HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlige vilkår og dårlig behandling når jeg kontakter og spør (lurer kunder) Jeg anbefaler IKKE Homenett
Hei, jeg er ikke helt sikker på at hva du har spurt om men det er ikke en slik opplevelse vi vil at våre mulige kunder skal sitte igjen med etter å ha vært i kontakt med oss. Om det er slik at du fortsatt har sprørsmål til oss er det bare å ta kontakt så skal du få den informasjonen du trenger. Mvh Roar | HomeNet
Etter at jeg har gått over fra Telenor til Homenet så har surfing og litt gaming blitt dårligere. Mens alt det der fungert helt greit før. Det er greit at det koster litt mindre, men det er ikke verdt den opplevelsen du får med abnonemt. Det er nesten så en føler at man betaler for noe som ikke er bra nok dessverre. Og nok med det så kan det bli dyrt når man finner ut at det er dårlig produkt og skal si opp. Da må du nemlig betale for bindingstiden. Røveri as.. som kunde så har du alt å tap for å sundet sånn.
Hei, Her ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan få sett litt mer på problemene du opplever. Det stemmer at man må betale for sin bindingstid, men det er også slik at vi må levere det vi skal til deg. Mvh Roar | HomeNet
Jeg og svært mange naboer i Vestbyen i Bodø bestilte i fjor en 1000/1000-linje hos HomeNet. Samtlige jeg har snakket med opplever langt mindre båndbredde enn dette. Selv oppnår jeg under 200 Mbps ned og rundt 350 Mbps opp. Dette tilsvarer mao. 20% av båndbredden man har bestilt ved nedlasting og 1/3 ved opplasting. Når man ringer og klager, får man standard bortforklaringer om at man for å oppnå 1000 Mbps må koble rett i uttaket og ikke via WiFi, ha god nok hardware osv. Jeg forventer at avtaleperioden for introtilbudet vi fikk for 1000/1000 starter i det de åpenbare feil og mangler ved nettet i området er ordnet opp i. Enn så lenge er kvaliteten på produktet elendig.
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Om det er slik at du ikke får den hastigheten du skal ha så ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan løse dette. Men det stemmer at du må være koblet på kabel og benytte deg av ustyr som tåler 1000/1000 hastighet for å klare å måle/bruke denne typen hastighet. Men om du da ikke får den hastigheten med kabel og ustyr som tåler dette ville jeg tatt kontakt med oss på telefon Mvh Roar | HomeNet
Tja - nå koster 'HomeNet 603 kroner pr måned. Det er alt alt alt for mye. Utfordringen er at de 2 andre tilbyderne ligger på ca det samme. Er det virkelig månedprisen for ADSL nå??
Hei, Hei ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med vår salg avdeling. Det er ofte mulighet til å binde seg opp til oss for 12 mnd for å få lavere pris på nettet. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Fungerer bra når det en gang fungerer, men vi er stadig uten Internett på grunn av feil de tydeligvis ikke evner å ordne.
Hei Karoline, Beklagere å høre du har opplevd mye feil med tjenesten, slik skal det selvsagt ikke være. Om du enda opplever problemer ta kontakt med oss direkte på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har hatt Homenet i noen år nå og er godt fornøyd med det de har levert. Ingen andre har greid å levere så mange mbit til en så billig penge. Bra kundeservice.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no Godt å høre du er fornøyd med tjenesten. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg bestilte fiber i Oslo fra HomeNet i april 2018 gjennom en dørselger fra HomeNet. Ble lovet rask utbygging av selger forhåpentlig høsten 2018 skulle jeg få fiber. Etter flere statusoppdateringer fra HomeNet om at nå starter snart gravingen, ble det sendt utsettelse på utsettelse via mail, for at i juni 2019 så endelig gi beskjed via mail: "Avvik i leveranse fra HomeNet: Vi må dessverre meddele at HomeNet har besluttet å stoppe salg- og leveranse prosessen av fiber til ditt nærområde. Årsaken til dette er at prosjektet har blitt dyrere enn først antatt, og vi har dermed ikke den oppslutning som må til for å forsvare utbyggingen økonomisk. Vi har derfor nå kansellert din bestilling hos oss, men håper å få muligheten til å tilby deg fiber ved en senere anledning. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører." Oppsummering: HomeNet er ikke en leverandør en kunde kan stole på. Har du mulighet. velg en annen leverandør.
Hei, Jeg skjønner at det ikke er noe gøy når et av våre prosjekt ikke ender med utbygging som først planlagt. Vi ønsker jo selvfølgelig å bygge fiber til alle, men det er også slik at det må gjøres en økonomisk vurdering hvor utfallet må være positivt for at vi går videre med utbyggingen. Om det er slik at selger her har lovet ting som ikke skulle ha blitt lovet ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan få tatt dette videre. Mvh Roar | HomeNet