HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nå blokkerte HomeNet meg fra å kommentere på Facebook! På grunn av at jeg kommenterer min kritikk til dem og advarer kunder om de! Jeg var tidligere kunde av dem og er glad jeg ikke er kunde lenger hos de! For en elendig kundeservice og kvalitet på nettet har jeg ikke opplevd maken til! De sensurerer kunders kritikk på Facebook! Ikke mange innlegg der nå fra kunder! Ville bare advare dere mot dette useriøse firmaet!
+God kundeservice +Leverer iht avtalen - Må betale for nye modem, når det gamle ble tatt av lynet.
Bestilte bredbånd fra dem, men telenor ga meg kontratilbud dagen etter som jeg aksepterte. Nå har jeg fått avbestillingsgebyr på 2500kr!! Sky Homenet som pesten
Eg har alltid fått god hjelp frå kundesenteret når eg har hatt kontakt med dei. Anbefaler HomeNet til alle.😊
Synes jeg får god hjelp, veiledning på tlf når jeg trenger hjelp. Og flott med så lav pris på abonnement!
Har vært fornøyd med leveransen, stabilt og godt nett. Hastigheten har vært det jeg har betalt for.
Sjekket opp på nettet hvilket nett firma som hadde best pris- Og ikke hadde Homenet bare best pris, men jeg fikk raskt nett på kjøpet. Jeg er fornøyd!
Alle som vurdere eller bruke homenet bør tenke sæ om. Har to fiberinntak i huset. Bruke kun ene. Skulle skifte til andre inntaket, der æ kunne betale før nyeste type boks. Fikk beskjed at æ sjøl må kontakte installatør. Og ta alle omkostninge med det. Kunderservice på homenet er lik 0. Gode nettopplevelser :) :) :) :)
God service, og stabilt nett. Mulig det er ok pris også?
Da jeg ringte en fredag og forklarte problemet, tok det forholdsvis lang tid før medarbeideren hadde nok opplysninger til å lage en sak for teknisk avdeling. Så fikk jeg meldinger tilbake fra dem med jevne mellomrom utover dagen. De skrev at det ville ta 1-3 dager, senest mandag kveld. Det var ikke avklart hvorvidt problemet lå inne eller utenfor boligen. Lørdag utpå dagen så vi plutselig at nettet var oppe igjen. Da var alt i orden, to dager før estimert. Så vi er godt fornøyd, også med at årsaken lå utenfor boligen, og dermed kostnadsfritt for oss. Takk for god hjelp!
Homenet er nettleverandøren med de lave prisene og siden jeg har brukt dem veldig lenge nå og er fornøyd så taler vel det for seg. Prøv dem du også!
Kunderelasjoner med homenet var meget bra og de svar på spørsmål.
Hastighet leveres ikke som avtalt, flere ganger brudd på nettet og lang tid til å fikse problemet.
Jeg har vanligvis oppunder 15 gbps, så har jeg i den siste tiden målt farten til en tredel av dette. Etter noe venting på tlf., kom jeg fram til en hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Han fikk meg tilbake til farten jeg var vant til.
Homenet er veldig godt og stabilt net. Håper vi kan få raskere internett. Men det kan ikke vi klandre homenet for.