Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Brdy
2.6
279 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Ingen trend

Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
279 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#24
Forferdelig
Brdy er rangert
#24 av 29 bredbåndsleverandører
22%
Dårlig
22% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 279 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
42
15
6
27
189
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Brdy
Brdy har 279 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilbakelevering av utstyr

Omtale av  Geir H

Dette er det verste leverandør jeg har vært borti. Ved tilbakelevering av utstyr kan de ikke grunnet covid19 ta i mot sitt utstyr på deres bedrifts adresse. Det må sendes med posten. Blir man forsinket grunnet dårlig tilbakemelding fra de blir man fakturert med kr. 2200 og man får beholde et dårlig utstyr. Dårlig var de på kundeservice før, men det blir bare verre etter kunde forholdet er opphørt. En dårlig forretningsskikk som hører hjemme hos tv2 hjelper deg og forbrukerrådet. Kan ikke anbefale noen å tegne avtale med en slik leverandør.

Svar fra Brdy
09.07.2020 09:29

Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Som du skriver tar vi dessverre ikke i mot utstyr på døren nå grunnet Covid-19. Vi tar Covid-19 og våre ansattes helse på alvor. Ettersom våre kunder nå ikke kan levere tilbake utstyr på døren, kan vi utsette retur av utstyr til vi igjen tar i mot kunder på døren. Det blir sendt en SMS til kunder som ikke har levert tilbake utstyr 10 dager før vi fakturerer kunder som en påminnelse om at utstyret er bigblu sin eiendom. Om kunder da tar kontakt og sier at de ikke kan levere før etter det utsetter vi å sende ut faktura. Send oss gjerne en mail på [email protected], så kan vi gå igjennom din sak på nytt. Mvh Trude hos bigblu

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ustabilt og elendig hastighet.

Omtale av  Frank

Faller ut hele tiden, og hastigheten er elendig. Jeg bruker nettet for det meste til å streame filmer og serier. Bigblu klarer ikke engang å levere nok hastighet til å se på HD kvalitet. Parabolen er så vàr så med litt vind blåser den ut av stilling.

Svar fra Brdy
09.07.2020 09:28

Hei Frank, Takk for din tilbakemeldingen. Dette var ikke bra. Send meg gjerne en mail på [email protected], så skal vi se på saken din. Mvh Trude hos bigblu

Dårlig kundeservice, elendig dekning

Omtale av  Annemols

Det finnes ingen feilmeldinger i områder dekning er falt ut. Om det finnes en oversikt på nettsiden, er det umulig å finne den. Nettsiden er utrolig rotete, eksisterende kunder finner ikke noe informasjon.

Svar fra Brdy
09.07.2020 09:21

Hei, Takk for din henvendelse. Det kan man dessverre ikke så på nettsiden, men du kan logge inn på "min side" der kan du se om sendern du er tilknyttet har falt ned. Tar tilbakemeldingen din angående Websiden videre til rett vedkommende. Takk for din tilbakemelding. Mvh Trude hos bigblu

Svært dårlig leverandør!

Omtale av  Asgeir

Mange driftsavbrudd. Internett fungerer ikke når det regner mye eller blåser. Hastighet er ikke god. Fakturerer tre måneder på forskudd og refunderer ikke allerede innbetalt beløp selv om oppsigelse iht vilkår er gjort slik at man har to måneder til gode. Dessverre ingen positive erfaringer med denne leverandøren etter to år som kunde. Styr unna om du kan velge en annen.

1. premie for verdens mest elendige kundeservice!

Omtale av  Simon

Ingen oppfølgning, glemmer avtaler. Inkompetent teknisk assistanse. Om de svarer tilbake på mail går der minst 1-2 uker før du får svar. Bruke timer i telefonkø og høre på medarbeidere som ikke vet hva de skal gjøre eller forklare problemene igjen og igjen. Sådan har det vært for meg hos BigBlu.

Svar fra Brdy
09.07.2020 09:13

Hei Simon, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Vi hjelper deg mer enn gjerne, send oss en e-post på [email protected] så vi kan se på saken din. Mvh Trude

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt på tryne

Omtale av  Kristian

Valgte Bigblu fordi de reklamerte for at de kan levere bra internett der andre ikke kan. Vi har aldri fått noe bra hastighet her vi bor, vi har vært heldig om vi kunne fått inn 1-5 mbit linje. Tok kontakt med Bigblu for å undersøke om hva slags hastighet de kan levere og hvor mye det koster. Hadde en hyggelig samtale med en salgspersoner som forklarte forskjellige abonnementer og hastighet løsning, samt kobling til mast eller satellitt. Hvis vi kunne se masta fra toppen av hustaket så kunne vi regne med å få en hastighet opp til 35 mbits. For å dobbelt sjekke om vi kan se masta fra hustaket vårt så klatret jeg opp. Jeg kunne tydelig se masta med øynene og trengte ikke kikkert. Vi valgte da for å gå for mast løsningen dems. Det hele startet med at det tok fire dager før orderen ble registrert, hvor da vi ble lovet at vi skulle få varene innen fire dager fra vi bestilte dette. Vi måtte purre på dem før de bekreftet ordren og varene ble sendt. Når vi får pakken så ser installasjonen grei ut, helt til du ser brukerveiledningen. Mildt sagt, helt på tryne. Bildene er uoversiktlige og det stemmer ikke overens med det utstyret de sender. Når vi har fått koblet opp alt og montert utstyret på husveggen, med klar sikt til masta, så får vi ikke noe dekning i det hele tatt. Inne i admin panelet så får vi heller ingen signaler. Vi tar kontakt med teknisk support, merk dette er en lørdag (20.06.2020) hvor de skal være oppe fra 10-14, når vi ringer så sier de at de er stengt. Ringer opp igjen og velger da denne gangen service og ikke teknisk support, kommer igjennom og møter en arrogant og uhyggelig fyr. Jeg prøver å forklare problemet men det virker ikke ut som at han gidder å høre etter hva vi har å si og har absolutt INGEN anelse om hva vi snakker om. Forklarer at vi ikke får noe dekning og vi har ikke internett. Han ber oss om å bruke admin panelet for å stille inn antennen til den får signal og det er det eneste tipset han har. Jeg spør da også om disse to antenne kablene, det er to stk som skal kobles til en firkantet flat disc / plate. Dette utstyret hadde han aldri hørt om og ante ikke hva vi snakket om, uansett hvor mye vi prøve å forklare han det. Rett og slett helt på tryne. Måtte be han om å slå opp dems egen brukerveiledning for å skjønne hva jeg snakket om, men det gadd han jo ikke. Vi fikk inntrykket av at han ikke kunne det han snakket om så vi ville bare komme oss unna denne samtalen for å feilsøke selv. Jeg jobber også med IT, så har litt greie på dette utstyret. Vi demonterer antennen fra taket og holder den i luften MOT masten som vi ser, uten en eneste spike på db måleren. Etter dette valgte vi å demontere og sende det rett tilbake der det kom ifra.

Svar fra Brdy
23.06.2020 10:25

Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Jeg har prøvd å finne deg i vårt system, dessverre uten hell. Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Jeg hjelper deg mer enn gjerne, send meg en e-post på [email protected] så kommer jeg tilbake til deg. Mvh Trude

Elendig kundebehandling

Omtale av  Per

Hastighet så lav til tider at hele Internett ramler ut. En på kundeservice gav meg beskjed om at det er ingenting å gjøre med, iallefall ikke i disse corona tider. Har hatt kontakt med kundeservice i dag 19.06.20 ut fra dagens samtale har jeg faktisk tro på at noe skjer med det gjenstår å se.

Svar fra Brdy
23.06.2020 10:24

Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg slik at du får den hastigheten du skal ha. Dersom du ikke har fått hjelp kan du sende en mail til [email protected], så skal jeg se på saken. Mvh Trude

Brdy har 279 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Brdy mener
Har tilegnet profilen
Brdy deltar på Bytt.no

Brdy har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Brdy besvarer omtaler

Brdy har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Brdy henter ikke inn tilbakemeldinger

Brdy benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR