NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde Telenor før , hadde masse problemer med nettet med dem, måtte restarte systemet hele tiden. Telenor nektet å gjøre noe med det siden vi ikke hadde deres wifi router. NextGenTel har derimot levert stabilt nett på samme utstyret som jeg hadde, har ikke falt ut en eneste gang.
Hei, Rune J. P Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjekt å høre at du er fornøyd med stabiliteten på nettet så lang, og ikke minst gøy å høre at det fungerer bedre etter du byttet til oss. Og vi skal jobbe på videre for at du skal være like fornøyd med tjenesten fra oss videre og at du har en god deal på internett! Du kan også stole på at vi alltid vil hjelpe våre kunder så godt som vi kan 😄 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Merket ingen forskjell på selve nettet, men rooteren var mye bedre. Hadde bedre dekning på rom jeg tidligere slet med å ha gode signal.
Hei Nils! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Svært gledelig å høre at du er godt fornøyd med leveransen og tjenesten så langt ☺️ Som du selv bemerker, så er det ingen (skal ikke være) forskjell på selve nettet - vi leverer som kjent fiber på Telenor sine fiberkabler (vi bare er billigere 🥳) Det er også veldig gøy å høre at du er fornøyd med ruteren og at du nå opplever bedre rekkevidde og dekning enn tidligere! Ønsker deg en strålende uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Som forventet. Leverte som de skulle i god tid, med utstyr som var enkelt å få koblet til. Deco ruter jeg fikk tilsendt, kunne med fordel ha hatt lengre kabler, disse var korte. Litt skuffet over belastning av frakt av utstyr for meg som ny kunde. Et tilfelle som var frustrerende var å få kontakt med kundesenteret. Ble kastet ut av køen flere ganger, fordi systemet til Nextgentel mente jeg var i kø på en chat som ikke stemte. Ellers er hastighet, faktura og leveringen som avtalt. Helt topp.
Hei Jan! Så hyggelig å høre at leveransen og tjenesten står til forventningene! Jeg tar med tilbakemeldingene videre, og ser hva vi kan gjøre ift. ekstrautstyr, og ikke minst om det har vært noe systemmessig som har hatt innvirkning på det du nevner om kontakten med kundeservice. Det er ikke noe vi på stående fot er kjent med at er en utfordring generelt. Setter uavhengig av dette utrolig stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding av opplevelsen din. Det er svært nyttig for oss ☺️ Ønsker deg en flott uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Vi har vært uten nett siden lørdag. Ikke tv eller noen ting. Dere må rette nå. Har fungert bra frem til lørdag
Hei Inger! Takk for at du la igjen en omtale her på Bytt.no, og takk for at du er kunde hos oss 🤗 Her må jeg bare legge meg paddeflat! Jeg forstår veldig godt at du er skuffet når du har vært uten nett og TV siden lørdag. Det skulle vi gjerne vært foruten, og jeg håper at feilen har blitt fikset i skrivende stund. Driftsfeil er aldri noe kjekt, men du kan være trygg på at vi og våre samarbeidspartnere alltid jobber så raskt som mulig for å fikse små og store feil. Enten fiberkablene blir ødelagt av vær, vind eller uheldige gravemaskiner som ikke har sendt inn gravemelding (ja, det har faktisk skjedd noen ganger 🙄). Jeg skal ikke røpe hvem som vant MGP på lørdag, men jeg håper at du får hentet deg inn igjen på helgens programmer med RiksTVs 7-dagers ukesarkiv som jeg syns er ganske nyttig å ha. Igjen - takk for at du er kunde hos oss, og jeg lover deg at vi fremover skal gjøre alt vi kan for å rette opp i inntrykket du fikk av oss gjennom helgen 💚 Jeg ønsker deg en veldig fin tirsdag! Martin NextGenTel
Det er ikke mulig å laste inn Netflix, mye betalings tv. Dårlig kanalvalg som er inkludert, blir dyrt med alle tilvalgene
Hei Karen! Takk for at du la igjen din omtale her på Bytt.no. Kjedelig å høre at du er skuffet med kanalutvalget du har hos RiksTV. Jeg er veldig enig med deg i at riktig TV-pakke er viktig 😊 Jeg kjenner ikke til hvilken TV-pakke du har valgt fra RiksTV, men både SportsPakken og StrømmePakken har over 50 inkluderte TV-kanaler + de 8 mest sette sportskanalene (SportsPakken), eller HBO Max og SkyShowtime (StrømmePakken). Det stemmer at Netflix ikke er tilgjengelig på RiksTVs strømmeboks. Dessverre er det en begrensning som Netflix har valgt. Dersom du har smart-tv, Chromecast eller Apple TV er mulig å se Netflix direkte der. Vi vil gjerne hjelpe deg til å finne riktig TV-pakke, og kundeservice hos oss står klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også kontakte oss via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning 🤗 Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel
God hjelp fra teknisk ifornindelse med hjelp med installering.
Hei Roalf! Takk for at omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde av NextGenTel 💚 Flott at du er fornøyd med hjelpen du fikk fra kundeservice når du fikk installert fiber. Vi jobber hver dag for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde hos oss. Og så er det ekstra kjekt å se at du gir oss full score på opplevd hastighet. Ingenting er bedre 😊 Gi oss gjerne en lyd dersom du ønsker hjelp eller rådgivning fra oss. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 , eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel
Bytte til Nexgentel gikk knirkefritt og leveransen har fungert bra så langt
Hei Sven! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har byttet til NextGenTel 🤩 Hos oss skal du få samme fiberkvaliteten - bare billigere. Supert å høre at byttet over til oss gikk helt knirkefritt - det varmer NextGenTel-hjertet mitt 💚 Skulle du trenge hjelp eller rådgivning fra oss en gang i fremtiden, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel