Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg syntes breiband er dårlig! Jeg får ikke spilt på nettet uten å stå stille og lagge over halve spilletiden. Det er også sykt ustabilt som er med på å gjøre alt mye dårlige... Til de få positive tingene: Det er veldig bra til å se på alt fra Netflix, YouTube, Viaplay og andre tjenester...Alt fungerer bra men ikke bra nok...det irriterer meg at jeg ikke får spilt etter skolen på grunn av dårlig nett. Det er ikke en vanlig lagg med litt hakking innimellom men du står stille i spillene lenge og kan begynne å gå igjen etter 10-20 sekunder... Plis prioriter denne meldingen og ikke gjør kundene deres frustrerte... Flere av vennene mine opplever det samme... vurderer veldig å bytte!
Internettet detter stadig ut, og ned på lavere overføringshastighet enn hva vi betaler for.
Jeg har allerede overtatt et hus som har antenne fra Breiband. Jeg lurte på hvorfor de vil sende en ny antenne når alle mine nabo har lik antenne. Jeg vil gjerne vite hvorfor dere ikke kan åpne linje når signaler er bra. Forrige eier hadde ingen problemer med den gamle antenne. Jeg har vurdert å bli kunde hvis dere svarer på min spørsmål. De som jobber i kundeservice deres er elendig. Svarer aldri !!! Hvis dere ikke kan levere er det bare å stenge butikken.
Vi har hatt breibånd siden September 2012. Da kjøpet vi satellittutstyret og betalte for nettilgang. Høsten 2017 forlangte Breibånd at vi skulle betale leie for satellittutstyret som vi hadde kjøpt 5 år tidligere. Vi hadde en lang diskusjon som endte med at Breibånd sa meg opp. I tillegg har de forlangt at jeg sender satellittutstyret tilbake til dem! Har dere hørt om lignende. Snakk om dårlig behandling av kunde!!!!
Kundeservicen er under enhver kritikk. De lurer deg med fine ord. Ingenting stemmer. STYR UNNA.
Det som gjør Breiband bra, er at de bruker utstyr fra mikrotik. Det som kan bli bedre er mer muligheter i kundeportalen, med ting som og bestille fast ip, endre bredbåndspakker osv. God responstid(ms) på 5g bredbånd (radiobredbånd)
Fikk i fjor vår inkassovarsel på en faktura som var betalt til rett tid. For å unngå alt styr med inkasso, betalte jeg. Regnet med å få pengene tilbake når feilen ble oppdaget. Men det har ikke skjedd, selv om jeg har etterlyst det mange ganger. De lover hver gang å ordne det; de sendte også SMS: "du får pengene neste uke" Så da er det vel på tide å gi opp..