NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmärkt jag fick det jag önskade efter. Det har en väldigt god ton men sina kunder.
Rask og god installering av bredbånd. Montør med vennlighet og godt humør.
Dagens samtale med kundeservice var meget god og avklarende. Håper på rask avklaring og fortsettelse av mitt abonnement inntil aktuelt nedleggingstidspunkt av ADSL blir gjort gjeldende i 2023/2024
Bestilte 23/12-19, fikk oppkoblingsdato 12/3-20. (Laang ventetid..) Hørte ikke mer. Purret på nå 20/3. Fikk høre at det var et problem, ble lovet ny oppkoblingsdato 30/4-20.. Ingen tilbakemeldinger eller spørsmål underveis så langt.
Jeg har bare vært i kontakt her fordi jeg måtte ta meg av økonomien til en annen kunde av Nextgentel. Servicen var enestående, og jeg vet fra kunden selv at han er svært fornøyd med selskapet.
Imøtekommende, hyggelig og visste hva han snakket om.
Dritt, kan ikkje levere meg bredbånd men alle naboer har, men ingen kan levere til meg, uhørt.
Hei Jim, Det høres ut som du har vært i kontakt med flere leverandører og fått avslag, til tross for at naboene dine har nett. Du har gjerne fått en forklaring på dette og forhåpentligvis et alternativ tilbud. En mulighet er mobilt bredbånd gjennom Telio. Antageligvis så er årsaken til at du ikke får levert fast nett forbigående og jeg håper du forsøker igjen senere. Hilsen Samuel i NextGenTel