NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sliter med wifi, foreløpig ikke fornøyd , vanskelig å få tak i folk på hjemmesiden
Synes dette fungerer bra og de leverer det som er avtalt jeg er fornøyd
Må restarte Heimgard for å få opp nettet. Det har vært slik siden vi gikk over til NextGenTel. Veldig irriterende. Har sendt meldinger til Support, ikke hørt noe.
Har mindre hastighet nå. Kundeservice er vanskelig å komme framm til. Kort åpningstid. Nettverket i huset rekker mye kortere. Å hastigheten er dårligere. Fikk problemer med en enhet etter at jeg gikk over til nexgentel også. Samt lang tid å få koblet til nettverket.
Liten erfaring. Har kun vært tilkoblet en uke. Men, service så langt er ok
Er nok bra men problemer å få det i gang, det er nok oss men å få hjelp på tlf er håpløst ventet 1 1/2 time på svar dette skjedde andre gangen også og en håpløs fjernkontroll. Har fått ny men det er noe rart må godkjenne hvis du vil bytte kanal🥹
Vi fikk en dørselger på døra, som ville selge oss bedre og billigere fiber. Lovet at det ikke var bindingstid og de skulle ordne alt med bytte og overgang. Blir bare rot med oppsigelse som Telenor nekter er mottatt, må betale dobbelt og får langt høyere kostnader enn man opprinnelig hadde. Prøver å benytte angrerett mot Nextgentel men de nekter dette, og mener på at det er både binding og bruddgebyr på 5000 kr. Fikk i tillegg lavere hastighet enn lovet, og holdes som gissel der de ikke vil avslutte kundeforholdet. De tar ingen ansvar for manglende oppsigelse til eksisterende selskap, og det er verdens lengste ventetid på telefon til dem. Heller ingen tilbakemelding på mail fra dem. Anbefaler sterkt å holde dere unna disse, og benytte en særiøs internett leverandør som har et fnugg av kundeservice.