NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vurderer du å bli kunde av NextGenTel? Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg å velge en annen leverandør. Min kontakt med NextGenTel har vært preget av horribel "kundeservice" fra dag en. Utenom forsinket oppstart, feilfakturering, nedetid og feilinformasjon fra kundeservice, hadde jeg en periode på over tre måneder hvor opphastigheten var så dårlig at det var umulig å streame videoer. Ikke bare mente kundeservice at "opphastighet har ikke noe som helst med nedhastighet å gjøre", etter å ha klaget på manglende leveranse svarer de med at "Vi kan heller aldri garantere at tjenesten vil fungere uten videre avbrudd eller andre overføringshindringer". Dette gjelder altså tre måneder med så dårlig hastighet at det er umulig å bruke tjenesten. Med andre ord: Hold dere langt unna NextGenTel!
ADLS feilet på deres side i helgen, altså ingen mulighet å rapportere det. På mandag tok jeg kontakt via chat: ingen svar verken via telefon eller dere app. Estimert fiks kommer i 3 dager til!! Ingen kompensasjon, ingen midlertidig løsning - skulle bare mangle for så lang nedetid. Er det problemet med utstyr? - Bare gå dit og bytt med en gang - det tar innenfor en halvdag, ikke 5 dager. Antar jeg ikke er den eneste som er koblet til det utstyret. Meget dårlig kontroll på tjenesteleveranse.
Stopper å virke. Hastigheten går ned. Uendelig ventetid på tlf. De anbefaler kontakt via chat og Mail. Men det er jo ikke lett når Internett ikke virker!!!
Dyrt og dårlig, elendig kundeservice. Har vært kunde siden 06/07, fordi det ikke har vært noe alternativ. Fiber blir lagt i området av annen leverandør. Gleder meg til å slippe ut av «buret». Har du en valgmulighet, styr langt unna NG.
Først er kundeservice veldig dårlig, svarer fortest etter 7-10 dager på meldinger. Man betaler 2 måneder i forkant hvor et abonnement som virker nesten ikke. Hvis de ta seg endelig av ditt problem blir det ikke bedre, bare dårligere. Utstyr som man betaler leie for er så gammeldags at andre som se det le seg i hjel.
Får ikke lokal sørlands sending, og om den kommer er den hakkete og bilde fryser flere minutter. Håpløst.
Sitter etter tre uker i Spania. Ingen cromecast. Vært uten ordentlig teksting osv.