Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her er det bare å gå videre, ingen vits å prøve, de lover fart,men klarer ikke holde det. har prøvd både 50 og 25 og får kun max 2-3 mb i sekundet.
Ruteren vår får ikke signal helt tilfeldig minst én gang i timen. Har prøvd å fikse det med service men de er enten ikke i drift eller så sender de teknikere som «fikser» problemet som egentlig ikke gjør en shit.
Styr unna. Detta greiene er helt ubrukelig og ingen som skjønner noen ting av di man prater med på kundeservice om man noen gang kommer mellom der😡😡😡
Elendig kundeservice, og ustabilt nett. Både tv og bredbånd..
Ufattelig dårlig, upålitelig og dårlig service. Ber alle om å styre unna Get 👍🏼
Telia er rigget for å lure kunden til å betale dyre gebyrer og låser kunden til noe de egentlig ikke ønsker. De lurer borettslag til å betale for tjenester de ikke trenger og tvinger kunder til å betale for tv for å få biligere internet. På toppen av det hele har de elendig kundeservice hvor du må vente i evigheter for få enkle svar på en tjeneste som er misvisende og uforståelig. Styr unna hvis du har mulighet!
Totalt bedritent. Ingen signalleveranse verken TV eller internett, men fakturaene kommer likevel. Kriminell virksomhet, enkelt. Telia lyver for forbrukere og ser ikke ut til å være det minste bekymret for det. Helt totalt talentløst. Noe som er bra? Nei, intet. Hold dere langt unna Telia!
Ingenting som er bra med bredbånd fra Telia. Veldig ustabilt nett. Uegnet for allt som krever stabilt nett som gaming streaming osv
Kjøpte 50/50 av GET i mai i 2020, ble lovt at dette bare skulle første som meldte seg (det var først til mølla), og at man hadde prioritet på trafikk. fungerte helt strålende til tross for koronna og hjemmekontor/skole. Hastighet lå stort sett tett opp mot 50 mbps ned og 35 opp. I september begynte jeg å merke at det var problemer, og derfra har det bare gått nedover. Har siden november hatt 1,5 - 3 mbps ned på de tidene av døgnet når alle skal bruke nett, kundeservice opplyser om at det er overbelastning. Telia har vært for grådige og oversolgt abo i dette området (Oppstad- Sør-odal). Kundeservice tilbyr meg å si opp uten bruddgebyr, men det finnes ikke noe alternativ her jeg bor. Ellers har de forseslått å bare vente, "for det blir sikkert bedre etter hvert". Kundeservce er et eget eventyr. 45 -60 minutters venting på å komme i gjennom både på tlf og Chat. Chat er ubrukelig dersom du skal spørre om trøbbel med hastighet, de restarter routeren din uten å si i fra og dermerd er du frakoblet og må stille deg i ny kø når nettet er tilbake. Routeren de selger med og som de sier at du MÅ bruke er også rimelig håpløs. Adminstrasjonsgrenssnittet er meget begrenset og nås kun gjennom Telia sine sider. Routeren kan ikke settes i skikkelig bromodus selv om kundeservice sier det (bromodusen som kan settes gjennom Telias sine sider slår i praksisk kun av wifi) . Dermed er du dømt til å kjøre dobbel-NAT dersom du ønkser å bruke eget wifiutstyr/routere.
Fikk telia mobilt hjemmebrebånd et par måneder før nyttår. 50/50 linje som fungerte mellom 35 og 50 Mbit/s. rundt nyttår la jeg merke til at hastigheten falt helt ned i 10-12Mbit, og nå den siste måneden så er vi helt nede i 3-4!!!Mbit/s. Ringer telia og de sier det er for mye trafikk på cellen jeg er på. OK, jeg spør om å få bytte til annen celle som ligger like langt unna bare motsatt vei. De sier det er like overbelastet på den cellen også. sjekket en tredje og den var også ubrukelig. Når de da klarer å overbelaste ALLE cellene i en 3km omkrets så er det noe alvorlig galt på salgsavdelingen hos telia. Flott når jeg ikke har NOE annet alternativ, og er avhengig av relativt oppegående nett og hastigheter i jobbsammenheng.
Etter vi fikk nye telia ruter har det bare blitt verre spesielt for online spilling. Melding vi fikk etter oppdatering av nettet(nat type brukte utrolig lang tid før man fikk type 2 noe som er uvanlig) : ruter som er i bruk støtter ikke ip fragmenter for ps4 og derfor kan være begrenset, ta kontakt med ruter produsenten.og det vil si at du risikerer å falle ut av online eller blir disconnect fra host/lobby uten forklaring hva årsak . Vi tok kontakt med ruter produsent om den problemstilling og svarer vi fikk var at det er feil med ps4. Jeg forklarte at den gamle ruter fra get fungerte mye bedre og hadde mye raskere Internett testing på ps4 og ingen problem med online spilling. Det kommer en å se på så for vi krysse fingerene om han kan fikse problemene. Til dere ps4 eiere som vurderer å ha telia som hovedleverandør bør skyr unna inntil videre.
Vel, her skjer det ingenting. Etter gjentatte henvendelser opplever borettslaget fortsatt stadige brudd på tv. Kundeservice «forsikrer» hver gang at de «pusher « på de som skal fikse problemene. Dagene går - ingenting skjer. Når får borettslaget tv igjen?
Betaler for 750 linje, de leverer 12-18. byttet modem, byttet rutere. rett og slett ren svindel. Tidligere hadde vi linje levert av GET (før oppkjøpet) og da hadde vi mye raskere linje, så det må rett og slett være justert manuelt etter oppkjøpet i håp om at ingen merker at de ikke får hastigheten de betaler for. Unngå hvis du kan og de ikke har monopol i området du bor i. Om de har monopol så flytt.
Umulig å nå Kundeservice Ustabil nett Halvparten av Trondheim har ikke internett akkurat nå.
De skal ha 100% betalt men syns det er OK å levere under halvparten, innsalget lovet 25/25mbps men de leverer 12/8mbps, jeg måler hver dag til ulike klokkeslett
Syns nettet har blitt mye dårligere etter Get bytta til Telia.. Hadde ingen problemer før, men etter de ble Telia har nettet begynt å dette ut helt uten videre, tv-bildet har begynt å hakke, lyden henger etter, etc. Begynner å bli dritlei av dette !!! Kundeservice er heller ikke mye å skryte av, for å si det mildt...!