NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For det første ble jeg lovet fra selger samme utstyr som jeg hadde da mener jeg opptaksfunsjon og start forfra fungsjon på tv! +jeg har ikke fått en forsterker til tv og vifi! Har sendt 2 tp link deko som ikke fikk opp å gå! Ser ikke at noe nytt er på vei! Dette er for dårlig!!! Hvilke planer har dere for at jeg har like bra nett som jeg hadde med telenor?
Hei Petter! Takk for at du har lagt igjen en omtale her på Bytt.no! Det hjelper oss til å bli bedre 😊 Dette må vi jo finne en løsning på. Fibernettet fra oss er 100 % det samme som hos Telenor så det skal ikke være noe forskjell på den biten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever med WiFi, og at vi kan finne en løsning på at du opplever å mangle riktig TV-utstyr. WiFi-utstyret vårt, TP-Link Deco X55, er veldig enkelt å sette opp, men dersom du opplever noe hikke i oppstarten så er vi tilgjengelig for å hjelpe deg dersom du ringer oss på 987 07 979. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
Har fått god hjelp de gangene jeg har ringt hittil
Hei Sigmund! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale av oss her på Bytt.no 🤗 Det er flott å høre at du har fått god hjelp av mine kollegaer når du har tatt kontakt med oss. Like kjekt er det å lese at du opplever hastigheten som god på internettabonnementet. Dersom det mot formodning skulle være noe så vet du hvor du finner oss igjen 😉 Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
Håpløs kundeservice, nesten umulig å nå på telefon og svarer ikke på meldinger. Flink selger som lover mye men holder lite
Hei Tor! Takk for at du legger inn en omtale her på Bytt.no! 😊 Det er veldig synd å høre at du opplever kundeservicen hos oss på den måten. Den siste tiden har vi hatt svært kort ventetid på kundeservice - så jeg oppfordrer deg til å ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via MinSide, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med for å rette opp i inntrykket du har fått. Jeg ønsker deg en fin fredag! Martin NextGenTel
Nettet fungerer bra. Kunne benytte eksisterende ruter.
Hei Frodo! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no! Hyggelig å høre at nettet på fiberen fungerer godt og stabilt hos deg, og at du er fornøyd med å bruke eksisterende WiFi-utstyr 😊 Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss. Dersom du har noen spørsmål er vi tilgjengelig på telefon 987 07 979, eller via MinSide 😊 Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel
Selger lurte meg og når jeg ba om å få mine krav skriftlig var de ikke i nærheten av nok utfyllende. Kundeservice på telefon i etterkant er bra. WiFi er dårlig hos oss. den faller ut hele tiden, selv om vi er ekstra wifi bokser.
Hei Lars! Takk for at du har lagt igjen en omtale her på Bytt.no, og hjelper oss til å bli bedre 😊 Det er synd å se at du opplever å ha blitt lurt av selger fra oss. Det er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve det å bestille internett fra oss. Dersom du ikke opplever at tilbudet skriftlig var utfyllende nok, så må jeg beklage for det. Det er likevell hyggelig å høre at du har opplevd kundeservicen hos oss som god når du har tatt kontakt 🤗 Dersom du opplever problemer med WiFi-en hjemme så må vi få tatt en kikk på hva som kan være årsaken til det. Jeg kjenner ikke til hvilket WiFi-utstyr du har, men du kan kontakte oss for rådgivning og hjelp på telefon 987 07 979, eller bruke MinSide for å chatte med oss. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
Foreløpig har jeg bare gode erfaringer med både WiFi og tv
Hei Ivar! Takk for at du legger igjen en omtale av oss her på Bytt.no. Det hjelper oss å bli bedre 😊 Det er flott å høre at du har gode erfaringer med WiFi på fiberen, og TV-løsningen. Vi skal være en enkel internettleverandør, og derfor er vi opptatt av at avtalen fra oss også er enkel. Det samme gjelder for samarbeidspartneren vår RiksTV. Dersom du har noen forslag til steder vi kan forbedre oss på setter jeg stor pris på om du tar kontakt med oss via telefon 987 07 979, eller sender inn en sak på MinSide eller i appen. Ha en kjempefin fredag! Martin NextGenTel
Anbefaler ikke å bytte da en ikke får hjelp. App fungerer også dårlig. Så fikk jeg først en regning på 1400kr, 3 dager etter en på 600!!
Hei Trond! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no. Det hjelper oss til å bli bedre! ⭐ Det er kjedelig å høre at du opplever å ikke få hjelp, og at appen vår fungerer dårlig for deg. Jeg kjenner ikke til saken din, men kundeservice hos oss er tilgjengelig både via MinSide på nett, og via appen dersom du vil chatte eller sende inn en sak. Vi har også kort ventetid på telefon 987 07 979 dersom du heller vil ringe oss. Vi ønsker veldig gjerne at vi finner en løsning på utfordringene du har hatt med å bytte til oss, og at vi kan finne ut hva som er årsaken til de to fakturaene. Håper at vi hører fra deg slik at vi finner en god løsning! Ha en flott torsdag 😊 Martin NextGenTel