Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna Homenet

Omtale av  Simon

Slett kundeservice. Seks dager uten nett og tv. Når det endelig kom noen å reparerte fiberen klarte de å ødelegge nettet til naboene som nå har vært uten nett i tre dager.

Svar fra HomeNet
28.01.2020 09:16

Hei Simon. Jeg er ikke kjent med saken din, men dette høres ikke bra ut. Vi ønsker selvfølgelig å rette opp i skade utført av våre reperatører. Dersom feilen fortsatt ikke er rettet opp i ønsker vi gjerne kontakt på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Takk for ærlig tilbakemelding. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Dårlig på alt

Omtale av  T. T

Kjære kunde, vi følger opp din pågående feilretting, men har dessverre ikke mottatt en bekreftelse fra underleverandør om at feilrettingen er fullført. Vi forventer derfor at rettetiden blir utsatt til neste virkedag innen kl. 16:00. Vi beklager dette, og sender SMS med oppdatering i løpet av morgendagen. Hilsen HomeNet

Svar fra HomeNet
28.01.2020 08:52

Hei. Jeg er ikke kjent med din innmeldte sak, men det er leit å se at rettetid muligens ble utsatt. For informasjon relatert til saken anbefaler vi at du tar kontakt med vår tekniske avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Takk for ærlig tilbakemelding, vi ønsker alltid å forbedre oss. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Dette er rett og slett ikke internett

Omtale av  Kjartan

Får beskjed om å kable nettet til enheten, noe den er. Måler under 1MB/s. Ringer kundeservice, de gir inntrykk av at de skal ta tak i det og «bytte» linjen. Det som da er dumt er at jeg ikke heller etter dette måler over 1 MB/s, på KABLET tilkobling. Dette er rett og slett ikke Internett, vennligst hold dere langt langt unna. Er bedre uten Internett, for da slipper man frustrasjonen i hvertfall.

Svar fra HomeNet
24.01.2020 09:50

Hei, Kjartan. Kjenner ikke til saken din, så vet desverre ikke hva som er gjort. Vi skal selvsagt alltid prøve å løse problemer dere opplever, og må beklage at du er så missfornøyd med nettet vi har levert til deg. Vennlig hilsen Haakon | HomeNet

Nyttig (0)

Elendig

Omtale av  Helene

Har ikke hatt nettverk på flere dager. HomeNet lover og lover, de har tekniker på saken osv. Men ingenting skjer. Vi bytter leverandør i dag grunnet helt elendig kundeservice.

Svar fra HomeNet
20.01.2020 09:54

Hei Helene. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men det er leit å høre at du har slikt et dårlig inntrykk av vår kundeservice. Vi skulle gjerne ønske at vi fikk fullført feilrettingen på din linje, men håper du får en god opplevelse med nettverket hos din neste leverandør. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Lureri

Omtale av  Espen

Hold dere unna!! De var hjemme hos meg og la opp kabel til fiber. Så kuttet de også kabelen til get og dro den ut så det ikke er mulig å bytte tilbake. Useriøst firma som garantert kommer til å bli gruppesaksøkt etterhvert og som ikke overlever.

Svar fra HomeNet
20.01.2020 09:54

Hei Espen. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men beklager den negative opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du fortsatt opplever problemene du beskriver ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lang ventetid, konstant brudd i linjen

Omtale av  Peer

Skifter fra Homenet idag grunnet konstant brudd på linjen. Liten vilje til og prøve å ordne problemet. Har ADSL, analogt, verdens gamleste og robuste system. Helt klar at her sparer de på utgiftene med og unngå og oppgradere systemene sine. Flytter til Telenor mobilt bredbånd imorgen og håper på et mer stabilt internett.

Svar fra HomeNet
15.01.2020 12:28

Hei Peer. Vi ønsker selvfølgelig å rette opp ved brudd på linjen. Jeg er ikke kjent med din sak eller ditt område, men dessverre kan større feil noen ganger ta lenger tid å rette basert på skadeomfang. Håper våre veier krysses ved en senere anledning, ellers ønsker jeg deg det beste på ditt nye nettverk. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Ustabilt

Omtale av  Carina

Ustabilt stort sett hele tiden. Problemer med streaming, selv om alle produkter hjemme bortsett fra tv’n er kobla fra wifi. Har aldri hadd den hastigheten jeg betaler for.

Svar fra HomeNet
13.01.2020 09:01

Hei Carina! Kontakt gjerne vårt kundeservice på telefon 38 99 01 00 mandag til fredag 08:00 - 21:00 eller kom innom vår chat, så kan vi se på de tekniske problemene du opplever sammen. Vennlig hilsen Richard | HomeNet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR