Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Håpløse tv svake signaler

Omtale av  Helge

Kan sitte og se tv. Plutselig stopp tv søker 10 sek. stopp nytt søk kan holde på i 30 min.

Svar fra HomeNet
19.01.2023 13:33

Hei Helge, Dersom du opplever problemer med din tv-tjeneste vil jeg anbefale deg å kontakte oss via telefon eller chat slik at vi kan foreta et feilsøk. Vi kan da finne ut om problemet ligger hos oss eller om du må henvises videre til tv-leverandør. Vennlig hilsen Ingvild | Homenet

Nyttig (0)

Kostbart

Omtale av  Anne

Synes det begynner å bli en stiv pris. Skjønner at alt er blitt dyrere generellt, men skulle ønske noen hadde "guts" nok til å gjøre det beste for forbrukerne.

Svar fra HomeNet
19.01.2023 13:33

Hei Anne Vi har dessverre ikke mulighet til å diskutere privatabonnement her, men gjerne kontakt oss slik at vi kan finne en gunstig løsning på dette sammen med degVi kan nås på chat og telefon 38 99 01 00, og våre åpningstider er 08.00 - 21.00 mandag til fredag, og 10.00 - 15.00 i helgene på chat Vennlig hilsen Bjørn Tore | Homenet

Nyttig (0)

Homenet, og rikstv. Bra i 12 mnd.

Omtale av  Skuffet K

Homenet virket bra i ett år og siden er det hakking på tv,,, trekt nett. Rikstv skylder på homenet. Hadde jeg visst om at kvaliteten ble så dårlig. Jeg betaler ca 850kr pr mnd for nett. Vurderer å gå tilbake til parabolantenne. Den er ikke skrudd ned.

Svar fra HomeNet
13.01.2023 10:28

Hei, Førsyt vil jeg beklage for opplevelse du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten er det fint om du kontakter oss direkte slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | Homenet

Nyttig (0)

Forferdelig! styr unna

Omtale av  Vegar N

dette er en leverandør man bør styre unna. Jeg har akkurat flyttet inn i nytt boligkompleks hvor entreprenør har valg Homenet som leverandør. etter overtakelsen er det generelt mye problemer med sentralen hvor nettet da er totalt nede i lange perioder. driftsmelding : tekniker er bestilt. ingen svar på om noen er sendt ut eller estimater på rettetid. Dette er en leverandør som sender ut Syxel komponenter som er noe RÆL av utstyr, så tenker med gru på hva de faktisk bruker på sentralene. kort fortalt styr unna!!

Svar fra HomeNet
10.01.2023 09:04

Hei Vegard. Trist og høre at du har fått denne opplevelsen av oss. Dersom du opplever problemer med tjenesten din fra oss er det fint om du kontakter oss direkte slik at vi får sjekket problemet. Når det er en større feil i området blir det lagt ut dirftsmeledinger på vår hjemmeside. Når vi sender ut tekniker er det ikke alltid vi vet hva som forårsaker problemene før vi får en tilbakemelding fra dem. Det kan derfor ta litt lengre tid før driftsemeldingene blir oppdatert med nyttig informasjon. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet

Nyttig (0)

Tragisk

Omtale av  Nina S

De kan ikke kundeservice og leverer ikke det de lover. Helt tragisk hvor dårlig det går ann å behandle kunder. STYR UNNA

Svar fra HomeNet
05.01.2023 13:36

Hei Nina, Det er kjipt at du har fått en slik opplevelse hos oss i HomeNet. Vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum så må i den forbindelse be deg kontakte oss direkte på +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller epost. Slik at vi får hjulpet med eventuelle utfordringer du kan ha med tjenesten vi leverer! :) Vennlig hilsen Mathias | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dysfunksjonelt system

Omtale av  Else M. E

2-3 uker etter at jeg bestilte og sendte bekreftet registrering til Homenet, rett oppunder julen, var den ikke registrert i deres datasystemer når jeg ringte for å sjekke? Trodde pakken med dekoder ble forsinket i juleposten, men når jeg ringte Homenet, viste det seg at min bekreftet bestilling aldri ble registrert. Så bestilte på nytt, det ble også feil, og ingenting sendt ? Så tilslutt tredje forsøk gikk bestillingen gjennom til Rikstv, bare 3 uker forsinket, midt i julen, og Rikstv var superrask med å sende dekoderen, ellers fikk jeg ikke TV til nyttår! En av de absolutte verste erfaringer jeg har hatt! Jeg kan ikke bare bytte leverandør, fordi det er i et boligsameie som har felles Homenet kontrakt, bindende for alle!!!! Så hadde ikke noe valg!

Svar fra HomeNet
05.01.2023 13:36

Hei Else, Det er veldig beklagelig at du har fått en slik opplevelse hos oss, vi ønsker ikke at våre kunder skal oppleve oss på en slik måte. Gjerne ta kontakt med oss direkte på +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller epost slik at vi får fikset opp i dette. Vennlig hilsen Mathias | HomeNet

Nyttig (0)

Velg alt annet, styr unna!

Omtale av  Elling

Vi har ikke hatt nett siden juni (skriver dette i desember), Home net nekter å gjøre noen som helst innsats for å få dette tilbake! Var i kontakt med telenor og telia og de kunne fikse det på dagen, men ettersom borettslaget hadde skrevet en avtale med home net til 2026 nektet de å bytte. Istedenfor fortsatte home net og ikke levere. De skylder på alt annet seg selv og nekter å yte noen som helst kundeservice. Dette er det verste jeg har opplevd i mitt liv, og vill mest sannsynelig flytte pga home net. Forferdelig firma, med elendige ansatte og nada kvalitet!!

Svar fra HomeNet
27.12.2022 09:11

Hei Elling Beklager at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi har dessverre ikke lov til å diskutere enkelt saker offtentlig, men gjerne kontakt oss direkte på enten chat eller +47 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på problemet med deg og hjulpet deg med dette Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Homenet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR