NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Wifi fungerer sjeldent. Kundeservice tar ikke kontakt på opprettet saker. Usannsynlig lang kø på telefon til kundeservice.
Hei, Tor! Takk for omtalen din, og for at du er kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever WiFi som ustabilt, og at du ikke blir kontaktet av kundeservice når du prøver å ta kontakt. Slik skal det ikke være. Dette må vi finne en løsning på! Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men du kan sende meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet, så skal jeg få sett på problemet du opplever 😊 Håper at jeg hører fra deg, slik at vi kan finne en god løsning. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer ihht avtale. Ingen problem med overgang fra Telenor Ut
Hei, Bjarne! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Sømløs overgang og god hastighet høres ut som en solid kombinasjon. Det er akkurat det vi jobber for å få til hver eneste dag. Veldig kjekt å se at du har hatt en så god opplevelse når du byttet fiberen over til oss 😊 Husk at du enkelt kan styre abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen dersom du ikke allerede har lastet den ned. Appen finner du i Google Play og App Store. Takk igjen for at du har blitt kunde. Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Nettet detter ut og får ikke installerte det sikkelig
Hei Jørgen, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi ønsker svært gjerne at ting skal fungere godt for deg som er kunde hos oss. Jeg ser bare fornavn her, så jeg har ikke nok til å finne deg i våre systemer. Gjerne send oss en epost på [email protected] så skal vi forsøke og hjelpe deg med dette. Ønsker deg en fin dag og god helg! Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Noe rotet, telefonisk tilbud. Stilte spørsmål som etterhvert ble besvart. Et gjaldt bl.a type router. Først fikk jeg til svar at det ville bli en slim modell som kunne festes på vegg. Dette passet meg bra. Deretter fikk jeg til svar at det ville være en rund bordmodell. Den jeg fikk tilsendt var kubeformet. Så langt har den fungert.
Hei Jostein, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du lar oss få høre din opplevelse som ny kunde 💚 Oisann, her høres det ut som vi må ha tungen mer beint i munnen 🧐 Jeg er glad for å høre at det utstyret du har fått har fungert godt, så skal vi ta til oss tilbakemeldingen du skriver om at det var mye frem-og-tilbake i informasjonen om utstyr, vi jobber jo for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Kjempe god hastighet på dette nettverket hadde 500 mb før nå holder det med 100 mb
Hei Karl. Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Dette er musikk i våre ører, vi jobber hele tiden for at du som kunde ikke måtte betale for mer enn du trenger. Bra å høre at ditt abonnement med Fiber 100 fungerer godt. Ønsker deg en flott sommer videre og god helg. Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Ble oppringt etter jeg la inn info på bytt.no. de kunne ikke levere og foreslå et 5g alternativ som er helt uaktuelt for meg.
Hei Tobias, Jeg ser at du oppgir at du ikke er kunde hos oss. Det er ikke alltid vi kan levere den teknologien man helst ønsker til alle adresser, så vi har nok tilbudt den beste vi har mulighet til å levere til deg. Kjedelig å høre at vi ikke kunne bestille det du ønsket deg, kanskje vi kan det i fremtiden 💚 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen fra Telenor gikk greit. Ingen spesielle problemer
Hei Bjørn, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på hvordan oppstarten som kunde har vært 💚 Det er veldig kjekt å se at overgangen til oss har gått som den skal, og vi skal jobbe knallhardt videre for at det skal være enkelt å være kunde hos oss fremover. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel