NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ADLS feilet på deres side i helgen, altså ingen mulighet å rapportere det. På mandag tok jeg kontakt via chat: ingen svar verken via telefon eller dere app. Estimert fiks kommer i 3 dager til!! Ingen kompensasjon, ingen midlertidig løsning - skulle bare mangle for så lang nedetid. Er det problemet med utstyr? - Bare gå dit og bytt med en gang - det tar innenfor en halvdag, ikke 5 dager. Antar jeg ikke er den eneste som er koblet til det utstyret. Meget dårlig kontroll på tjenesteleveranse.
Stopper å virke. Hastigheten går ned. Uendelig ventetid på tlf. De anbefaler kontakt via chat og Mail. Men det er jo ikke lett når Internett ikke virker!!!
Dyrt og dårlig, elendig kundeservice. Har vært kunde siden 06/07, fordi det ikke har vært noe alternativ. Fiber blir lagt i området av annen leverandør. Gleder meg til å slippe ut av «buret». Har du en valgmulighet, styr langt unna NG.
Først er kundeservice veldig dårlig, svarer fortest etter 7-10 dager på meldinger. Man betaler 2 måneder i forkant hvor et abonnement som virker nesten ikke. Hvis de ta seg endelig av ditt problem blir det ikke bedre, bare dårligere. Utstyr som man betaler leie for er så gammeldags at andre som se det le seg i hjel.
Får ikke lokal sørlands sending, og om den kommer er den hakkete og bilde fryser flere minutter. Håpløst.
Sitter etter tre uker i Spania. Ingen cromecast. Vært uten ordentlig teksting osv.
Har vært uten bredbånd så mange ganger den siste tiden. Har vært ute fra minutter til mange timer, verst i helger når kundeservice er stengt, men det har vel en sammenheng. Når det gjelder TV pakken Plenty, var det i starten 50 kanaler, nå er vi nede i 43. NextGenTel har arbeidet med å finne nye kanaler siden september 2018, men det er vist ikke så lett siden kanaler koster penger. Et tragisk selskap som vi er bundet til pga Borettslagets avtale for 5 år (heldigvis bare 1 år og 5 måneder igjen til ny leverandør).