HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg kjøpte internett og TV gjennom Homenet fra en dørselger. På direkte spørsmål om han kunne garantere meg TV-tilgang i TV-stua kostnadsfritt (Loftsetasje, to etasjer unna modems inngangspunkt) svarte han ja. Dette var en viktig forutsetning for at jeg ville inngå en avtale med Homenet. Da installatører kom for å levere internett og TV fra Homenet installerte de kun modem i sikringsskap i kjelleretasje. På spørsmål fra meg om ikke de skulle montere et tilgangspunkt i TV-stua i loftsetasje svarte de at dette var noe de ikke pleide å gjøre. Da jeg kontaktet kundeservice konstaterte de at de ikke pleier å levere et ekstra tilgangspunkt kostnadsfritt. Dette tar de i så fall betalt 1900 kr for. Med Homenets logikk lagt til grunn forstår jeg det da som at jeg enten må ha TV-stua på samme rom som sikringsskapet (Et 1 kvadratmeter stort teknisk rom), eller at jeg må legge en 15 meter lang nettverkskabel gjennom TV-stua og to etasjer. (Jeg har forsøkt TV-tilkobling via Wi-fi, men jeg får signalfeil. Viasat, som leverer TV-boksen, sier at jeg må ha tilkobling gjennom nettverkskabel) Det eneste positive med dette selskapet er servicemedarbeider på chatten. Hyggelig og tydelig i tilbakemeldinger, selv om jeg var uenig i selskapets policy. Styr unna dette selskapet!
Hei, Her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på mail. Vi kan da undersøke så godt som mulig rundt hva som har blitt lovet av selgeren, men det stemmer som du sier at det er noe som normalt koster 1900 kr per kontaktpunkt. Når det settes opp et slikt kontaktpunkt går ikke kabelen tvers igjenom rommene, men den legges så skjult som mulig. Mailen kan sendes til [email protected] Mvh Roar | HomeNet
Dårlige vilkår og dårlig behandling når jeg kontakter og spør (lurer kunder) Jeg anbefaler IKKE Homenett
Hei, jeg er ikke helt sikker på at hva du har spurt om men det er ikke en slik opplevelse vi vil at våre mulige kunder skal sitte igjen med etter å ha vært i kontakt med oss. Om det er slik at du fortsatt har sprørsmål til oss er det bare å ta kontakt så skal du få den informasjonen du trenger. Mvh Roar | HomeNet
Etter at jeg har gått over fra Telenor til Homenet så har surfing og litt gaming blitt dårligere. Mens alt det der fungert helt greit før. Det er greit at det koster litt mindre, men det er ikke verdt den opplevelsen du får med abnonemt. Det er nesten så en føler at man betaler for noe som ikke er bra nok dessverre. Og nok med det så kan det bli dyrt når man finner ut at det er dårlig produkt og skal si opp. Da må du nemlig betale for bindingstiden. Røveri as.. som kunde så har du alt å tap for å sundet sånn.
Hei, Her ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan få sett litt mer på problemene du opplever. Det stemmer at man må betale for sin bindingstid, men det er også slik at vi må levere det vi skal til deg. Mvh Roar | HomeNet
Jeg og svært mange naboer i Vestbyen i Bodø bestilte i fjor en 1000/1000-linje hos HomeNet. Samtlige jeg har snakket med opplever langt mindre båndbredde enn dette. Selv oppnår jeg under 200 Mbps ned og rundt 350 Mbps opp. Dette tilsvarer mao. 20% av båndbredden man har bestilt ved nedlasting og 1/3 ved opplasting. Når man ringer og klager, får man standard bortforklaringer om at man for å oppnå 1000 Mbps må koble rett i uttaket og ikke via WiFi, ha god nok hardware osv. Jeg forventer at avtaleperioden for introtilbudet vi fikk for 1000/1000 starter i det de åpenbare feil og mangler ved nettet i området er ordnet opp i. Enn så lenge er kvaliteten på produktet elendig.
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Om det er slik at du ikke får den hastigheten du skal ha så ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan løse dette. Men det stemmer at du må være koblet på kabel og benytte deg av ustyr som tåler 1000/1000 hastighet for å klare å måle/bruke denne typen hastighet. Men om du da ikke får den hastigheten med kabel og ustyr som tåler dette ville jeg tatt kontakt med oss på telefon Mvh Roar | HomeNet
Tja - nå koster 'HomeNet 603 kroner pr måned. Det er alt alt alt for mye. Utfordringen er at de 2 andre tilbyderne ligger på ca det samme. Er det virkelig månedprisen for ADSL nå??
Hei, Hei ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med vår salg avdeling. Det er ofte mulighet til å binde seg opp til oss for 12 mnd for å få lavere pris på nettet. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Fungerer bra når det en gang fungerer, men vi er stadig uten Internett på grunn av feil de tydeligvis ikke evner å ordne.
Hei Karoline, Beklagere å høre du har opplevd mye feil med tjenesten, slik skal det selvsagt ikke være. Om du enda opplever problemer ta kontakt med oss direkte på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har hatt Homenet i noen år nå og er godt fornøyd med det de har levert. Ingen andre har greid å levere så mange mbit til en så billig penge. Bra kundeservice.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no Godt å høre du er fornøyd med tjenesten. Vennlig hilsen Mads | HomeNet