Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har sikkert et supert produkt, men herre gud for en elendig service. Installatøren var hos meg igår (2 timer for sen). Han klaget over regnet i en halv times tid og så bestemte han seg for å dra. "Jeg vet ikke i hvilket rør jeg skal montere kablene i, og kollegaen min svarer ikke på telefonen. Jeg får ikke fullført jobben..." Han sa han skulle gi beskjed til Get og at de skulle ringe meg for å avtale ny tid dagen etter. Ingen som ringte meg dagen etter så jeg ringte selv. "Jeg skal undersøke med teknisk avdeling og ringe deg opp igjen..." 5 ganger skjedde dette på en dag, hver gang jeg ringer de så skal de "ringe meg opp igjen" uten at det skjer. Til slutt bestilte avbestilte jeg alt. Aldri vært borti så dårlig service.
Syntes bredbåndet er bra, har hatt lite problemer. Men savner ny sikkerhetspakke som det stod på nettsiden deres for over et år siden skulle snart komme en ny etter Norman antivirus, ja hvor blir den av?
Get.no øker hastigheten din ...OG prisen og skjuler dette gjennom å drukne deg i informasjon. Min erfaring med folka i Get.no er en ulv i fåreklær. Jeg har hatt mer eller mindre konstant problemer med dette selskapet. Når jeg påpekte at jeg hadde en hastighet som var kun 20% av det jeg skulle ha ble dette avvist med at UTSTYRET DE HAR SENDT TIL MEG ikke har kapasitet til den farten jeg ønsker... (sukk). Til og med når du sier opp abonnementet og følger instruksen til punkt og prikke påstår get at de IKKE har mottat utstyret for internett og kabeltv. Andre folk jeg har snakket med forteller samme historie. Når du ikke er kunde lenger hos dem får du svi, da de påstår at du har tatt utstyret selv. Nå er de etter meg vedr. disse forholdenee. Det de ikke vet er at jeg har alle kviteringer fra posten. Stay away!!!!
Har vært bredbåndskunde hos Get i mange år. Men dessverre har ikke Get klart å være i front av sine interne problemer både når det gjelder kundeservice og konstante tekniske feil. De plastrer alltid på overflaten og bryr seg mindre om å faktisk gå i roten av problemene. Når heller aldri hastigheten jeg betaler for.
Styr unna. Dette er ikke verdig internett for å ha i Norge. Bruker 48t for å kontakte kundeservice.
Må bytte Get boks svært ofte.. De får aldri kontakt med den. Tekniker skal komme mellom 10:00 og 16:00, da må man bare forholde seg hjemme til de kommer.. Nettet forsvinner ganske så ofte og det er ikke stor hjelp å få på kundeservice.. Skulle så inderlig ønske jeg kunne bytte til en annen leverandør, men siden studentbyen jeg har avtale med Get så er ikke det noen mulighet... Jeg hadde bytta på flekken om jeg kunne... Styr unna!
Jeg hadde ofte problemer med at nettet var ustabilt, eller falt ut helt, noen ganger var det borte i lange perioder. Jeg måtte dessuten betale for en kabel-TV-pakke i tillegg for å få bredbånd. Jeg er også misfornøyd med kundeservicen. En tekniker kunne komme mellom kl. 8 og 16, skulle ringe et kvarter før. Da måtte jeg rekke hjem eller bli fakturert for bomtur, hvis jeg ikke rakk hjem i tide. Noen avtale om tid på dagen var helt umulig (regler er regler). Om de kunne komme om morgenen, eller etter kl. 13.30 en dag? Glem det.
Kort ventetid og alltid behjelpelige på kundeservice de få gangene vi har hatt behov for hjelp.
Her har internett som funker bare når det passer internett ikke i orden, kommer og går. Dette skjer hverdag.
For 3 gang på EN UKE mistet jeg både bredbånd OG tv, nå vil jeg bytte!!
Ingenting hos Get virker som det skal. Internett, opptaksfunksjoner, tv-bilder, Get-bokser etc etc. Det er ALLTID problemer med Get. Anbefaler ingen å bruke Get. Fy søren for et alldeles elendig konsept!!!
Hastigheten er i og for seg bra. Boligstiftelsen her har avtale med Get, så har ingen muligheter annet enn å bruke Get. Har således hatt fler driftsproblemer iløpet av en mnd (14ganger har nettet vært nede nå) enn jeg har hatt med nextgentel over 10 år. Så her finnes det enormt forbedringspotensiale! Pr dagsdato må jeg nok anbefale at en bør gå for ett annet selskap.
Hvis du vurdere å skaffe deg tv å Internett styr unna Get. Har had problemer med herre fra dag en, æ har stifta 3 get box 2 å te slutt fikk æ get box micro som fortsatt ikke vært bedre bilde. Til tider er ustabilt som nette dems har stifta 4 boxer av internett modem å har had te samen 6 teknikere å fortsatt ikke bra. På en vanelig dag så e æ ut å inn med Internett tv cabel 3 gang. styr una herre om du kan.
Signalet brytes i korte øyeblikk. Akkurat nok til at det ikke går å streame. Ingen hjelp fra support. Fakturaene er uleselige. De forsvinner ut når 5g mobil kommer.
Uansett hvor jeg har bodd i Oslo, hvor svært mange er tvunget til å ha Get bredbånd har hastigheten vært varierende. Ofte betydelig redusert i forhold til hva jeg forventer. STYR UNNA om mulig.
Laaang kø for å komme igjennom til kundeservice. Betyr enten at det er svært få på kundeservice eller mange er misfornøyde med kvaliteten på tjenesten. Har igjen oppdaget at jeg ikke mottar nedlastningshastigheten jeg betaler for. Får kun 1/3 av hastigheten og dette er ikke første gang jeg har oppdaget dette. Mistenker at de konsekvent leverer dårligere tjeneste enn det man betaler for mht bredbånd. Get TV derimot fungerer bra.