Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skikkelig dårlig at man skal se film eller serie og bli avbrytt hvert 3. minutt 😠ender opp å se det på mobilen, irriterende!!!
Leverer langt under lovet hastighet. Fungerer greit til tider, men som oftest er det ustabil tilkobling og ekstremt dårlig hastighet.
Dette er noe av det værste jeg har opplevd. Det er så ustabilt og detter ut hver eneste dag, jeg kommer til og poste dette på face blant mine 4000 tusen venner som jeg skriver DEL MED GLEDE!!! Her betaler man for noe man faktisk ikke får !! Helt ubrukelig nett
Det var stadig treg internettlinje, som ble unnskyldt med at det måtte skyldes andre faktorer enn Get. Fikk ikke hastigheten man betalte for. Etter bytte til annen leverandør var det merkbar bedring i hastighet, og det var ingen problemer med hastigheten. Hva som var bra: Bredspektret tilbud av tjenester, imøtekommende på get bokser og router. Hva som kan bli bedre: Øke hastigheten til kunder som rapporterer om gjentagende lav hastighet på linjen.
Nettet fungerer ikke på soverommet mitt. Har til og med fått Internett-forsterker, men nettet hopper fortsatt inn og ut hele tiden. Det fungerer så utrolig dårlig, og ser at veldig mange andre ikke er fornøyd. Get burde seriøst få orden på dette.
Etter at nettet til GET i Trondheim ble "oppgradert", forsvant fast-IP som produkt, og nettet ble mer ustabilt. Utrolig dårlig kundeservice også !
De flår privatkundene og gir vekk til borettslag og større organisasjoner. STOR tommel NED!!!
Ser på nett tv via god pc og må oppdatere hele tiden. Detter ut i perioder med mye trafikk. Usedvanlig irriterende.
Bare tull hele tiden. Nett og TV nede hele tiden, og de holder aldri fristene de lover. Får beskjed om at ting skal bli fikset hver dag, men skjer aldri noe. Anbefaler folk på det sterkeste å holde seg langt langt unna.
Ingenting er bra med get. Internettet er dårlig og de lurer folk til å forsette å ha den samme sliten.
Omöjligt att komma fram med budskap även om GETS leverans ligger ca -1000 % av lovad kapacitet, Sätter GET på botten av kundnöjdhet. //h
Dårlig kundeservice, skjer aldri noe med problemet. Vi er ikke fornøyd i det hele tatt
For dyrt, dårlig kundebehandling. Øker konstant priser uten varsel. Dårlig pris i forhold til andre leverandører. Truer deg med høyere pris om du f.eks bare ønsker tv delen av deres abonnement
Bredbåndet til Get er ekstremt ustabilt, det kobler seg ut hele tiden. Signalene er veldig dårlige, rekker ikke over hele huset, må ha et produkt jeg forlenger signalene med. Denne fungerer også svært dårlig. Til stadighet får jeg beskjed om å taste passordet som igjen er unødvendig langt.
Har prøvd siden i sommer (2017) å få ordnet slik at nettet går i den hastigheten jeg betaler for. Har snakket med kundetelefon og der sitter det masse folk som skal prøve å sende en henvisning opp til Trondheim, der de håper på et svar. De finner ut alt linjen er ok , men... blir utrolig lei og irritert på slike leverandører. DE HOLDER IKKE DET DE LOVER !!!
Har hatt GET tidligere og byttet til altibox da de grov i gaten for ca. 4 år siden. Var lite fornøyd med GET da, men bestemte meg for å gi de et forsøk igjen da jeg fikk et godt tilbud på døren av en selger som snakket om et oppgradert hybridfiber nett. Etter å ha hatt GET i noen måneder nå må jeg si at det har skjedd mye siden sist. Kundeservicen har vært upåklagelig, og nettet har funket stabilt og bra. Det eneste jeg har å utsette på er at HBO er bittelitt tungvint å bruke på TV dekoderen. Tommel opp til GET!