NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
NextGenTel annonserte med en pris på kr. 499,- for 300/300 med 12 mnd. binding. Etter bestillingen kom bekreftelsen på skjermen med kr. 499,- Tilfeldigheter gjorde at jeg sjekket bekreftelsen på epost, den viste kr. 699,- for 300/300 med 12 mnd. binding og fikk brukt angrefristen. Ved kontakt med kundeservice ble jeg møtt med løgn, ingen loggføring av epost og en frekkhet som ikke hører hjemme i seriøse selskaper. NextGenTel er et selskap jeg fraråder alle å bruke! Saken er sendt til forbrukerrådet.
Kjempe dårlig kundeservice. Jeg bestilte fiber 300 til 499 fordi det stod på nettsiden deres, så fikk jeg faktura på 699. Ringte å forklarte at det ikke var det jeg hadde bestilt og fikk bare til svar at det var «bugs» på nettsiden. Jeg fortalte at det var de som hadde gjort en feil og midt i setningen la de på. Ettersom jeg er student og vil ha billig internett, så er NextGenTel den billigste løsningen. Ringte igjen og bestilte billigere og dårligere nett, han sa det skulle være i orden. Så ringer de meg litt senere og sier at bestillingen min er kansellert. Lite løsningsorienterte, service innstilte ansatte, ikke minst frekke.
Betaler 1099-' for 1000/1000 fiber hos NextGenTel hadde før Telenor til 1299-' så sparer 2400kr året for nøyaktig samme fart, samme fiber og i mitt tilfelle samme router. Jeg eier selv en Asus router som er bedre enn routere nettleverandører flest tilbyr.
Har vært uten nettforbindelse siden onsdag, først etter 4 henvendelser til kundeservice kommer det en reaksjon fra Inselo i går. Ingen har vist seg eller tatt kontakt i dag fredag heller. De kommer garantert ikke, tok vel helg i går? Da blir det nok en helg uten nett, så får vi håpe det skjer noe på mandag. Jeg er ferdig som kunde og anbefaler ingen andre å bruke Nextgentel .
Internetten som jeg har fra NextGenTel Er alt for trekk vi kan ikke bruke Interneten på mobilen dårlig hastighet
Får alltid beskjed om at ingenting kan gjøres og at jeg bare mø prøve å restarte wifi... Funker ikke uansett.
1 mnd uten nett og tv pga sommel fra NextGenTel. Vært en kasteball i systemet siden 29 juni. Idag skriver vi 27 juli.