Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Om du har mulighet, styr unna dette selskapet, om du da ikke vil bli behandlet som en komplett idiot, bli totalt ignorert og aldri bli lyttet til. Dessverre så har borettslaget jeg bor i avtale med dette talentløse selskapet, ellers hadde jeg byttet leverandør for tv og nettjenester for lenge siden.
Veldig god kunderservice med rask levering av produkt. modem og mikroboks tok bare noen minutter og koble opp og nettet og tven var igang like etterpå. Jeg er veldig fornøyd med hvor lett og hvor raskt det har vært.
Har kommet ut av tellinga men tror vi har byttet 6 bokser for TV. Ingen beklagelser, refusjon, forbedringer osv. Mnd pris steg uten varsler. Nå er det slutt. Bytter leverandør i morgen.
Mistet alle tjenester fra Get. De må sende tekniker og første ledige er om 6 dager!! Man kan altså risikere å være uten nett i nesten en uke som Get-kunde. Og dette betaler man godt over 1000 kroner måneden for!
Et helt elendig og ubrukelig produkt. Tregt og faller ut slik at omstart / reinitialisering kreves opptil flere ganger i løpet av en TV kveld. Rett og slett håpløst! Bytter umiddelbart tilbake til Lyse.
Dårlig produkt og elendig kundeservice. Produktet gjenspeiler de ansatte! Dersom du er ute et solid produkt og er opptatt av god kundeservice, anbefales ikke Get!
Get øker hastigheten og setter opp prisen. Gang på gang. Dette gjør at minimumsprisen på bredbånd øker, hvor igjen folk som ikke har nytte av 75mbit ++ ser seg nødt til å betale for det. I tillegg byr de på markedets dårligste dekoder (Get Box II), hvor sirup langt i fra er beskrivende nok. Dette er klare tegn på at konkurransen er hemmet, og at monopolismen fortsatt står sterkt i flere geografiske områder i landet. Get burde skamme seg.
Vi betaler for 50 mbps, men realistisk hastighet er 1-3 mbps. I tillegg slutter nettet å fungere (0 til 0,3 mbps) flere ganger daglig. Om Get 2 boksen er dårlig eller om bredbåndet som Get tilbyr i seg selv er dårlig vet jeg ikke, men resultatet er at nettet er helt forferdelig. Prøv en annen bredbåndsprovider!
Vi har hatt fiber fra Get i sameiet i et års tid nå og jeg har ingen ting å utsette. Det har vært nede to-tre ganger på et år, men aldri så lenge at det er plagsomt. Får levert akkurat det jeg betaler for. Har tilgang til, men bruker ikke deres linjere TV-tilbud (hvem gjør vel det i disse dager?).
Tafjord Kraft som jeg har fibernett av, byttet tv leverandør til Get og jeg har bare hatt problemer. Ufrivillig Get tv i stua som jeg vurderer å si opp. Ingenting virker som det skal og direktekanaler bare står å laster.. gjerne med lyd. Dritlei hele "overgangsfasen" . Det skal ikke være sånn og dette betaler vi for. Rett å slett dårlig gjort!
Jeg har hjemmekontor og er avhengig av et fungerende og stabilt internett. Jeg reiser en del i jobben, ca 50% av tiden. Likevel opplever jeg 10 brudd-tap av nettforbindelse bare i 2019. Er jeg bare uheldig eller har det vært flere brudd? De på kundeservice er greie og kan ikke for at teknikken er så sårbar. Det hjelper lite og de tilbyr refusjon/avslag pr tapte dag. Det er for dårlig og jeg sjekker andre aktører.
GET er noe av det verste jeg har vært borti, nettet funker så og si aldri.. Som de skriver på sitt nettsted at Wifi skal fungere utmerket på alle rom? Det er bare tull.. funker ikke bra på et eneste rom i huset :)
Har måttet bytte Internet modem/router fra GET to ganger på de 4 månedene jeg har vært kunde. Begge gangene har gitt meg nedetid på en uke før jeg er på nett igjen. Møter en vegg av arroganse når man prøve å få kundeservice til å forstå at 5 dager nedetid ikke er helt innafor når man betaler for en tjeneste.
Vi hadde Altibox før, så kom en mann på døren og sa at vi skulle bytte til Get fordi det var raskere og billigere. Vi tok da imot en 1 års avtale, og dette er noe av det verste vi har gjort i livet vårt. Nettet funket greit nok de første 1-3 måneden, men jeg måtte bytte modemet 2 ganger i disse månedene. Etter dette var det ok for en liten periode og nå er nettet bare treigt og skrur seg av flere ganger om dagen. Ikke gå for Get. Det er dritt dårlig. Ringte kundeservice. De svarte men sa ingenting. Prøvde å snakke med de i 2 minutt men fikk ingen svar.
Var dum nok til å svare på tilbud om mer fart i 3 mnd. Uten ekstra kostnad. Ikke et ord om at getbox måtte byttes. Hentet pakken for 14 dager siden. Fikk melding om at den kunne installeres og purring etter 1 uke. En purring til og i dag var plutselig bredbåndet stengt!!! Hadde jeg ikke betalt regningen kunne jeg forstått at dere stengte tilgangen, men dette var et tilbud og det er ferietid. Den nye getboksen sendes uåpnet i retur og mitt lange kundeforhold til Get går mot slutten.
679,- i måneden for den tregeste linjen er ekstreme priser. 1300,- i måneden for gigabit (kun ned). De nekter å gi noen tilbud ved bindingstid for eneboliger. Heldigvis finnes Homenet i nærheten med gigabit begge veier for langt under halvparten av hva Get vil ha.