NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så langt ser alt til å fungere stort sett som det skal. Har opplevd at tvbildet har buffret ved et par anledninger.
Hei Annalena! Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale av oss her på Bytt.no 🤗 Det er flott å høre at alt fungerer som det skal med nettet du har fra oss. Og at du opplever kundeservicen hos oss som svært god ⭐ Dersom du har RiksTV, og problemet med buffring på TV fortsetter, kan du ta kontakt direkte på telefon 210 10 210 slik at RiksTV kan få sjekket hva som er årsaken. Vi er også tilgjengelig på telefon 987 07 979 dersom det oppstår noen problemer med internett, eller du ønsker rådgivning fra oss 🥰 Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Selger var pågående og gir feil informasjon. Jeg som kunde fikk beskjed om at Skyshow og Premier league var med i pakke. Det var det ikke! Må kjøpe de utenom Riks-tv pakken. Derfor synes jeg at mitt møte med Nextgentel er dårlig. Det er ikke så billig som selger sa det var! Generelt så fungerer bredbåndet meget bra.
Hei Kjetil! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no 🤗 Det er fint å høre at du opplever hastigheten som god, og at nettet på fiberen fungerer bra hos deg. At du fikk feil informasjon ved bestilling av abonnementet er ikke like kjekt å høre. Vi skal være enkle å forholde seg til, og da er det selvfølgelig viktig at du som kunde får god informasjon før du bestemmer deg. Jeg håper likevel at det er noe vi kan gjøre for å rette opp i inntrykket du har fått av oss.Jeg setter pris på om du tar kontakt på telefon 987 07 979, eller bruker MinSide, slik at vi kan ta en kikk på dette sammen med deg. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
For det første ble jeg lovet fra selger samme utstyr som jeg hadde da mener jeg opptaksfunsjon og start forfra fungsjon på tv! +jeg har ikke fått en forsterker til tv og vifi! Har sendt 2 tp link deko som ikke fikk opp å gå! Ser ikke at noe nytt er på vei! Dette er for dårlig!!! Hvilke planer har dere for at jeg har like bra nett som jeg hadde med telenor?
Hei Petter! Takk for at du har lagt igjen en omtale her på Bytt.no! Det hjelper oss til å bli bedre 😊 Dette må vi jo finne en løsning på. Fibernettet fra oss er 100 % det samme som hos Telenor så det skal ikke være noe forskjell på den biten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever med WiFi, og at vi kan finne en løsning på at du opplever å mangle riktig TV-utstyr. WiFi-utstyret vårt, TP-Link Deco X55, er veldig enkelt å sette opp, men dersom du opplever noe hikke i oppstarten så er vi tilgjengelig for å hjelpe deg dersom du ringer oss på 987 07 979. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
Har fått god hjelp de gangene jeg har ringt hittil
Hei Sigmund! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale av oss her på Bytt.no 🤗 Det er flott å høre at du har fått god hjelp av mine kollegaer når du har tatt kontakt med oss. Like kjekt er det å lese at du opplever hastigheten som god på internettabonnementet. Dersom det mot formodning skulle være noe så vet du hvor du finner oss igjen 😉 Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
Håpløs kundeservice, nesten umulig å nå på telefon og svarer ikke på meldinger. Flink selger som lover mye men holder lite
Hei Tor! Takk for at du legger inn en omtale her på Bytt.no! 😊 Det er veldig synd å høre at du opplever kundeservicen hos oss på den måten. Den siste tiden har vi hatt svært kort ventetid på kundeservice - så jeg oppfordrer deg til å ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via MinSide, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med for å rette opp i inntrykket du har fått. Jeg ønsker deg en fin fredag! Martin NextGenTel
Nettet fungerer bra. Kunne benytte eksisterende ruter.
Hei Frodo! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no! Hyggelig å høre at nettet på fiberen fungerer godt og stabilt hos deg, og at du er fornøyd med å bruke eksisterende WiFi-utstyr 😊 Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss. Dersom du har noen spørsmål er vi tilgjengelig på telefon 987 07 979, eller via MinSide 😊 Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel
Selger lurte meg og når jeg ba om å få mine krav skriftlig var de ikke i nærheten av nok utfyllende. Kundeservice på telefon i etterkant er bra. WiFi er dårlig hos oss. den faller ut hele tiden, selv om vi er ekstra wifi bokser.
Hei Lars! Takk for at du har lagt igjen en omtale her på Bytt.no, og hjelper oss til å bli bedre 😊 Det er synd å se at du opplever å ha blitt lurt av selger fra oss. Det er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve det å bestille internett fra oss. Dersom du ikke opplever at tilbudet skriftlig var utfyllende nok, så må jeg beklage for det. Det er likevell hyggelig å høre at du har opplevd kundeservicen hos oss som god når du har tatt kontakt 🤗 Dersom du opplever problemer med WiFi-en hjemme så må vi få tatt en kikk på hva som kan være årsaken til det. Jeg kjenner ikke til hvilket WiFi-utstyr du har, men du kan kontakte oss for rådgivning og hjelp på telefon 987 07 979, eller bruke MinSide for å chatte med oss. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel