NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt nett de siste dagene. Problemer med å strømme på tv.
Hei, Jan O Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen en tilbakemelding om oss her på Bytt.no 😃 Så kjipt at du har fått problemer med ustabilitet på nett og strømming av TV, det må vi få gjort noe med! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett på saken, vi kan nåes på telefonnummer 98707979, så står vi klare til å hjelpe deg 😊 Ønsker deg en riktig god helg! Jenny NextGenTel
Litt tidlig å uttale seg, men med en forsinkelse på ca 2 mnd lover det ikke bra. Enda ikke i orden
Hei, Fritz Føst og fremst, tusen takk for at du bestiller internett fra NextGenTel 💚 En forsinkelse på to måneder er ikke på langt nær godt nok 😥 Dette vil vi gjerne høre med om å prøve og få gjort noe med snarest mulig! Jeg får ikke sett noe om bestilling her på Bytt.no, så jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett nærmere på saken din. Du når oss på telefonnummer 98707979, så står vi klare til å hjelpe deg 😊 Jeg krysser fingerene for at vi får leveringen i orden til deg snarest! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Stødig bredbånd, hakker ikke og er raskt nok i massevis til mitt bruk.
Hei, Hanne Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Kjekt å se at bredbåndet er som det skal, stødig og akkurat passe til ditt bruk 🥳 Har du spørsmål, så ta kontakt med oss om det er noe vi kan hjelpe med! Ønsker deg en riktig fin helg! Jenny NextGenTel
Kjapt, enkelt og smertefritt. Byttet egentlig i affekt da jeg var irritert på min tidligere leverandør. Opplevde å spare penger i prosessen
Hei, Rene! Kjekt at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no, og en stor takk til deg for at du har blitt kunde hos oss 😊 Det setter jeg og gjengen min i NextGenTel stor pris på! Jeg har gjort mye dumme ting i affekt, men det gleder meg å høre at du ikke har gått i den fellen ved å bytte til oss. At du sparer penger i tillegg er jo som tatt ut av ordboka for uttrykket 𝐬𝐥å 𝐭𝐨 𝐟𝐥𝐮𝐞𝐫 𝐢 𝐞𝐧 𝐬𝐦𝐞𝐤𝐤 🎊 Kjapt, enkelt og smertefritt kunne jo vært et ganske bra slagord, men vi har allerede et annet slagord på plass dessverre. Men det treffer perfekt på det vi prøver å få til hver dag for deg som kunde 😊 Hos oss skal det være enkelt! Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en helt nydelig onsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Enkel overgang fra annen leverandør. Systemet fungerer.
Hei, Vidar! Takk for at du har blitt kunde hos oss og for at du tar deg tid til å legge inn din omtale her på Bytt.no 😊 At du opplevde overgangen til oss som enkel er ren balsam for ørene mine 🎉 Vi jobber på hver dag for å gjøre overgangen til oss enkel og sømløs. Godt å se at alt fungerer som det skal, og at du er fornøyd med hastigheten du får. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har spørsmål, eller trenger rådgivning om hastighet eller internettabonnementet 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en strålende onsdag 😃 Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Hyggelige, men udugelige kundeservicemedarbeidere. Sa ikke opp gml. fiberlinje hos Telenor som avtalt. Dermed ny faktura fra Telenor og en måned senere bytte. Måtte til slutt si opp selv hos Telenor. Skriftlig avtale med NGT om at de ikke skulle fakturere for denne overlappende perioden (linja ble byttet, men ikke faktureringsforholdet), men det gjorde de likevel. Regner dog med at de ordner opp til slutt. Alt i alt veldig hyggelige folk og raskt svar, men veldig mye rot.
Hei Geir, Aller først, takk for at du har valgt NextGenTel som leverandør av bredbånd, og takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen ☺️ Her var det jo litt begge deler, så jeg kan jo starte med å si at det er veldig gledelig å se at du sånn overall er godt fornøyd, og ikke minst at tjenesten i seg selv står til forventningene 🥳 Så... er det jo selvfølgelig kjedelig at det har blitt litt rot i overgangen fra gammel leverandør til oss 🥲 Og uten at jeg skal synse i ulike teorier om hva som KAN ha gått galt, hos oss, hos tidligere leverandør eller i det hele tatt så forstår vi selvfølgelig viktigheten av at dette bare skal "funke", og det er det vi jobber for hver eneste dag. Som du er inne på selv så kommer dette helt sikkert til å løse seg, men jeg beklager like fullt at du har måttet forholde deg til dette og brukt unødig tid. Vi tar med oss både det, og at du tross alt føler du har møtt på hyggelige og hjelpsomme mennesker underveis i prosessen ☺️ Ønsker deg en fortsatt fin dag. Mvh Christian NextGenTel
Hei! er litt skuffet over sendrektigheten fra ordre til oppstart,synes det blev en del rot her.Jeg har tro på att dette skall gå seg till etterhvert.t
Hei Ragnvald! Takk for at du har tatt deg tid til å legge inn din omtale, og takk for at du har blitt kunde hos oss på fiberen 😊 Jeg skal ærlig innrømme at sendrektighet ikke har vært i mitt vokabular før nå, men etter en rask kikk i ordboka gir det god mening. Det at du har opplevd leveringen som treg etter at du bestilte fiber kan vi ikke være fornøyd med. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom du har et par minutter hadde jeg satt stor pris på om du deler litt flere detaljer med meg på e-post til [email protected]. Tilbakemeldingen din hjelper oss å bli bedre i fremtiden 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og ikke nøl med å ta kontakt med oss via MinSide eller telefon 987 07 979 dersom du har spørsmål! Beste hilsen Martin, NextGenTel