NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler 1099-' for 1000/1000 fiber hos NextGenTel hadde før Telenor til 1299-' så sparer 2400kr året for nøyaktig samme fart, samme fiber og i mitt tilfelle samme router. Jeg eier selv en Asus router som er bedre enn routere nettleverandører flest tilbyr.
Har vært uten nettforbindelse siden onsdag, først etter 4 henvendelser til kundeservice kommer det en reaksjon fra Inselo i går. Ingen har vist seg eller tatt kontakt i dag fredag heller. De kommer garantert ikke, tok vel helg i går? Da blir det nok en helg uten nett, så får vi håpe det skjer noe på mandag. Jeg er ferdig som kunde og anbefaler ingen andre å bruke Nextgentel .
Internetten som jeg har fra NextGenTel Er alt for trekk vi kan ikke bruke Interneten på mobilen dårlig hastighet
Får alltid beskjed om at ingenting kan gjøres og at jeg bare mø prøve å restarte wifi... Funker ikke uansett.
1 mnd uten nett og tv pga sommel fra NextGenTel. Vært en kasteball i systemet siden 29 juni. Idag skriver vi 27 juli.
Det er trist at et selskap som NextGen Tel ikke har bedre kundeservice og leveransegrad enn det som er utvist de siste månedene. Svingende hastigheter hvor det skyldes på underleverandører og utstyr istedenfor å ta tak og sørge for stabil leveranse som avtalt. Skremmende hvor det sunne norske bondevettet har forsvunnet og integritet er det stor mangel på. Jeg bytter nok leverandør innen kort tid og ikke minst kommer jeg IKKE til å anbefale NextGen Tel til andre dog ei heller å snakke postitivt om selskapet.
Modemet går ofte i heng, eller faller ut. Forsøkt meg oppdateringer uten at det har bedret seg. Hadde ikke de samme utfordringene med den tidligere leverandøren. Kjempe dårlig signaler på Wifi tale.