HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke bli kunde hos Homenet! Jeg ble kunde hos Homenet på den forrige adressen min. Da jeg flyttet fikk jeg beskjed om at jeg kunne flytte med meg abbonementet. På den nye adressen var det teknisk ikke mulig å koble til bredbåndsnettet. Istedenfor å annullere abbonementet mitt når de ikke kunne levere internett på adressen, ber de meg om å betale for abbonementet i et år. Styr unna Homenet.
Hei Mari. Det var leit å høre at du ikke fikk tatt med deg abonnement til ny adresse. Dersom mulig ønsker vi selvfølgelig å flytte abonnementet med deg, men dersom dette ikke lar seg gjøre vil bindingstiden likevel gjelde på løpende abonnement. Håper du fant en god alternativ løsning på den nye adressen. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Selger påstod til min far, at Telenor skulle legge ned sitt bredbånd i området og at man da måtte bytte. For ellers så kunne man ende opp med ingen internett. 1 år senere mottok vi en regning på 9000kr for kontraktsbrudd. Ringte inn og så at man ikke hadde signert noe kontrakt iflg fikk se kontrakt. Selger hadde skreve under!!! Politianmeldt og sendt til forbrukerrådet
Hei Barex. Dette er skrekkelig å høre om. Vi ønsker selvsagt å sjekke opp i dette og ber deg derfor henvende deg direkte med oss. Du når vår faktura avdeling på [email protected] Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Homenet er basert på restene av en kynisk utbygging av kobber, ISDN og så ADSL av Telenor finansiert av staten og Norge. Nå sitter EQ og planlegger neste Exit på vår regning. Tre ganger har jeg måtte sette Homenet på plass når de justerer prisene uten å si fra. Samme skjedde vel med GET til jeg ga opp og sa dem opp.
Hei, Jeg kjenner ikke til din sak, men ofte skyldes prisøkning at en kampanjeperiode på 1år tar slutt. Dersom du ikke har mottatt varsel i forkant av prisøkning på standardpris anbefaler jeg å ta kontakt med vår abonnementsavdeling. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Møter ikke opp til avtalt tid og hører heller ikke mer fra dem etter dette. Når jeg selv tar kontakt skylder de på sine underleverandører og jeg hører ikke mer fra dem angående ny dato for oppsett. Takket være dette står jeg som student uten Internett I flere uker. Velger derfor å avbestille pga det jeg mener er brudd på kontrakt fra deres side og blir fakturert med 2500kr. Anbefaler ikke min værste fiende å benytte seg av deres tilbud. Håper dere fikser opp i dette. Ser det er flere som har hatt liknende problemer. :)
Hei, her er jeg ikke kjent med saken. Men om det er slik at du mener dette gebyret er feil så ville jeg tatt kontakt med vår faktura avdeling på [email protected] De vil kunne sjekke opp i hva som har skjedd her og eventuelt fjerne ditt gebyr om det er feil eller noe slikt. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
I switched to Homenet, received their contract and then received a counter proposal from my current internet provider. I said yes to the counter proposal to avoid the hassle of returning the internet router. I knew I had 12 months binding time but I was 100% sure that I had the right to cancel until the day I would actually receive a new ADSL router from Homenet. I had the bad surprise to receive an invoice for 2500 NOK from Homenet. I think it is crazy. Reading about the Angrefristen " Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. […] Dørselgere kan f.eks. ikke bruke en «kontrakt» som forkorter angrefristen eller fratar deg retten til å angre kjøpet innen 14 dager." This is exactly what Homenet is doing, they are using a contract to shorten my 14 days Angrefristen and I intend to follow this up and contest the charge. Regardless, from this day, I will stay away from this company.
Hello, I belive here that you are reading from the wrong law, the one that is around internett service is here: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27 It states that the 14 day period starts when you sign the contract/ accept the offer, and not when you receive the internet. Best regards Roar | HomeNet
Verste nettselskap jeg noen gang har vært borti. Holdt ikke det de lovet, brukt utallige timer på å få kontakt pr telefon. Ser at SVAR fra Homenet her nesten uten unntak er; « Beklager, slik skal det ikke være anbefaler kontakt på telefon... Jeg ble lovet gull og grønne skoger... resultat kort summert uten Internett, frekke svar fra kundeservice, når jeg endelig fikk kontakt. Truet med stort avbestillingsgebyr... Inkasso varsler skriftlig og på SMS. Dette pågikk i månedsvis, hele tiden uten nettilgang. Tynnslitte nerver og dårlig nattesøvn ble resultatet. Besluttet å bruke FORLIKSRÅDET... Og jeg vant. Håper mange som vurderer å bruke dette selskapet styrer unna.
Hei, det er veldig synd at du fikk en slik opplevelse med oss. Her er jeg ikke kjent med saken selv men ettersom du da vant i forliksrådet virker det som noe som har skjedd i din sak ikke er/var slik som det skal/skulle. Det som da har skjedd i din sak som ikke var som det skulle er hvertfall noe vi tar med oss videre som kan gjøre at ingen andre opplever det slik som du har gjort. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Var noen problemer i starten, og ga da en dårlig anmeldelse. Men nå har det virket perfekt i 1 år uten avbrudd. Så er fornøyd og kan trygt anbefales
Hei, så bra å høre at du er fornøyd med ditt internett. Vi ønsker selvfølgelig å løse feil og problemer som oppstår, men skjønner også at det ikke er noe man ønsker at skal skje som ny kunde. Vennlig hilsen Roar | HomeNet