Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De leverer et jevnt og bra bredbånd, og greit mange kanaler til en overkommelig pris.
Ble nettopp sagt opp av Get grunnet "uønsket atferd" etter at jeg ble het i toppen pga elendig kundebehandlere... Kom hjem, nettet var borte. Ingen beskjed. Ringte inn og fikk opplyst at det hadde blitt gjort i formiddag og at de har sendt ut brev.. Ja, brev.
Jeg bor i Grünerløkka og har modem fra Get + egen-innkjøpt Router (VDSL). Aldri hatt noen problemer med ustabil linje i det hele tatt. En fellesnevner med alle leverandører er at multimodemene de leverer er søppel, så det styrer jeg alltid unna. Fikk god hjelp da jeg signerte avtalen, og alt ellers har jeg ordnet selv på Min Get. De oppgraderte nylig hastigheten min til 120 Mbit/s, så jeg har ikke fått testet om det er den reelle hastigheten jeg får.
GET er så ustabilt at uansett hvor billig det hadde vært kan jeg ikke anbefale det. GET har blitt en "snakkis". "Du har GET ja... skjønner!" og det er ikke positivt....
Ingen vits å ringe kundeservice. Der sitter det noen stakkars videregående elever å lager saker etterhvert som vi ringer inn, men det skjer ingenting etterpå. Problemet er at der GET har linjer kommer det ikke noen andre konkurrenter og det vet de godt. De trenger ikke gjøre noe der de har egne kabler.
Nettet er for dårlig, nedlasting som egentlig skal ta 5 min tar meg 1 time. Jeg har hatt Get en lang stund nå, jeg vil gjerne bytte men pga uenigheter i familien så har ikke dette skjedd. Farten er ikke til å tro, den er tregere enn en snegle.
Faller ut og inn av nettet med ujevne mellomrom. I perioder skjer dette svært ofte.
Dårlig service, og hastighet. De er for dyr i forhold til hva de leverer.
Har opplevd så utallige mange ganger at jeg ringer og må vente opptil 1 time på kundeservice, kan ikke legge igjen nummeret. De sender ut tekniker og tar seg betalt av meg som kunde for feil GET burde dekket. Utleverer info om mitt abonnement til mine leietakere.
Kort oppsummert: Kundeservice er lite imøtekommende og er kjappe til å peke på "felles feil" i området som årsak til alle dine problemer. Selv om du har hatt en pågående sak i 7 måneder... Til sammen har jeg hatt pågående saker i 11 måneder fordelt på to ulike lokasjoner. Ingen ønsker å hjelpe deg med å løse problemet, men de kaster gladlig gratis måneder etter deg for at du ikke skal snakke stygt om de. Værste dritten jeg har hatt noe sinne.
Har dessverre slitt med svært ustabilt nett hos GET, ulikt noen andre. Har ikke mulighet til å bytte før jeg eventuelt flytter pga GET har tvunget kundeforhold i en god del boretslag inkludert mitt eget. Skulle man ikke behøve TV-pakke, må man betale åkkesom. Syntes abonnementene generelt er i øverste prisklasse, noe som ikke står i stil til Nettet som har en altfor høy nedetid. Hører til unntaket å nå den hastigheten som de hevder jeg skal ha.
Kan ikke spille noe ps4 uten at det lagger eller at jeg blir kastet ut. Kjøpte meg ny playstation etter at jeg hadde internett problemer med den forrige. Nå har jeg ps4 pro, men den er fortsatt ræva grunnet nettet. Har en wifi ting under bordet som liksom skal forsterke signalet, men den fungerer ikke. Har sendt mail flere ganger uten svar. IKKE KJØP BREDBÅND FRA GET!!!!!
Både nettet og kanalene detter ut hele tiden. Samme problemet flere ganger i måneden. Aldri noen som svarer på tlf med en gang pg når du først får hjelp tar det lang tid, og ender opp med at de må ringe opp igjen. Hadde byttet om ikke boretslaget har en avtale.
Har p.t. vært uten internett og TV i 29 dager. Vi har ringt Get opptil flere ganger daglig, blitt lovet det ene etter det andre, men ingenting skjer. Har måtte ta fri fra jobben tre dager for at tekniker fra Get skulle komme hjem til oss, men problemet blir ikke løst. Installatøren skylder på feilinformasjon fra Get, mens Get skylder på kompetansen til installatøren. De samkjører overhode ikke med sine egne folk. De lover å hjelpe oss ringe tilbake men det har aldri skjedd- ikke en eneste gang har de tatt kontakt ! Vi har måtte presse Get til hjelpe oss da de ikke tar kundene sine på alvor- det er som å prate med en vegg. Skal heldigvis flytte snart så slipper å ha noe som helst å gjøre med Get igjen. Vi har derimot en mobilregning på flere tusen som vi krever at de skal dekke, men de svarer selvfølgelig ikke på mail heller. Jeg kommer til å anbefale mine venner og kjente på det sterkeste å aldri benytte seg av Get sine tjenester. Det er det dårligste jeg har opplevd innenfor kundeservice. Problemet er enda ikke løst !
Skjer alt for ofte at nettet streiker i flere timer. Her Get. Nettet streiker flere ganger i måneden i flere timer av gangen. Ikke greit.
Helt greit TV tilbud, men der stopper det. Internetttilbudet med getboks 2 er en katastrofe. Enkelte dager fungerer det greit, mens andre dager er det rett og slett helt fraværende. Har prøvd etter alle kunstens regler og Get sine, å løse problemene. Men det fungerer ikke. Nå er jeg lei, men vi får ikke byttet leverandør pga. at vi bor i et borettslag der det er bestemt at Get skal være internettleverandør... Med gamle kabler.. Urk...