Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skuffet i skrivende stund

Omtale av  Inger L. L

Vi har vært uten nett siden lørdag. Ikke tv eller noen ting. Dere må rette nå. Har fungert bra frem til lørdag

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:50

Hei Inger! Takk for at du la igjen en omtale her på Bytt.no, og takk for at du er kunde hos oss 🤗 Her må jeg bare legge meg paddeflat! Jeg forstår veldig godt at du er skuffet når du har vært uten nett og TV siden lørdag. Det skulle vi gjerne vært foruten, og jeg håper at feilen har blitt fikset i skrivende stund. Driftsfeil er aldri noe kjekt, men du kan være trygg på at vi og våre samarbeidspartnere alltid jobber så raskt som mulig for å fikse små og store feil. Enten fiberkablene blir ødelagt av vær, vind eller uheldige gravemaskiner som ikke har sendt inn gravemelding (ja, det har faktisk skjedd noen ganger 🙄). Jeg skal ikke røpe hvem som vant MGP på lørdag, men jeg håper at du får hentet deg inn igjen på helgens programmer med RiksTVs 7-dagers ukesarkiv som jeg syns er ganske nyttig å ha. Igjen - takk for at du er kunde hos oss, og jeg lover deg at vi fremover skal gjøre alt vi kan for å rette opp i inntrykket du fikk av oss gjennom helgen 💚 Jeg ønsker deg en veldig fin tirsdag! Martin NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skuffet, vil angre bytte av leverandør

Omtale av  Karen S

Det er ikke mulig å laste inn Netflix, mye betalings tv. Dårlig kanalvalg som er inkludert, blir dyrt med alle tilvalgene

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:10

Hei Karen! Takk for at du la igjen din omtale her på Bytt.no. Kjedelig å høre at du er skuffet med kanalutvalget du har hos RiksTV. Jeg er veldig enig med deg i at riktig TV-pakke er viktig 😊 Jeg kjenner ikke til hvilken TV-pakke du har valgt fra RiksTV, men både SportsPakken og StrømmePakken har over 50 inkluderte TV-kanaler + de 8 mest sette sportskanalene (SportsPakken), eller HBO Max og SkyShowtime (StrømmePakken). Det stemmer at Netflix ikke er tilgjengelig på RiksTVs strømmeboks. Dessverre er det en begrensning som Netflix har valgt. Dersom du har smart-tv, Chromecast eller Apple TV er mulig å se Netflix direkte der. Vi vil gjerne hjelpe deg til å finne riktig TV-pakke, og kundeservice hos oss står klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også kontakte oss via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning 🤗 Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel

Okay hjelp

Omtale av  Roalf

God hjelp fra teknisk ifornindelse med hjelp med installering.

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 14:06

Hei Roalf! Takk for at omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde av NextGenTel 💚 Flott at du er fornøyd med hjelpen du fikk fra kundeservice når du fikk installert fiber. Vi jobber hver dag for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde hos oss. Og så er det ekstra kjekt å se at du gir oss full score på opplevd hastighet. Ingenting er bedre 😊 Gi oss gjerne en lyd dersom du ønsker hjelp eller rådgivning fra oss. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 , eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel

Bra levert så langt

Omtale av  Sven

Bytte til Nexgentel gikk knirkefritt og leveransen har fungert bra så langt

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:58

Hei Sven! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har byttet til NextGenTel 🤩 Hos oss skal du få samme fiberkvaliteten - bare billigere. Supert å høre at byttet over til oss gikk helt knirkefritt - det varmer NextGenTel-hjertet mitt 💚 Skulle du trenge hjelp eller rådgivning fra oss en gang i fremtiden, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel

Godt fornøyd

Omtale av  Merete

Så langt har det ikke vært noen problemer. Har kun hatt det i en uke. Det gikk veldig greit å koble opp. Godt samarbeid med RiksTV

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:55

Hei Merete! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde hos oss 💚 Utrolig fint å høre at alt gikk greit med det nye utstyret ditt. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt å bli kunde hos oss 😊 At du setter pris på samarbeidet vårt med RiksTV er jeg også veldig glad for å høre. Dersom du på et tidspunkt ønsker hjelp og rådgivning fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide 🤗 Ha en flott tirsdag! Martin NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ble lurt

Omtale av  John G

Ble lurt av selger. Ble fortalt at dere ville skifte over fra Telenor uten at jeg skulle merke noe som helst. Dette er kobling til min hytte som ikke er bebodd men som jeg styrer kamera og varme fra telefon. Jeg bor i utlandet og nå har jeg ikke kontakt. Jeg betaler for ingenting…..

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:18

Hei John! Takk for at du legger inn omtale her på Bytt.no, og for at du har byttet til NextGenTel 😊 Det er veldig dumt at du sitter i utlandet nå, og ikke får kontakt med smarthus-utstyret på hytta. Det er riktig som du har blitt fortalt av vår selger: du skal normalt sett ikke merke noe til bytte av leverandør. Av og til skjærer ting seg og det kan være mange grunner til det. Det typiske er at WiFi-utstyret ditt kan ha behov for en omstart for å koble seg på nett igjen. Det avhenger av hvilket WiFi-utstyr du bruker. Fiberforbindelsen inn til hytta er nemlig akkurat den samme som du hadde hos Telenor. Hos oss får du den samme fiberkvaliteten - bare billigere. Vi har ikke folk som vi kan sende ut til hytta, men våre flinke og kreative folk på kundeservice har nok noen gode råd til hvordan problemet kan løses 😊 Kundeservice hos oss er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning! Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel

Vi er veldig fornøyd. God service til OK pris.

Omtale av  Christian A

Bestilling over telefonen gikk fint. Installatørene var veldig grei og tv/internett har fungert knirkefritt den første uken. Apple TV var også gull. Lett å lære, enkel å bruke, virker hele tiden. Vi benytter egen ruter, og kan derfor ikke gi tilbakemelding på Wifi.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 11:30

Hei, Christian A Gøy å høre at du opplever overgangen som enkel og at du er fornøyd - da høres det ut som vi gjør jobben vår riktig, for det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding 💚 Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR