Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra og hyggelig kunde venlig god cervise kan anbefales
Hei Magnar, Det var ein hyggeleg tilbakemelding! Kjekt å høyre at du er fornøgd! Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Er stort sett godt nøgd, men internett kan kople ut i små periodar. Opplever og litt treigt internett. Eg er godt nøgd med hjelpa eg får når eg ringer.
Hei Sissel, Takk for tilbakemeldinga! Vi er glade for at du er nøgd med kundeservicen vår. Dersom du har ustabilitet eller treigt internett etter at du snakka med oss sist, ta kontakt oss slik at vi får feilsøkt vidare. Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Hyggelig telefon samtale. Men har venta lenge på fiber no
Hei, Takk for tilbakemeldinga di. Eg forstår at du har venta lenge på fiber, og vi set stor pris på tålmodigheita di. Vi jobbar med å få fiberen på plass så snart som mogleg. Helsing oss i Enivest
Alt fungerer veldig fint At vi kan fryse nettet +
Hei Eva, Så kjekt å høyre at alt fungerer fint! Det er flott at du set pris på moglegheita til å fryse nettet. Takk for tilbakemeldinga! :-) Helsing oss i Enivest
Det går så treigt med å få avklart det du spør om.
Hei Magnar, Takk for tilbakemeldinga di. Vi beklager for denne opplevinga, vi jobbar med å svare så raskt som mogleg og set pris på tålmodigheita di. Helsing oss i Enivest
Mye problem med at nettet detter ut - får sjelden velge alle kanaler på tv pga at nettet ikke fungerer
Hei Anne, og takk for tilbakemeldinga di! Eg beklagar at du har opplevd problem med nettet og at det påverkar TV-opplevinga di. Dette er sjølvsagt ikkje slik det skal vere. Vi ønsker å finne ei løysing for deg så raskt som mogleg. Ta kontakt med vårt Kundesenter på 57009100 så hjelper vi deg! Ha ein fin dag :-) Helsing oss i Enivest
Samtale i dag var fin, og han ringde opp som lova, men eg ventar på montør, og det er frustrerande å vere uten nett og tv
Hei Arnhild, Takk for tilbakemeldinga. Vi forstår godt at det er frustrerande å vere utan nett og TV, og vi beklagar at du må vente på montør. Det er godt å høyre at samtalen gjekk fint, og vi jobbar for å få montøren på plass så raskt som mogleg. Takk for tolmodet, og vi håpar du snart er oppe og går igjen. Helsing oss i Enivest