NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er 2 stk i samme gate som har prøvd å ringe dere x antall ganger. Umulig å komme frem.. vi har også prøvd chatten, fungerer ikke den heller. Det gjelder fakturaen vi har fått på over kr. 1500,-. Vi ble fortalt at den skulle ligge på noe over Kr. 1000, -. Jeg har tatt kontakt med riksTV for å be dem om hjelp. De svarer i hvert fall. Det er nå opprettet en sak på dette. Så vi i (anonymisert adresse) avventer med betaling til noen hos dere tar kontakt. Hvordan kan man ha et firma man ikke kan nå?? Veldig frustrerende.. Vi er gleder oss til dette året er over.
Hei, Jannike! Takk for at du har blitt kunde hos oss 😊 Dette må vi jo finne ut av. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected], så skal jeg få sett på saken med en gang slik at vi finner en god løsning 😊 Håper at jeg hører fra deg. Ønsker deg en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Internettet virker ikke etter at dere tok over, og dere har ikke svart på noen av mine henvendelser!!
Hei, Kjell! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no. Veldig kjedelig å se at du ikke har internett etter at du byttet til oss. Det er uten tvil en dårlig start som vi må få fikset. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected], så skal vi finne en god løsning 😊 Jeg ønsker deg en fin tirsdag. Beste hilsen Martin, NextGenTel
Hver noen perioden har prisen økt, her er veldig dyrt for oss.
Hei Ewelina. Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi jobber hver dag for å holde prisene våre så lave som mulig. Det gjør vi fordi vi mener at kundene våre alltid skal ha en god deal på internettavtalen sin. Et godt tips fra meg er å se på om du har riktig hastighet som passer til det du bruker internett til. Da kan du få et billigere abonnement, som likevel dekker hastighetsbehovet ditt på internett. Vi har samlet noen gode tips for å finne riktig hastighet her: https://www.nextgentel.no/tips/slik-finner-du-riktig-hastighet Dersom du vil at vi hjelpe deg med å finne riktig hastighet kan du chatte med oss på MinSide/MinSide-appen, eller ringe oss på 98707979. Jeg ønsker deg en flott fredag, og riktig god sommer. Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Wifi fungerer sjeldent. Kundeservice tar ikke kontakt på opprettet saker. Usannsynlig lang kø på telefon til kundeservice.
Hei, Tor! Takk for omtalen din, og for at du er kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever WiFi som ustabilt, og at du ikke blir kontaktet av kundeservice når du prøver å ta kontakt. Slik skal det ikke være. Dette må vi finne en løsning på! Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men du kan sende meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet, så skal jeg få sett på problemet du opplever 😊 Håper at jeg hører fra deg, slik at vi kan finne en god løsning. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer ihht avtale. Ingen problem med overgang fra Telenor Ut
Hei, Bjarne! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Sømløs overgang og god hastighet høres ut som en solid kombinasjon. Det er akkurat det vi jobber for å få til hver eneste dag. Veldig kjekt å se at du har hatt en så god opplevelse når du byttet fiberen over til oss 😊 Husk at du enkelt kan styre abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen dersom du ikke allerede har lastet den ned. Appen finner du i Google Play og App Store. Takk igjen for at du har blitt kunde. Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Nettet detter ut og får ikke installerte det sikkelig
Hei Jørgen, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi ønsker svært gjerne at ting skal fungere godt for deg som er kunde hos oss. Jeg ser bare fornavn her, så jeg har ikke nok til å finne deg i våre systemer. Gjerne send oss en epost på [email protected] så skal vi forsøke og hjelpe deg med dette. Ønsker deg en fin dag og god helg! Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Noe rotet, telefonisk tilbud. Stilte spørsmål som etterhvert ble besvart. Et gjaldt bl.a type router. Først fikk jeg til svar at det ville bli en slim modell som kunne festes på vegg. Dette passet meg bra. Deretter fikk jeg til svar at det ville være en rund bordmodell. Den jeg fikk tilsendt var kubeformet. Så langt har den fungert.
Hei Jostein, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du lar oss få høre din opplevelse som ny kunde 💚 Oisann, her høres det ut som vi må ha tungen mer beint i munnen 🧐 Jeg er glad for å høre at det utstyret du har fått har fungert godt, så skal vi ta til oss tilbakemeldingen du skriver om at det var mye frem-og-tilbake i informasjonen om utstyr, vi jobber jo for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel