HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får beskjed om å kable nettet til enheten, noe den er. Måler under 1MB/s. Ringer kundeservice, de gir inntrykk av at de skal ta tak i det og «bytte» linjen. Det som da er dumt er at jeg ikke heller etter dette måler over 1 MB/s, på KABLET tilkobling. Dette er rett og slett ikke Internett, vennligst hold dere langt langt unna. Er bedre uten Internett, for da slipper man frustrasjonen i hvertfall.
Hei, Kjartan. Kjenner ikke til saken din, så vet desverre ikke hva som er gjort. Vi skal selvsagt alltid prøve å løse problemer dere opplever, og må beklage at du er så missfornøyd med nettet vi har levert til deg. Vennlig hilsen Haakon | HomeNet
Har ikke hatt nettverk på flere dager. HomeNet lover og lover, de har tekniker på saken osv. Men ingenting skjer. Vi bytter leverandør i dag grunnet helt elendig kundeservice.
Hei Helene. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men det er leit å høre at du har slikt et dårlig inntrykk av vår kundeservice. Vi skulle gjerne ønske at vi fikk fullført feilrettingen på din linje, men håper du får en god opplevelse med nettverket hos din neste leverandør. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Hold dere unna!! De var hjemme hos meg og la opp kabel til fiber. Så kuttet de også kabelen til get og dro den ut så det ikke er mulig å bytte tilbake. Useriøst firma som garantert kommer til å bli gruppesaksøkt etterhvert og som ikke overlever.
Hei Espen. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men beklager den negative opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du fortsatt opplever problemene du beskriver ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Skifter fra Homenet idag grunnet konstant brudd på linjen. Liten vilje til og prøve å ordne problemet. Har ADSL, analogt, verdens gamleste og robuste system. Helt klar at her sparer de på utgiftene med og unngå og oppgradere systemene sine. Flytter til Telenor mobilt bredbånd imorgen og håper på et mer stabilt internett.
Hei Peer. Vi ønsker selvfølgelig å rette opp ved brudd på linjen. Jeg er ikke kjent med din sak eller ditt område, men dessverre kan større feil noen ganger ta lenger tid å rette basert på skadeomfang. Håper våre veier krysses ved en senere anledning, ellers ønsker jeg deg det beste på ditt nye nettverk. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Ustabilt stort sett hele tiden. Problemer med streaming, selv om alle produkter hjemme bortsett fra tv’n er kobla fra wifi. Har aldri hadd den hastigheten jeg betaler for.
Hei Carina! Kontakt gjerne vårt kundeservice på telefon 38 99 01 00 mandag til fredag 08:00 - 21:00 eller kom innom vår chat, så kan vi se på de tekniske problemene du opplever sammen. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
De lyver og bruker ekstreme metoder for å få folk til å skrive under på avtalene sine!
Hei Elise. Det var leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Jeg er ikke kjent med din sak, men dette er selvfølgelig ikke hvordan vi ønsker å fremstå. Ta gjerne kontakt med oss direkte via [email protected], chat eller telefon 38 99 01 00. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Styr unna dette selskapet. Dessverre ser det ut fra erfaringene til mange andre at det er det samme som går igjen. Vi har hatt produktet litt over en mnd, fungerte "greit" med kun noen små avvik i starten. Leverte langt unna hva de lovet, men til vårt bruk godt nok. Men nå har vi vært uten nett (og da TV!) i vel 2 uker. Er blitt lovet tilbakemeldinger som ikke kommer. " de har teknikere på saken... osv osv " Kan bare gjøre som dere fleste andre, konstantere at håp om hjelp her er håpløst! Styr unna homenet ! Og til deg som leser dette fra homenet og har tenkt å skrive " nei, off så trist .. ta kontakt med kundeservice... vi beklager .... osv osv mvh " Ta heller å la være ! Bruk tiden til noe mere nyttig, og fix produktet deres/ samt kundeservicen.
Hei. Jeg er ikke kjent med din sak og kan dermed ikke kommentere på eventuell pågang i området. Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med vårt produkt og vår kundeservice. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter pris på ærlig tilbakemelding. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet