GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den henger samt kraftig prisstigning uten noen form for varsel eller informasjon.
Hei Ola, Alle prisjusteringer som GlobalConnect gjør blir varslet til kundene våre som regel over epost. Eneste justeringen som ikke blir varslet er når kampanjeprisen din går ut, men når du inngår avtalen så blir du informert om at kampanjeprisen varer en periode. Jeg har ikke nok informasjon her til å se på din sak spesifikt, men om du ønsker å snakke med oss for å finne en løsning kan du kontakte oss på https://globalconnect.no/kundeservice/ Vennlig hilsen Simen | GlobalConnect
Får det man betaler for uten issues! Raskt og nesten ingen nede tid etter snart 4 år!
Hei Are, Takk for den positive tilbakemeldingen, vi setter stor pris på dette! Om du skulle trenge noen bistand med tjenesten eller ønske mer informasjon så gjerne kontakt oss så vil vi kunne hjelpe deg videre. Vennlig hilsen Ali | GlobalConnect
Veldig dårlig internet, kundeservice klarer ikke å fikse problemer, sier at det er feil på utstyret som er møntert hos oss og i den tilfelle må de opprette saken og det vil koste meg 3 000 kr. Fikk beskjed at det er feil med wi-fi ruter og anbefaler at jeg kjøper ny på elkjøp. Nå er det dagen nr. 6 at vi er uten nett.
Hei Vanja Beklager feilene som du har opplevd på tjenesten som vi har levert hos deg. Dessverre er det noe lengre ventetid på innmeldte saker grunnet montørmangler, men du vil oppdateres direkte av de for å rette feilen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Billige penger = billig kundeservice JEG ANBEFALER DET IKKE. Jeg har vart i kontakt med de mange ganger og står i køøøø, men de kontakte deg etter noen timer eller dager. Dette er bevis på at det er mange oppfordringer til dårlig service og klager, og at kapasiteten er liten. Jeg kommer aldri å støle på dem, ikke høre på hva de sier eller lover deg. Løke øynene og se bort fra de.
Hei, Beklager for at du ikke er fornøyd med vårt kundeservice. Vår kundeservice er godt opplært til å håndtere alle typer saker som våre kunder måtte ha. Selv om vi gjør vårt beste for å imøtekomme alle henvendelser, kan vi dessverre ikke kontrollere når pågangen øker, på samme måte som en matbutikk ikke kan kontrollere når kundene deres velger å handle. Vi er imidlertid godt bemannet og forberedt på å håndtere alle typer henvendelser. Jeg beklager nok en gang at du har hatt en dårlig opplevelse, basert på informasjonen som er her så ser jeg ikke hva problemet ditt gjelder og kan heller ikke hjelpe med saken din her. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Dårlig kundeservice ingen aom kan svare på problemer annet enn innøvde fraser, dårlig nett. Mesh fungerer bare innimellom
Hei, Beklager for at du har hatt en negativ opplevelse med vårt kundeservice. Jeg kan garantere deg at vi ikke har noe innøvde fraser når det gjelder supportering av våre kunder spesielt når det gjelder wifi problemer hvor problemet kan være mangt. Jeg ønsker å hjelpe deg men basert på den informasjonen du har her så finner jeg ikke kundekortet ditt. Ønsker at du enten ringer eller kontakter oss på chat så skal vi ta en nærmere titt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Snikinnføring av prisstigning. 100 kr pr mnd ,blir etter mitt hode 1200kr året. dette uten å melde prisøkning. Heller ikke for snar med feilretting.
Hei, Alle prisjusteringer som Globalconnect gjør blir varslet til kundene våre som regel over epost. Eneste justeringen som ikke blir varslet er når kampanjeprisen din går ut men når du inngår avtalen så blir du informert om at kampanjeprisen varer en periode. Angående feilretting så har vi standard rettetid men når det er større feil så retter vi dette samme dag som det oppstår om det mulig. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Jeg FINNER IKKE ORD FOR HVOR SINT jeg er! En fjott av en sleip dørselger fra GlobalConnect ringte på hos min 88 år gamle mor og forteller at hennes nabo (nevner naboen v fornavn - derved bryter han taushetsplikten han har som selger!) akkurat har vært så lur å skifte internettabonnement - noe han sparer masse penger på - og selgeren tilbyr henne å få nytt abonnement til en mye billigere pris enn hun har nå. Hun sier at hun ikke skjønner hva han mener og at hun ikke vet noe om hva dette betyr. (Vi har hele samtalen på et opptak fra utekamera v inngangsdøra). Han fortsetter å spørre om ikke det er flott å spare penger og få noe billigere? Så forsvinner de inn døra. - Min mor er ikke digital. Hun leser ikke meldinger eller mailer. Min bror tar seg av betaling av regninger, fjern-hjelper henne med tv-en hvis hun ikke får det til. Hun har nylig kommet seg på beina etter hoftebrudd, derfor følger vi litt med vhj a kameraet v døra. Nylig ringte hun broren min for å få hjelp til tv-en. Han fant da ut at det ikke var kontakt med internett og ringte Telenor. De finner ut at en annen leverandør har overtatt abonnementet men vet ikke hvem. Vi skjønner ingenting. Etter mye leting og ringing, finner min bror ut at det er GlobalConnect som nå har overtatt abonnementet. Jeg reiser dit og finner meldinger på tlf som omhandler henting av utstyr på posten - broren min finner filmen på utekameraet der selgeren bruker frekk MANIPULASJON til å overtale mor til å bytte abonnement. HAN BURDE DA SKJØNT at hun ikke forsto rekkevidden av dette!!! Bror forlanger at GC til å koble av slik at Telenor overta abonnementet igjen. Imens sitter en eldre dame 6 dager hjemme uten tv. Vi sender klagebrev til GlobalConnect og i svarmailen fra (anonymisert navn) (kunderådgiver) mener han vi skal være TAKKNEMLIGE for at kansellerte abonnementsavtalen og lot vår mor få tilbake det hun hadde. Jeg sier som de andre her: LIGG LANGT UNNA GlobalConnect!
Hei, Vi beklager virkelig at dere har hatt en negativ opplevelse med oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men klarer ikke finne deg/dere i systemet basert på informasjonen du har oppgitt. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan ta dette videre internt. Vennlig hilsen Mathias | GlobalConnect