⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 196 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungert veldig bra lenge nå

Omtale av  Ingar K

Hyggelige medarbeidere i kundeservice. Litt vanskelig å komme frem noen ganger, men stort sett bra.

Svar fra NextGenTel
24.07.2019 22:26

Hei Ingar. Kjekt å høre at du syns mine kollegaer er hyggelig, det syns jeg og! Om du har vært kunde hos oss i mange år så har du nok opplevd varierende responstid på kundeservice, men vi har det siste året bedret oss stort og vi fortsetter arbeidet med å bli enda bedre. Ønsker deg en flott sommer: Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jeg streamer TV og det er aldri noe problem så jeg er fornøyd. Tommel opp

Omtale av  Marianne G

Jeg streamer TV og det er aldri noe tull. Tommel opp. Vil også nevne god kundeservice.

Svar fra NextGenTel
24.07.2019 22:26

Hei Marianne. Supert å høre at du er fornøyd! Håper vi kan streame favorittseriene dine i mange år fremover. God sommer! 👍 Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

En forferdelig dårlig leveranse!

Omtale av  Torbjørn W

Denne omtalen gjelder kun leveransen av fiberbredbånd, som i skrivende stund jeg fortsatt venter på. Det er nå tre uker siden jeg bestilte fiberbredbånd fra NextGenTel til vårt nye hus. Siden bestilling har jeg ikke hørt noe fra selskapet, annet enn at de ønsker meg velkommen som kunde og de skal sende utstyr så raskt som mulig. Frem til i dag; hvor jeg mottar en relativt overraskende e-post hvor de avslutter mitt kundeforhold. Hvilket kundeforhold tenker jeg da, jeg har jo fortsatt ikke mottatt noe fra de... Nå vel, jeg ringer deres kundeservice hvor jeg naturligvis må stå 17 min i kø før jeg får svar. Personen som svarer er vennlig, men kan ikke helt forklare hva som har skjedd. Må stå på vent i 3-4 minutter mens han undersøker saken. Når han så kommer tilbake til meg får jeg beskjed om at de må legge inn bestillingen helt på nytt. Jaja, ok, da får de gjøre det. Jeg spør så hvor lang tid vil det ta før jeg kan forvente å være på nett, og får til svar: 2-5 uker, avhengig av hvor lang tid det tar å sende utstyr og når en montør kan komme til oss. Så nå venter vi da... Hvor lenge vil vel bare tiden vise. Utrolig skuffende er det hvertfall!!

Svar fra NextGenTel
24.07.2019 22:26

Hei Torbjørn. Her høres det dessverre ut som at det ble gjort en feil ved din første bestilling og jeg kan ikke annet enn å beklage dette. Vi har fokus på at leveranseprosessen skal gå sømløst og fint, men her har dessverre ikke dette vært tilfellet - og det taper begge parter på. Jeg håper og tror at du blir fornøyd med tjenesten når den først er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

God og hyggelig hjelp

Omtale av  Troels W

Rask og god hjelp. Hyggelig person i kundesenter. 🌞

Svar fra NextGenTel
24.07.2019 22:26

Heisann! Takk for de fine ordene. Ha en flott sommer! 🌞 Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Det som skal løses blir ordnet rask og effektiv

Omtale av  Cam

Som ny kunde har vi fått veiledning mht tilkobling av ruter og dekoder og hele overgang til NextGenTel ble smertefritt. Bra valg!

Svar fra NextGenTel
24.07.2019 22:25

Hei Cam. Vi har jobbet mye med for å få overgangen til oss til å være så sømløs som mulig, så det er kjekt å høre at det gikk smertefritt! God sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Litt treg

Omtale av  Asbjørn N

Den fungerer tilfredsstillende. Hadde kanskje fungert bedre med høyere hastighet.

Svar fra NextGenTel
24.07.2019 22:25

Hei Asbjørn. I noen tilfeller har vi ikke mulighet til å øke hastigheten om det er begresninger tilknyttet linjeavstand og linjekvalitet, men om du er fiberkunde kan vi nesten alltid øke hastigheten om ønskelig. Ta gjerne kontakt igjen om du ikke har spurt om vi kan øke hastigheten tidligere. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Ikke tilknyttet enda

Omtale av  Jan J

Takker for god service med skifte av abonnement.

NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR