fungerer!!
Hei, Dersom kunder bestiller montørhjelp og vi ikke får signaler blir bestillingen kansellert. Fakturering starter som regel bare dersom kunden har bestilt selvmontering og tar kontakt utenfor prøvetid og/eller angrefrist. Ta gjerne kontakt på [email protected] så kan vi se på saken din. Mvh Morten, Breiband.no
Dårlig nett, detter ut hele tiden er nesten ikke måned de ikke er noe galt. 🤔Lover bedring men ingenting skjer 😴men prisen setter dei opp 😥 eneste som er bra er att dei har fri bruk på de eg har heima, men satellitt nettet sa eg opp på grunn av prisen og ingen rollover
Hei Synnøve, Leit å høre at du opplever problemer med nettet! Ta gjerne kontakt på [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din :) Mvh Morten, Breiband.no
Høye priser, et nett som konstant kobler ut, og en helt FORFERDELIG kundeservice! Finn aldri på å tegne et abonnement hos Breiband! Det finnes ikke en eneste ting som er positivt med dette firmaet!
Hei Trude, Leit å høre at du opplever det slikt! Dersom du opplever problemer med nettet kan du gjerne sende oss en henvendelse til [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din. Mvh Morten, Breiband.no
Elendig kundeservice! Svarer ikke på tlf eller mail! Øker prisene til sine kunder etter noen mnd. Må betale leie for utstyr som man tidligere har betalt for. STYR UNNA!!
Hei Inge, Alle som ringer oss skal få svar - du kan også velge tilbakering så du slipper å vente i kø. Alle som sender oss en e-post skal også få svar - dersom det ikke er tilfellet for deg ønsker vi gjerne å høre fra deg. Du kan sende en henvendelse til [email protected] og referere til denne Bytt.no siden så tar jeg tak i saken. Mvh Morten, Breiband.no
Jeg bestilte bredbånd via satellitt til hytta. Glad og fornøyd gikk jeg i gang med monteringen og fulgte oppskriften helt etter instruksjonene. Selv om forholdene ved hytta bør være helt ideelle for satellittkontakt, hjalp ingenting selv med hjelp fra teknisk kompetente venner. Jeg kom ikke ett sekund på nett. Likevel har jeg endt opp med at selskapet har fakturert meg for 5000 kroner, og når jeg finleser betingelsene kommer jeg antakelig ingen vei. Og de skal ha alt utstyret tilbake uten at jeg får noe refundert. Utrolig. Det er første gang jeg har måttet betale for en tjeneste eller et produkt som aldri har fungert. Selskapet tilbød profesjonell assistanse for montering. Det ville ha kostet meg 10-15000 kroner fordi hytta ligger langt unna der vedkommende ekspert oppholder seg. Og en slik assistanse ville ikke kunne ha garantert et godt resultat. Jeg er rimelig sikker på at eksperten heller ikke hadde fått det til. Dette er et helt useriøst selskap. Sjekk forøvrig regnskapene deres på proff.no. Bare underskudd og økende sådann. Går vel konkurs om en stund.
Hei Senja, Alle som bestiller abonnement hos oss får en 14 dagers prøvetid som starter den dagen utstyret ligger klart til henting på postkontoret. Får du ikke signaler eller om du ikke er fornøyd innenfor prøvetiden er det bare å ta kontakt så kan du returnere utstyret - den eneste kostnaden du får da er returkostnaden. Send oss gjerne en henvendelse på [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din om du ønsker det :) Mvh Morten, Breiband.no
Helt ræva internett, det er nesten ikke en hel dag at vi har nett. Må bruke 4g fra andre telefoner, og dele nett. Dette tapper Telefonene våre☹️☹️☹️ Sjelden eller aldri får vi beskjed om at det er noe galt. Vi skal liksom bare godta at det er ræva og betale for det. Jeg og min familie ønsker nok Breiband dit peppern gror!!!
Hei, Leit å høre at dere opplever problemer med nettet! Anbefaler at du tar kontakt med oss på 21 55 40 00 eller [email protected] slik at vi kan undersøke nettet deres, da det ikke skal være slik du beskriver. Håper å høre fra deg! Mvh Morten, Breiband.no