NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har vært uten nett siden lørdag. Ikke tv eller noen ting. Dere må rette nå. Har fungert bra frem til lørdag
Hei Inger! Takk for at du la igjen en omtale her på Bytt.no, og takk for at du er kunde hos oss 🤗 Her må jeg bare legge meg paddeflat! Jeg forstår veldig godt at du er skuffet når du har vært uten nett og TV siden lørdag. Det skulle vi gjerne vært foruten, og jeg håper at feilen har blitt fikset i skrivende stund. Driftsfeil er aldri noe kjekt, men du kan være trygg på at vi og våre samarbeidspartnere alltid jobber så raskt som mulig for å fikse små og store feil. Enten fiberkablene blir ødelagt av vær, vind eller uheldige gravemaskiner som ikke har sendt inn gravemelding (ja, det har faktisk skjedd noen ganger 🙄). Jeg skal ikke røpe hvem som vant MGP på lørdag, men jeg håper at du får hentet deg inn igjen på helgens programmer med RiksTVs 7-dagers ukesarkiv som jeg syns er ganske nyttig å ha. Igjen - takk for at du er kunde hos oss, og jeg lover deg at vi fremover skal gjøre alt vi kan for å rette opp i inntrykket du fikk av oss gjennom helgen 💚 Jeg ønsker deg en veldig fin tirsdag! Martin NextGenTel
Det er ikke mulig å laste inn Netflix, mye betalings tv. Dårlig kanalvalg som er inkludert, blir dyrt med alle tilvalgene
Hei Karen! Takk for at du la igjen din omtale her på Bytt.no. Kjedelig å høre at du er skuffet med kanalutvalget du har hos RiksTV. Jeg er veldig enig med deg i at riktig TV-pakke er viktig 😊 Jeg kjenner ikke til hvilken TV-pakke du har valgt fra RiksTV, men både SportsPakken og StrømmePakken har over 50 inkluderte TV-kanaler + de 8 mest sette sportskanalene (SportsPakken), eller HBO Max og SkyShowtime (StrømmePakken). Det stemmer at Netflix ikke er tilgjengelig på RiksTVs strømmeboks. Dessverre er det en begrensning som Netflix har valgt. Dersom du har smart-tv, Chromecast eller Apple TV er mulig å se Netflix direkte der. Vi vil gjerne hjelpe deg til å finne riktig TV-pakke, og kundeservice hos oss står klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også kontakte oss via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning 🤗 Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel
God hjelp fra teknisk ifornindelse med hjelp med installering.
Hei Roalf! Takk for at omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde av NextGenTel 💚 Flott at du er fornøyd med hjelpen du fikk fra kundeservice når du fikk installert fiber. Vi jobber hver dag for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde hos oss. Og så er det ekstra kjekt å se at du gir oss full score på opplevd hastighet. Ingenting er bedre 😊 Gi oss gjerne en lyd dersom du ønsker hjelp eller rådgivning fra oss. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 , eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel
Bytte til Nexgentel gikk knirkefritt og leveransen har fungert bra så langt
Hei Sven! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har byttet til NextGenTel 🤩 Hos oss skal du få samme fiberkvaliteten - bare billigere. Supert å høre at byttet over til oss gikk helt knirkefritt - det varmer NextGenTel-hjertet mitt 💚 Skulle du trenge hjelp eller rådgivning fra oss en gang i fremtiden, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel
Så langt har det ikke vært noen problemer. Har kun hatt det i en uke. Det gikk veldig greit å koble opp. Godt samarbeid med RiksTV
Hei Merete! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde hos oss 💚 Utrolig fint å høre at alt gikk greit med det nye utstyret ditt. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt å bli kunde hos oss 😊 At du setter pris på samarbeidet vårt med RiksTV er jeg også veldig glad for å høre. Dersom du på et tidspunkt ønsker hjelp og rådgivning fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide 🤗 Ha en flott tirsdag! Martin NextGenTel
Ble lurt av selger. Ble fortalt at dere ville skifte over fra Telenor uten at jeg skulle merke noe som helst. Dette er kobling til min hytte som ikke er bebodd men som jeg styrer kamera og varme fra telefon. Jeg bor i utlandet og nå har jeg ikke kontakt. Jeg betaler for ingenting…..
Hei John! Takk for at du legger inn omtale her på Bytt.no, og for at du har byttet til NextGenTel 😊 Det er veldig dumt at du sitter i utlandet nå, og ikke får kontakt med smarthus-utstyret på hytta. Det er riktig som du har blitt fortalt av vår selger: du skal normalt sett ikke merke noe til bytte av leverandør. Av og til skjærer ting seg og det kan være mange grunner til det. Det typiske er at WiFi-utstyret ditt kan ha behov for en omstart for å koble seg på nett igjen. Det avhenger av hvilket WiFi-utstyr du bruker. Fiberforbindelsen inn til hytta er nemlig akkurat den samme som du hadde hos Telenor. Hos oss får du den samme fiberkvaliteten - bare billigere. Vi har ikke folk som vi kan sende ut til hytta, men våre flinke og kreative folk på kundeservice har nok noen gode råd til hvordan problemet kan løses 😊 Kundeservice hos oss er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning! Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel
Bestilling over telefonen gikk fint. Installatørene var veldig grei og tv/internett har fungert knirkefritt den første uken. Apple TV var også gull. Lett å lære, enkel å bruke, virker hele tiden. Vi benytter egen ruter, og kan derfor ikke gi tilbakemelding på Wifi.
Hei, Christian A Gøy å høre at du opplever overgangen som enkel og at du er fornøyd - da høres det ut som vi gjør jobben vår riktig, for det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding 💚 Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel