Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har Telia sitt mobile bredbånd med ZTE modem, på hytten i Sirdal, og er veldig misfornøyd. Har 100GB til 549,- pr. mnd. Vi klarer ikke engang å strømme en film via AppleTV. Har kontaktet Telia for å få hjelpe, men de viste hverken evne eller vilje til å hjelpe… Har nå sagt opp avtalen.
Fungerte fint inntil for kort tid siden. Nå er forbindelsen mye tregere enn før og kan visstnok ikke bedres..
Veldig ustabilt og tregt internett, høy ping, pakketap. Er så lei at vi snart flytter fra borettslaget bare på grunn av internett. Det var ingen problemer når Get hadde internett og tv her, etter Telia tok over har det vært problemer konstant. Også umulig å få tak i kundeservice, og stort sett lite hjelp å få. Har møtt en kundebehandler på 3 år der det faktisk virket som om han visste hva han drev med. Måtte også ha elektriker (5000 kr) på besøk, da telias tekniker mente det var 100 volt strøm i internett kabelen, dette viste seg å være 0,1 mikro volt som elektriker sa var helt normalt. Så, en enorm regning og null hjelp, internett er stadig ustabilt med pakketap.
Telia har blokkert alle former for port kobling på 4G/5G på trådløst bredbånd. Det betyr at bla, NAT, VPN ikke funker, nødvendig admirasjon ved feil kan bli svært vanskelig. Det er mange som ønsker kamera, smarthus evt. utleie og har behov endringer/vedlikehold uten å måtte ta en ekstra kjøretur i alle typer vær.
Veldig ustabilt. Har hatt tekniker fire ganger siste året. Kundeservice er dårlig.
Jeg har ALDRI opplevd maken til dårlig kvalitet! Dette er ran på åpen gate. Som å selge en bil, men uten motor, og likevel ta full pris. Gå aldri inn i en avtale om 5G eller noe som helst med Telia, rett og slett fjusk og fant hele opplegget
Fryktelig ustabilt signal, dårlig streame/spill opplevelse. Klaget mye men dem gjør ingenting.
Hadde fått en knakende god pris på bredbånd. Siden jeg skulle sammenligne på bytt.no ga jeg beskjed at de skulle sende tilbudet på Mail. Etter at alle tilbud var kommet inn hadde jeg ikke fått Mail og ingen hos Telia kjente til tilbudet når jeg ringte tilbake. Endte opp hos Telenor da.
Jeg syns man får lite bredbånd for pengerne. Av og til er også nettet svært dårlig tross for å være innafor månedens MB
Nettet er relativt stabilt og leverer som lovet. Prisen var god i kampanjeperioden. God kundeservice. Nettet var borte noen ganger, men ofte planlagt og varslet i grei tid.
Telia gjør oppgraderinger i nettet sitt som gjør at endeutstyret endrer konfigurasjon uten at en selv er involvert i dette. Mister 5GHz nettet i huset omtrent hver uke idet Telia endrer noe. Kjipt og veldig irriterende! Bytter leverandør!
Ble kontaktet av Telia som ville selge bredbånd. Tilbudet virket i utgangspunktet ok, men når jeg ønsket tilbudet på mail for gjennomlesning fikk pipen en annen låt. Å gi meg et skriftlig tilbud var helt utelukket. Hva er det dere skjuler i betingelsene her Telia?? Vedkommende gikk fra å være hyggelig til direkte frekk når jeg ønsket tilbudet skriftlig. Det må da være helt normalt å se gjennom betingelser før en signerer. Da ble det ikke Telia denne gangen eller noen gang i fremtiden.
Treigt og lite brukervennlig. Tar veldig lang tid før noe reagerer. Og nei - det var ikke på grunn av nettet. Styr unna!
Internett detter ut flere titalls ganger i døgnet. Har vært i kontakt med kundeservice 7-8 ganger siden i mai. Greie kundebehandlere, men greier ikke å finne en løsning. Lang ventetid før man får svar.
Ekstremt mye nedetid ingen kompensasjon. Dårlig informasjon
Veldig stabilt linje, ikke hatt noe nedetid siden det ble montert i November.