HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Installatøren gikk uten at internett fungerte den dagen han skulle legge inn fiber. Han sa det ville funke etter 15 minutter. Jeg var uten nett i tre dager. Alt han trengte å gjøre var å ta en telefon for å få nettet opp og gå. Det ble boret i en vegg, noe som var helt unødvendig, da kabelen kunne ha fulgt dørkarm/list. Boksen ble unødvendig montert midt på stueveggen. Det var ikke nødvendig, da den også kan ligge. Boksen står og blinker grønt midt i stua. Den skulle monteres i et rom 3 m unna, men montøren hadde ikke med seg lang nok kabel! Det har gått to uker, og montøren har fortsatt ikke kommet tilbake med lang nok kabel. Jeg har vært i kontakt med HomeNets kundeservice mange ganger. Alt som skjer er at jeg får en epost med takk for henvendelsen og at klagen blir videresendt til firmaet som er hyret av HomeNet for installering. Ingen tar ansvar, og det skjer ingen ting. HomeNet skrivet at man kan velge TV-leverandør helt fritt. Klikker man på linken, får man beskjed om at man må velge mellom to TV-leverandører. HomNet kan bli bedre på alt: • Installasjon/samarbeidspartnere • Kundeservice • Informasjon om hvilke valg man FAKTISK har Veldig misfornøyd med alt! Har hat Homenet i 14 dager. Jeg er stuck med HomeNet pga kollektiv avtale i borettslaget. Ellers hadde jeg byttet med en gang.
Hei Helle, Takk for din tilbakemelding, vi skal ta dette videre internt hos oss. Kan dessverre ikke annet en å beklage dette og håpe saken du har inne her hos oss blir løst så raskt som mulig. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Hastigheten de sier de skal levere er 20 Mbps men i realiteten varierer den mellom 10 Mbps og 14,5 Mbps. Kontrakten sier min 14 Mbps - vi streamer stort sett, og selgeren garanterte at linjen ville holde på vår 4k tv. Det gjør den altså ikke. - vi har også i samråd med deres tekniske support forsøkt å feilsøke samt investert i forsterker utstyr for å forhindre fall i netthastigheten. - til ingen nytte. Nettet sluttet plutselig å virke i går (fredag) kontaktet teknisk support de sa de skulle fikse fikse problemet, men at dette skulle løses senest innen i dag (lørdag) samt at jeg skulle få løpende oppdateringer på sms - har ikke fått noen sms, og når jeg chattet med dem i dag, kunne de ikke gjøre noe før tidligst mandag. - jeg er så missfornøyd men er bundet av en kontrakt 6 måneder til.
Hei, Beklager å høre du har eller har hatt en feil med linjen din. Når det kommer til hastigheten så skal vi selvsagt levere hastigheten du har bestilit. Skal du ikke kunne få den hastigheten du betaler for kan vi heller ikke holde deg til noe avtale. Om du enda har problemer ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Vi tegnet abonnement på hytta hos Homnet, da vi hadde fiber rett utenfor. Vi betalte et ganske høyt etableringsgebyr, men fikk et såkalt "hytteabonnement". Det var 30/30, noe som fungerer for streaming og passet oss, noe som jeg følte var en god avtale. Men dette viste seg å være intet annet enn bondefangeri. Etter kun kort tid "forsvant" dette abonnementet, og vi ble automatisk overført til et abonnement med 5/5 til samme pris. Dette var på grensen til ubrukelig for oss. Vi ble da tilbudt 100/100 til 50% høyere pris. Med tanke på at de har monopol på fiberen (avtale med kommunen), og ikke tilbyr noe mellom 5 og 100 Mbit, mener jeg at de utnytter situasjonen. Takk og pris for mobilt bredbånd.
Hei, Beklager å høre vi ikke lengre kunne levere produktet/tjenesten du ønsket. Om vi fjernet din avtale før det hadde gått 12 mnd ønsker vi selvsagt å sjekke dette videre sammen med deg å be deg derfor ta direkte kontakt med oss. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Elendig hastighet, dårlig kundeservice og det går minst 6 dager før det forsøkes reparasjon.
Hei, Beklager å høre at det er slik din erfaring har hvert, slik skal det selvsagt ikke være. Vi kan selvsagt se inn på kompensasjon i forhold til dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Får alltid rask hjelp. Veldig dyktige folk som svarer i telefon. Jeg er veldig fornøyd!!!
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har prøvd å få montert Internett siden oktober i fjor uten enda å ha det klart... mye rot i beskjeder som blir meldt inn. Burde få en chat funksjon hvor samtaler blir lagret så det ikke blir vanskelig å gå tilbake på hvem en har snakket med og hva det gjaldt.,
Hei Heidi, Dette ønsker vi selvsagt å få hjulpet deg med men trenger da at du tar kontakt med oss på telefon eller chat. Når det gjelder chat funksjonen vår blir alle chatene lagret. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Bredbånd fra helvete. Det er den mest useriøse leverandør av bredbånd som jeg har hatt med å gjøre. Styr unna for din egen del. Spar deg masse trøbbel. De klarer ikke oppfylle noen av fantasiene til selgerne. De sender utstyr fra før krigen og tror at det er like bra. Har kun ansvar for hastighet på linjen frem til vegguttaket. Anbefaler dere å lese betingelsene ordentlig før bestilling. Tragisk selskap.
Hei Knut, Beklager at du opplever bredbåndet vi har levert slik og at du føler deg lurt av selgerne. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat så skal vi se nermere på hva som har skjedd her og hjelpe deg med problemer du opplever med tjenesten. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet