Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd

Omtale av  Sigmund

Har fått god hjelp de gangene jeg har ringt hittil

Svar fra NextGenTel
10.11.2023 10:44

Hei Sigmund! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale av oss her på Bytt.no 🤗 Det er flott å høre at du har fått god hjelp av mine kollegaer når du har tatt kontakt med oss. Like kjekt er det å lese at du opplever hastigheten som god på internettabonnementet. Dersom det mot formodning skulle være noe så vet du hvor du finner oss igjen 😉 Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice

Omtale av  Tor

Håpløs kundeservice, nesten umulig å nå på telefon og svarer ikke på meldinger. Flink selger som lover mye men holder lite

Svar fra NextGenTel
10.11.2023 11:05

Hei Tor! Takk for at du legger inn en omtale her på Bytt.no! 😊 Det er veldig synd å høre at du opplever kundeservicen hos oss på den måten. Den siste tiden har vi hatt svært kort ventetid på kundeservice - så jeg oppfordrer deg til å ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via MinSide, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med for å rette opp i inntrykket du har fått. Jeg ønsker deg en fin fredag! Martin NextGenTel

Stabilt nett

Omtale av  Frodo

Nettet fungerer bra. Kunne benytte eksisterende ruter.

Svar fra NextGenTel
10.11.2023 11:03

Hei Frodo! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no! Hyggelig å høre at nettet på fiberen fungerer godt og stabilt hos deg, og at du er fornøyd med å bruke eksisterende WiFi-utstyr 😊 Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss. Dersom du har noen spørsmål er vi tilgjengelig på telefon 987 07 979, eller via MinSide 😊 Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel

Ikke stol på selger.

Omtale av  Lars

Selger lurte meg og når jeg ba om å få mine krav skriftlig var de ikke i nærheten av nok utfyllende. Kundeservice på telefon i etterkant er bra. WiFi er dårlig hos oss. den faller ut hele tiden, selv om vi er ekstra wifi bokser.

Svar fra NextGenTel
10.11.2023 11:01

Hei Lars! Takk for at du har lagt igjen en omtale her på Bytt.no, og hjelper oss til å bli bedre 😊 Det er synd å se at du opplever å ha blitt lurt av selger fra oss. Det er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve det å bestille internett fra oss. Dersom du ikke opplever at tilbudet skriftlig var utfyllende nok, så må jeg beklage for det. Det er likevell hyggelig å høre at du har opplevd kundeservicen hos oss som god når du har tatt kontakt 🤗 Dersom du opplever problemer med WiFi-en hjemme så må vi få tatt en kikk på hva som kan være årsaken til det. Jeg kjenner ikke til hvilket WiFi-utstyr du har, men du kan kontakte oss for rådgivning og hjelp på telefon 987 07 979, eller bruke MinSide for å chatte med oss. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel

Noe vanskelig med NextGenTel og Rikstv vedrørende alle avtaler

Omtale av  Ivar H. B

Foreløpig har jeg bare gode erfaringer med både WiFi og tv

Svar fra NextGenTel
10.11.2023 10:42

Hei Ivar! Takk for at du legger igjen en omtale av oss her på Bytt.no. Det hjelper oss å bli bedre 😊 Det er flott å høre at du har gode erfaringer med WiFi på fiberen, og TV-løsningen. Vi skal være en enkel internettleverandør, og derfor er vi opptatt av at avtalen fra oss også er enkel. Det samme gjelder for samarbeidspartneren vår RiksTV. Dersom du har noen forslag til steder vi kan forbedre oss på setter jeg stor pris på om du tar kontakt med oss via telefon 987 07 979, eller sender inn en sak på MinSide eller i appen. Ha en kjempefin fredag! Martin NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ingen hjelp å få når en sliter med oppkobling

Omtale av  Trond E. A

Anbefaler ikke å bytte da en ikke får hjelp. App fungerer også dårlig. Så fikk jeg først en regning på 1400kr, 3 dager etter en på 600!!

Svar fra NextGenTel
09.11.2023 07:39

Hei Trond! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no. Det hjelper oss til å bli bedre! ⭐ Det er kjedelig å høre at du opplever å ikke få hjelp, og at appen vår fungerer dårlig for deg. Jeg kjenner ikke til saken din, men kundeservice hos oss er tilgjengelig både via MinSide på nett, og via appen dersom du vil chatte eller sende inn en sak. Vi har også kort ventetid på telefon 987 07 979 dersom du heller vil ringe oss. Vi ønsker veldig gjerne at vi finner en løsning på utfordringene du har hatt med å bytte til oss, og at vi kan finne ut hva som er årsaken til de to fakturaene. Håper at vi hører fra deg slik at vi finner en god løsning! Ha en flott torsdag 😊 Martin NextGenTel

Bra men litt ustabil

Omtale av  Roar

Har allerede falt ut to ganger på 10-20min men bra når den er inne 😊

Svar fra NextGenTel
09.11.2023 07:49

Hei Roar! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at du er fornøyd med både kundeservice og opplevd hastighet på internettabonnementet fra oss. Som prispresser er vårt mål at du skal oppleve samme kvaliteten som hos de andre internettleverandørene, bare til en bedre pris 🤗 Når det kommer til ustabiliteten du nevner så bør vi jo få tatt en kikk på hva som kan være grunnen til at det faller ut. Jeg kjenner ikke til abonnementet ditt konkret, men det kan høres ut som at det er et WiFi-problem som gjør at nettet faller ut. Jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss dersom problemet fortsetter, slik at vi kan finne en god og permanent løsning! 😊 Vi er tilgjengelig på telefon 987 07 979, eller på MinSide på nett og MinSide-appen dersom du heller vil chatte med oss. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Martin NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR