Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt

Omtale av  Odd P. L

Kan lite om dette og tilkaller en kompis når jeg her hatt problemer. Når jeg eventuelt må ringe deres service telefon så er det 1 klasses hjelp å få !

Svar fra HomeNet
03.04.2019 09:03

Hei Odd, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Vi setter pris på at du er fornøyd med servicen vår! Ser i tittelen at du skriver "Ustabilt", om du fortsatt har problemer med det ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg :) Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (0)

Elendig service!

Omtale av  Helle

Installatøren gikk uten at internett fungerte den dagen han skulle legge inn fiber. Han sa det ville funke etter 15 minutter. Jeg var uten nett i tre dager. Alt han trengte å gjøre var å ta en telefon for å få nettet opp og gå. Det ble boret i en vegg, noe som var helt unødvendig, da kabelen kunne ha fulgt dørkarm/list. Boksen ble unødvendig montert midt på stueveggen. Det var ikke nødvendig, da den også kan ligge. Boksen står og blinker grønt midt i stua. Den skulle monteres i et rom 3 m unna, men montøren hadde ikke med seg lang nok kabel! Det har gått to uker, og montøren har fortsatt ikke kommet tilbake med lang nok kabel. Jeg har vært i kontakt med HomeNets kundeservice mange ganger. Alt som skjer er at jeg får en epost med takk for henvendelsen og at klagen blir videresendt til firmaet som er hyret av HomeNet for installering. Ingen tar ansvar, og det skjer ingen ting. HomeNet skrivet at man kan velge TV-leverandør helt fritt. Klikker man på linken, får man beskjed om at man må velge mellom to TV-leverandører. HomNet kan bli bedre på alt: • Installasjon/samarbeidspartnere • Kundeservice • Informasjon om hvilke valg man FAKTISK har Veldig misfornøyd med alt! Har hat Homenet i 14 dager. Jeg er stuck med HomeNet pga kollektiv avtale i borettslaget. Ellers hadde jeg byttet med en gang.

Svar fra HomeNet
02.04.2019 09:38

Hei Helle, Takk for din tilbakemelding, vi skal ta dette videre internt hos oss. Kan dessverre ikke annet en å beklage dette og håpe saken du har inne her hos oss blir løst så raskt som mulig. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Elendig support og hastighet

Omtale av  Johannes

Hastigheten de sier de skal levere er 20 Mbps men i realiteten varierer den mellom 10 Mbps og 14,5 Mbps. Kontrakten sier min 14 Mbps - vi streamer stort sett, og selgeren garanterte at linjen ville holde på vår 4k tv. Det gjør den altså ikke. - vi har også i samråd med deres tekniske support forsøkt å feilsøke samt investert i forsterker utstyr for å forhindre fall i netthastigheten. - til ingen nytte. Nettet sluttet plutselig å virke i går (fredag) kontaktet teknisk support de sa de skulle fikse fikse problemet, men at dette skulle løses senest innen i dag (lørdag) samt at jeg skulle få løpende oppdateringer på sms - har ikke fått noen sms, og når jeg chattet med dem i dag, kunne de ikke gjøre noe før tidligst mandag. - jeg er så missfornøyd men er bundet av en kontrakt 6 måneder til.

Svar fra HomeNet
02.04.2019 08:21

Hei, Beklager å høre du har eller har hatt en feil med linjen din. Når det kommer til hastigheten så skal vi selvsagt levere hastigheten du har bestilit. Skal du ikke kunne få den hastigheten du betaler for kan vi heller ikke holde deg til noe avtale. Om du enda har problemer ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Vi tegnet abonnement på hytta hos Homnet, da vi hadde fiber rett utenfor

Omtale av  Stein

Vi tegnet abonnement på hytta hos Homnet, da vi hadde fiber rett utenfor. Vi betalte et ganske høyt etableringsgebyr, men fikk et såkalt "hytteabonnement". Det var 30/30, noe som fungerer for streaming og passet oss, noe som jeg følte var en god avtale. Men dette viste seg å være intet annet enn bondefangeri. Etter kun kort tid "forsvant" dette abonnementet, og vi ble automatisk overført til et abonnement med 5/5 til samme pris. Dette var på grensen til ubrukelig for oss. Vi ble da tilbudt 100/100 til 50% høyere pris. Med tanke på at de har monopol på fiberen (avtale med kommunen), og ikke tilbyr noe mellom 5 og 100 Mbit, mener jeg at de utnytter situasjonen. Takk og pris for mobilt bredbånd.

Svar fra HomeNet
02.04.2019 08:21

Hei, Beklager å høre vi ikke lengre kunne levere produktet/tjenesten du ønsket. Om vi fjernet din avtale før det hadde gått 12 mnd ønsker vi selvsagt å sjekke dette videre sammen med deg å be deg derfor ta direkte kontakt med oss. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)

Vurdering: ligg unna Homenet, elendig på alt!

Omtale av  Stein W

Elendig hastighet, dårlig kundeservice og det går minst 6 dager før det forsøkes reparasjon.

Svar fra HomeNet
02.04.2019 08:21

Hei, Beklager å høre at det er slik din erfaring har hvert, slik skal det selvsagt ikke være. Vi kan selvsagt se inn på kompensasjon i forhold til dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dere er kjemperaske til og fikse linja!

Omtale av  Aina H

Får alltid rask hjelp. Veldig dyktige folk som svarer i telefon. Jeg er veldig fornøyd!!!

Svar fra HomeNet
02.04.2019 08:21

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Mye rot

Omtale av  Heidi

Har prøvd å få montert Internett siden oktober i fjor uten enda å ha det klart... mye rot i beskjeder som blir meldt inn. Burde få en chat funksjon hvor samtaler blir lagret så det ikke blir vanskelig å gå tilbake på hvem en har snakket med og hva det gjaldt.,

Svar fra HomeNet
01.04.2019 10:55

Hei Heidi, Dette ønsker vi selvsagt å få hjulpet deg med men trenger da at du tar kontakt med oss på telefon eller chat. Når det gjelder chat funksjonen vår blir alle chatene lagret. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR