Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt. Leverer sjeldent den hastighet vi har avtale på at jeg skal ha. Kundeservice er ikke mulig å få tak i. Kort sagt alfor dårlig leveranse av kritisk infrastruktur.
Dyrt, varierende dekning, men enkelt oppsett og raskt i gang
Ustabilt av og til.problemer med å komme inn av og til.
Ustabilt og leverer ikke hastighet som inngår i pakken jeg betaler for. Å ringe kundeservice er tidkrevende, enten svarer de ikke eller er ventetiden uutholdelig lang, timer i kø mener jeg ikke er akseptabelt. .
Altfor dyrt for en gammel linje (ikke fiber) forhold til hastighet.
Dårlig/ujevn kvalitet. Utstyr frakobles ofte. Vanskelig med efaktura
Ustabil linje, kommer og går når den selv vil. Kan sjeldent se et program eller streame uten at det hakker eller henger seg opp. Fryktelig dårlig kundeservice. Kan sitte 45 min i kø også blir det lagt på.
Stabilt over tid selv ved onlinegaming av tre playstation samtidig
Masse rot med faktura, frem og tilbake i 6 mnd før Telia var enige med meg og min kontoutskrift. Brukte også over 1 måned på å sende over tekniker, skyldte på oss. Montør bekreftet at det var dårlig håndtverk fra forrige montør. Tv boksen er også et makk verk. Skjønner ikke at et så stort selskap ikke har brukt mer penger på UI, hastighet etc. Selv etter 1 år har de ikke klart å luke vekk feilen som gjør at boksen kræsjer alle appene du har installert. Styr unna om du kan
Ofte fungerer ikke Telias bredbånd på TV. Ulike feil oppstår altfor hyppig og det går lang tid før feilene blir rettet på. Vi kan ikke stole på Telias bredbånd!
Telia blokkerer alt port forwarding. Telia trådløs bredbånd via 5G er ikke en fullverdig internetttilgang
Funker ganske bra. Ønsker meg fiber. Bor i fredrikstad sentrum å ingen klarer å levere
Konstant feil på linje, samt får ikke hastigheten jeg betaler for. Ustabilt nett konstant
måtte bytte til Telenor mobilt. Telia fungerte svært dårlig og de tok ikke tlf når jeg ringte dit
Underlig prissetting. Prisen økes med 50 % fra en måned til den neste.
Dårlig kunderservice, ventet over 35 minutter for å få hjelp… som jeg sikkert ikke kommer til å få… Heller ingen tilbakemelding om hvor i kø jeg er eller om de kan ringe tilbake