NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Just look somewhere else!. I had a contract with them for over a year now, and each time there is a problem with the bill, internet speed, and the worst of all is how bad and arrogant the customer service is. The latest problem i had with them is when upgrading the speed, on the app they said one price, and bill is of course a higher price, and when you speak with them they start giving you info that was no where to find whether on the app nor the website, and you are just supposed to guess those info! Just stay away from this company.
Håpløst selskap. Telefonselger ringer meg, forteller at jeg vil motta Internettboks etter 2-3 uker og montør vil dukke opp uken etter det. Ringer inn etter 4 uker å lurer på hva som skjer, 4-8 uker er ventetiden får jeg beskjed om. Nå har det gått over 10 uker og jeg får bare beskjed om at levering er «rett rundt hjørnet» Dette er bare tragikomisk hele opplegget. Ikke har jeg mottatt noen boks ennå så da er det minimum 8 dager til noen montør banker på døra. Hadde jeg bare sjekke denne siden før jeg gikk for NextGenTel.. 😏
Vurderer du å bli kunde av NextGenTel? Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg å velge en annen leverandør. Min kontakt med NextGenTel har vært preget av horribel "kundeservice" fra dag en. Utenom forsinket oppstart, feilfakturering, nedetid og feilinformasjon fra kundeservice, hadde jeg en periode på over tre måneder hvor opphastigheten var så dårlig at det var umulig å streame videoer. Ikke bare mente kundeservice at "opphastighet har ikke noe som helst med nedhastighet å gjøre", etter å ha klaget på manglende leveranse svarer de med at "Vi kan heller aldri garantere at tjenesten vil fungere uten videre avbrudd eller andre overføringshindringer". Dette gjelder altså tre måneder med så dårlig hastighet at det er umulig å bruke tjenesten. Med andre ord: Hold dere langt unna NextGenTel!
ADLS feilet på deres side i helgen, altså ingen mulighet å rapportere det. På mandag tok jeg kontakt via chat: ingen svar verken via telefon eller dere app. Estimert fiks kommer i 3 dager til!! Ingen kompensasjon, ingen midlertidig løsning - skulle bare mangle for så lang nedetid. Er det problemet med utstyr? - Bare gå dit og bytt med en gang - det tar innenfor en halvdag, ikke 5 dager. Antar jeg ikke er den eneste som er koblet til det utstyret. Meget dårlig kontroll på tjenesteleveranse.
Stopper å virke. Hastigheten går ned. Uendelig ventetid på tlf. De anbefaler kontakt via chat og Mail. Men det er jo ikke lett når Internett ikke virker!!!
Dyrt og dårlig, elendig kundeservice. Har vært kunde siden 06/07, fordi det ikke har vært noe alternativ. Fiber blir lagt i området av annen leverandør. Gleder meg til å slippe ut av «buret». Har du en valgmulighet, styr langt unna NG.
Først er kundeservice veldig dårlig, svarer fortest etter 7-10 dager på meldinger. Man betaler 2 måneder i forkant hvor et abonnement som virker nesten ikke. Hvis de ta seg endelig av ditt problem blir det ikke bedre, bare dårligere. Utstyr som man betaler leie for er så gammeldags at andre som se det le seg i hjel.