HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Homenet gir god service på alle hold. Lynraskt og trygt! Personell alltid behjelpelig og meget dyktige! Takk for supre år i 10år straks. Ser framover til videre samarbeid!
De er vennlige, svarer på spørsmål og leverer. Jeg har flyttet og det gikk som avtalt. De er til å stole på.
Ser ut som et billig alternativ, men de legger på prisen så fort lokketilbud er over. Bytter ekstern faktureringspartner ofte og det kan skape masse trøbbel for deg som kunde. Fikk ikke tilbakemelding på henvendelser. Meget dårlig kunnskapsnivå på kundeservice, stort gjennomtrekk på en sånn arbeidsplass. Stort pluss er at den treige linja alltid fungerte, foruten da Homenet forsøkte å tjene penger på å stenge/åpne linje.
Nettet holder seg stabilt. Har prøvd andre leverandører og har bare vært dårlig nett. Så er kjempefornøyd med HomeNett.
Her slipper man iallfall 30min i kø før man når fram til kundeservice, har hadd feil 1 gang på nettet men fikk løst det ved hjelp av kundeservice på 5 min :)
God service og oppfølging, ingen problemer med internett linjen. Minus er for lav hastighet for å se Netflix i 4k hdr.
Fungerer veldig bra. God og rask hjelp fra kundeservice. Anbefales.
Har opplevd at ting som er avtalt ikke er gjort eller fulgt opp.
Jeg har hatt mange ganger samtale med kundeservice og mest jeg har vært fornøyd.
Homenet er kjempebra. Der får man all den hjelpen man trenger for å komme seg på net igjen, og de ordnet med nytt modem som kom veldig kjapt. Har vært kunde her i en haug med år og alltid like velvillige og blide til å hjelpe deg med problemene du har. Anbefales. Kunne godt hatt 1 nødtelefon i helgene - for da er det stengt.
Bestilte Homenet da de har lav pris. Bestilling var selvsagt ikke noe problem. Fikk epost med bekreftelse. Leveringsdato var derimot noe annet, etter ca. 3 uker fikk jeg beskjed om at overføring fra Telenor var sendt. Telenor ringer 2 dager etterpå og spør om de skal kutte linja allerede 1 uke etter overføring. Jeg hadde ikke fått tidspunkt for oppkobling, ei heller modem tilsendt. Gir beskjed til Telenor om å avbryte overføring da jeg ikke har noe ønske om å sitte uten internett. Resultat: 2500,- i gebyr for noe som gjøres via PC. Ingenting er "fysisk" gjennomført. Klager til Homenet, får blankt avslag. For fremtiden bør de tenke litt på hvordan de behandler "nesten" kunden, jeg vil ikke anbefale Homenet til noen som faktisk setter pris på en ryddig prosess.
Meget bra kundeservice. Raskt svar på telefon. Hyggelige, hjelpsomme og serviceinnstilte medarbeidere.
Ble solgt et annet abonnement enn hva selgeren hadde lovet, og da jeg klagde ble jeg ikke hørt. Til stadighet oppleves skjulte kostnader og et sleipt forhold til "kun 12 måneder binding med ('diverse gratis')". Skal nå flytte, og gjøre eierbytte, som tilsynelatende ikke gjør noen endringer i kontrakten, men de skal allikevel pålegge ny eier nye 12 måneder binding, til det som har vært en utrolig ustabil og skuffende brukeropplevelse. Skulle gjerne gitt null stjerner for den verste kundeservicen jeg noen sinne har opplevd. Samtidig er den personlige brukersiden svært mangelfull på info, så du må støtt og stadig ta kontakt med dem for å få svar om din egen konto, til tross for at de ikke har en chat som funker på siden deres. Har aldri noen sinne hatt en så gjennomgående dårlig opplevelse med et selskap som HomeNet.
Topp nett og service, anbefaler til alle jeg kjenner, kunne ikke vært mer fornøyd, stabilt og superbra hastighet til en flott pris, hvorfor velge annet???
Dårlig produkt, hadde mye bedre før jeg endret, henger seg opp og dropper, har kariere innom spill og prukte å borte i 30ms før, nå kan den ligge i 30ms og plutselig droppe til 1300+ og ligge stabilt dær. Henger seg opp hele tiden og er ikke rimelig for produktet man betaler for.