HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
1. De lover ting de ikke kan holde, tvinger gjennom kontraktsskriving, og når det til slutt blir klart at de ikke kan levere nett, krever de likevel at du overholder abonnementet du har undertegnet, evt et gebyr på 18000(!)... Dette gjelder installasjon av fiber. 2. Når de graver fiber, gjør de dette i HAGEN til beboerne, altså på privat grunn, UTEN å høre med grunneier om dette først. Dette er da ikke fiber som går til huset, men hovedkabel i gaten. LIGG LANGT UNNA
Hei, Vi prøver så godt vi kan å overholde de datoer vi går ut med når det kommer til leveranse av nett, og vi skal heller ikke tvinge igjennom noe kontraktskriving. Man står helt fritt til å tegne avtale med oss som vi leverer nett i ditt ommrådet eller om vi planlegger å bygge ut til ditt ommrådet. Om det er slik at vi ikke kan levere til deg så er man da ikke bundet av noe avtale på fiberutgygging. Gebyret du snakker om kan være gebyret man kan få om man tegner avtale og gå ut av den avtalen etter angrefristen har gått ut i ommrådet som er i salgs og/eller utbyggingsfasen. Men dette ligger 9000 kr. Vi graver normalt ikke på privat tomt, dette gjøres normalt av kundene våre som en del av egeninnsatsen, normalt graver vi til din tomtegrense også graver man selv videre inn. Men om det er noe som er uklart eller noe som har blitt gjort feil er det bare å ta kontakt med oss slik at vi kan få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Har nå vært uten nett i 6 dager. Feil ble meldt inn til HomeNet på søndag, og på nytt på mandag. Ga da også beskjed om at det så ut til å være modemet som vår gåent. Men HomeNet brukte uansett to dager i sin egen teknisk avdeling, før de tirsdag ettermiddag sendte sak til montør, som skulle kontakte meg. Har nå ventet tre dager, uten å høre noe fra montør, og er i ferd med å gå inn i en ny helg uten internett. Siste unnskyldning til HomeNet går på Covid-19-situasjonen, og økt bruk av hjemmekontor. Kan ha forståelse for at dette påvirker pågangen etter teknisk kundestøtte, men ser ingen logikk i at det skal føre til flere fysiske reparasjoner/feilrettinger. Ser fram til at Telenor leverer fiber i området.
Hei, Dette høres ikke helt unormalt ut, men jeg er enig at det begynner å bli noen dager. Anbefaler at du tar kontakt med oss slik at vi kan sjekke status på saken din. Det er normalt 1-2 virkedager ventetid på vår teknisk 2.linje og det samme gjelder normalt når den sendes videre til montørselskapet. Men det er bare å ta kontakt så kan vi få sjekket statusen. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Forferdelig kundeservice. Frekke kundebehandlere. Bindingstid når du skriver avtale, bindingstid om du flytter avtalen over på noen andre. Vi fikk 12 nye måneder med bindingstid etter at vi flyttet abonnementet fra kjæresten min over på meg. Ingen andre leverandører med respekt for segselv gjør slikt. Styr unna! De er kun ute etter å ta pengene dine. I tillegg hadde vi store problemer med ustabilt bredbånd. Vi ble veldig fornøyde etter at vi byttet.
4663 Hei Simen, Meget leit å se at du har fått slik et negativt inntrykk av oss. Vi brenner for kundeservice og ønsker alltid å hjelpe våre kunder. Håper vi får muligheten til å imponere i fremtiden, og håper du tar kontakt dersom du skulle ha noen spørsmål rundt avtalen du har hatt med oss. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Har vært veldig fornøyd med fiber de siste 2 årene, Har bare hatt problemer med nettet en gang og da var det bare en kjapp telefonsamtale til kundeservice og de fikset problemet (feil på deres side). Men som tittelen sier så er kanskje ping tiden litt høyere en jeg var vant med. gikk fra ADSL linje fra Telenor med 2ms ping tid 25/5 hastighet til 27ms ping tid 1000/1000 hastighet. Så merker det litt når jeg spiller multiplayer online spill. Men eller jeg strålende fornøyd med Homenet sit Fibernet.
Hei John, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og tar naturligvis med oss dette internet, slik at vi kan bli bedre. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Har nå vært uten bredbånd i 4 dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Frekk kundeservice , svært lite hjelp å få. Har byttet til nytt nettleverandør. Bruker så mye tid som jeg kunne brukt på alt mulig annet, har ikke tid til jobben min når jeg må snakke med dem så si en gang i mnd.
1337 Hei, På grunn av covid-19 er vi dessverre i mindre grad bemannet enn normalt. De nasjonale karantene-reglene må også følges av våre ansatte, noe som gjør at vi ikke får rykket ut like raskt som før. Behandlingstid rundt feilretting tar derfor lengre tid. Det er derimot ikke slik at våre medarbeidere skal oppføre seg frekt i kontakt med kunde. Dette tar vi derfor med oss videre internt, slik at vi unngår dette i fremtiden. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Det er store forbedringer og humøret stiger i lag med tilfredshet
Hei Arild, Meget givende å se slik en positiv tilbakemelding. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter stor pris på tilbakemeldingen. Takk for at du tok deg tid til å skrive innlegget. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Har nå vært uten bredbånd i to dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Bor i by.
Hei Anders, Vanlig behandlingstid på innmeldt sak er 2-4 virkedager. Dersom det må sendes ut en montør kan dette ta noe lengre tid. Vi forstår at det er frustrerende å være uten internett, men kan forsikre deg om at saken din vil bli løst så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild| HomeNet