HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrt. Dårlig dekning. Ustabilt. Og når en vil si opp så er det en helvetes høy bruddkontrakt på noe som de lover at skal bli bedre men som blir dårligere.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever nettet ustabilt og vil gjerne fikse dette. Har vi ikke klart å rette denne feilen må vi kanskje sende ut en montør til å se på dette. Skulle vi da ikke klare å fikse problemet, kan vi selvsagt ikke holde deg til noe bindingstid heller. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Tok et par dager å rette opp feil. I mellomtiden fikk jeg oppdatering med tidsfrist for når feil skulle bære utbedret. Feil rettet opp dagen før frist.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd med hvordan vi holdt deg oppdatert, dette er noe vi jobber hardt med for alle kundene våre. Gi oss beskjed skulle du ha noen andre problemer vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Hadde et problemfritt forhold til Dataguard som leverandør i 7 år. God og responsiv kundeservice, fast ip og reversoppslag. Tynte linja til maks sammen med tekniker fra Dataguard. Så ble Dataguard kjøpt opp av HomeNet... Uten forvarsel gikk linja ned en hel dag. Ingen på HomeNet kundeservice kunne forklare hva det var da de ikke har tilgang på endepunktsutstyret (håndteres av BroadNet), men skyldte på Telenor. Da linja kom opp igjen var DSL-profilen satt ned fra 14000 til 9600 og blacklista DHCP i BroadNet-segmentet. Kundeservice skulle rydde opp, men satte saken som løst uten å ha gjort noenting. + Personene på kundeservice var hyggelige. - Prisen har gått opp fra 1097,- i kvartalet til 1632, - - Dårligere service (kundeservice mangler tilgang til og informasjon om hva som skjer i nettet.) - Lavere hastighet - Ikke fast ip adresse Anbefales ikke.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi i HomeNet må bare beklage at du opplevde overgangen fra Dataguard slik, vi har hatt litt problemer med overgangen når det kommer til pris og fast ip adresser. Dette er noe vi selfølgelig ordner opp i, og ønsker alle gamle Dataguard kunder samme innstillinger og hastighet som de hadde før. Beklager igjen for at vi ikke fikk ordnet dette i tide for deg, og ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss om du ønsker dette. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Feil ble rettet straks den var oppdaget. Jeg hadde i lang tid fått levert alt for lav hastighet.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi vil alltid levere den høyeste hastigheten vi kan, godt å høre at problemet ble løst! Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med ta kontakt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Ok Kundeservice. Hastigheten på linja er det de har sagt.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre er at hastigheten er som sagt, skulle du ha noe problem med hastigheten eller noe annet, ta kontakt med oss så skal vi få ordnet dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. Ved kontakt blir det lovet å ordne opp med hastighet og ustabilt nett. Ved ny kontakt samme tilbakemelding om dette skal ordnes. Har sagt opp abb og det ser ut til at det ordner seg. Heldigvis. Styr unna HomeNet om mulig.
Hastigheten går opp og ned som kursen på oljeaksjer, og prisen selgeren kom med er jo ren løgn. Skulle gjerne visst om denne siden før jeg godtok å bli kunde.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi HomeNet beklager at du har hatt dette problemet, vi ønsker å gi alle våre kunder stabilt og god hastighet. Når det kommer til pris, er dette i forhold til avtalen du signerte mener du prisen er feil ønsker vi selvsagt å undersøke dette sammen med deg. Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, slik at vi kan undersøke både hastighet og pris sammen med deg. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support