Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
GlobalConnect
1.7
275 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
275 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#85
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#85 av 85 bredbåndsleverandører
10%
Forferdelig
10% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 275 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
19
8
17
29
202
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 275 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tror ikke jeg har noen gang opplevd dårligere kundeservice! ...jeg angrer på mitt abonnement.

Omtale av  Audun S

Alle aspekter av kundeservice er svært,svært dårlig. Vær obs på at veiledning og hjelp vedrørende samarbeid med andre aktører som allente/rikstv etc blir bare krøll og merkostnad.

Svar fra GlobalConnect
10.10.2023 08:10

Hei Audun. Først og fremst vil jeg uttrykke vår dype beklagelse for den opplevelsen du har hatt. Vår høyeste prioritet er å levere førsteklasses kundeservice og å assistere våre kunder på mest mulig effektiv måte. Når det gjelder våre samarbeidspartnere, strekker vi oss langt for å yte bistand. Imidlertid er det viktig å merke seg at det er visse begrensninger i vårt evnerom når det gjelder dette spesifikke området. Vi vil imidlertid veilede deg i riktig retning, og TV-leverandøren vili noen tilfeller være den mest egnede instansen for å håndtere situasjonen. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect privat

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Irriterende dårlig

Omtale av  Ole W

Her jeg bor har utleier byttet til Global Connect. Av 59 leietagere er det kun hos 2 at nettet fungerer ved overgangen. Servicen er elendig, ingen vet eller kan noe om noe som helst. Anbefales ikke!!

Svar fra GlobalConnect
05.10.2023 08:16

Hei Ole. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt hos oss så langt. Vi har som målsetning å levere førsteklasses kundeservice, og det beklager oss inderlig at du ikke har hatt en tilfredsstillende opplevelse Dersom dere ikke får nett ønsker vi gjerne å se sjekke opp i dette slik at vi kan finne en løsning på problemene dere opplever. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat

søppel

Omtale av  Stian

Kom en selger fra global på døren mandag 11 april og var ganske "på". Ville tilby oss internett og tv pakke hos Riks tv. Pratet en stund med han og han lovte at fotballpakken Premier League var inkl. i tilbudet jeg fikk av han. Jeg spørte om å få det skriftlig, men det kunne han ikke, men garanterte at den fotballdelen var inkl. i pakken jeg fikk tilbudt om. dette var det så mange kunder som hadde spørt han om så det kunne han garantere.. Dum som jeg var så godtok vi tilbudet da vi "sparte" ganske mye pr mnd. Selger hadde fått garanti fra sin sjef om at fotballdelen var inkl. i pakken så var nok derfor jeg beit på.. Jeg sjekket opp med Riks tv etter en stund da jeg syntes det hørtes for godt ut til å være sant, og magefølelsen min stemte, Premier League var ikke inkludert. Vi sendte inn mail innenfor angrefristen, men det var desverre jeg som sendte mail og min samboer som sto i tilbudet.. Jeg fikk en del kontroll spm. av kundeservice i Global og om de kunne få prate med min samboer osv, og det kunne de, men etter en liten stund ble jeg satt på vent og da kundeservice kom tilbake så var det klart nei fra de siden jeg hadde sendt mailen og hun sto på papiret. Global sin selger har løyet meg rett opp i ansiktet og kunne avsluttet dette på en ryddig måte ved å bare godta vår angring, men neida.. Da får de ha en misfornøyd kunde ut bindingstiden også er jeg vekke for alltid. Kommer aldri til å anbefale noen jeg kjenner om dette firmaet. Får dere de på døren så anbefaler jeg at dere får alt skriftlig, for de lyger ganske heftig for å få til salg.

Svar fra GlobalConnect
02.10.2023 22:25

Hei, For det første vil jeg uttrykke min dype beklagelse for den opplevelsen du har hatt med vårt selskap. Når det gjelder din henvendelse om angring som ikke ble godkjent, vil jeg oppfordre deg til å vennligst ta kontakt med oss eller inngi en formell klage angående saken. Dette vil tillate oss å grundig undersøke og vurdere situasjonen. Vi har som målsetning å levere førsteklasses kundeservice, og det beklager oss inderlig at du ikke har hatt en tilfredsstillende opplevelse. Vennligst ta kontakt slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Løp løp løp!

Omtale av  Sondre

Helt klart den absolutt værste kundeservicen jeg har vært borti. Med nettverket var det problemet fra første dag, og hos kundeservice ble jeg møtt av uhyggelige og spydige arbeidere. Jeg ble henvendt i ring over fler timer på telefon. Oppgradering av linje gikk heller ikke feilfritt og bar preg av dårlig service og utdaterte systemer. Styr unnna.

Svar fra GlobalConnect
29.09.2023 15:49

Hei Sondre Beklager å høre at du har hatt denne opplevelsen her med oss, slik skal det ikke være. Når det gjelder oppgraderingen av linjen, har jeg dessverre ikke noe innsikt i dette, så kontakt oss på chat slik at vi kan se på dette sammen, og finne en løsning på det Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Styr unna dette selskapet!

Omtale av  Jonas

Global Connect er et søppelselskap på godt norsk... Ikke vurder disse om du ønsker en seriøs leverandør. Ja, du sparer kanskje en hundrelapp eller to, men de tar ikke ansvar for noe som helst. Det eneste de gjorde var å purre på Telenor som eier linjen, de gjorde null innsats selv. Vi var uten internett i litt over en uke, og det de kunne tilby var 200 kr i kompensasjon. Naboene som har Telenor ble tilbudt 3 måneder gratis nett. Elendig kundeservice og bare surr! En haug med bokser må du ha også...

Svar fra GlobalConnect
28.09.2023 15:59

Hei Jonas Beklager opplevelsen du har hatt her hos oss, vi ønsker så klart å rette opp i dette sammen med deg. For å gjøre dette, trenger vi at du kontakter oss direkte, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Det skjer ingenting

Omtale av  Ole

Det ble gjort klart til fiber før vinteren 22/23. P.d.d har det ikke skjedd noen som helst. Fått X antall purringer på at jeg må ha lenger trekkrør, og jeg har svart hver gang med at det trengs. Tilbakemelding enten uteblir eller skyves over på en underleverandør som man aldri hører noe fra. 27.03.23 skulle nettet vært oppe å gå. 6 måneder senere er det fortsatt den samme purring som blir sendt ut angående lenger trekkrør. Er det mulig å holde på sånn som dette? Spent på om de våger å fakturere et oppstartsgebyr, fordi det er helt uaktuelt. Aldri opplevd så dårlig service, det er sjokkerende.

Svar fra GlobalConnect
27.09.2023 08:08

Hei Ole. Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Når det kommer til leveringen av fiber vil jeg påpeke at fiberutbygging er en krevende prosess som krever avtaler, tillatelser og midler fra tredjeparter som kommune, vegvesen og entreprenører og kan dermed ta lenger tid enn forventet i noen områder. Dersom du ikke har fått langt nok trekkrør er det fint om du kontakter oss på 38990100 eller chat via vår hjemmeside, slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd der. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat

Uærlig dørsalg

Omtale av  Frode B. H

Dørselger lover veldig eksplisitt at det er enkelt å installere fiber til oss. Vi spør flere ganger og får forsikring om at drilling i vegger osv ikke er nødvendig. Viser seg at de har hatt trøbbel med å installere hos oss da forrige eier bodde her. Krever 9000 i avbestillignsgebyr. Men det skjer ikke. De penga får se aldri.

Svar fra GlobalConnect
26.09.2023 15:05

Hei Frode Beklager å høre at det har kommet missvisende informasjon her, slik skal det selvfølgelig ikke være Kontakt oss på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan se om vi kan finne en løsning sammen på føringsveien til fiberinstallasjonen din Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalcConnect Privat

GlobalConnect har 275 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR