NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd tidligere det siste året har nettet vært nede jevnlig. Fikk stadig SMS om at det var tekniske problemer i mitt område. Tok 6 dager før det var oppe å gikk igjen. 25.08 er det nede igjen.
Hei Svein. Det var dumt å høre at du har opplevd problemer med linjen den siste tiden. Dersom du ikke har fått beskjed om tekniske problemer i området nå og fortsatt ikke har internett, må du ta kontakt med oss slik at vi kan få meldt inn feilen hos deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Har problemer med nett. Forsøkt å ringe flere dager uten å få snakke med noen. Ingen ringer tilbake eller svare på meldinger i appen. Ikke velg NextGenTel
Hei Morten Vi har hatt ekstra pågang på telefonen i det siste og gjør det vi kan for å minske ventetiden. Anbefaler å ta kontakt via chat, sosiale medier eller appen vår for raskere hjelp. Håper du har fått hjelpen du trengte i ettertid. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Forferdelig dårlig nett, ustabilt nett, og dårlig kundebehandling. Svarer aldri tlf. Sist jeg ringte satt jeg i 3 timer og fikk ikke svar. så nå har jeg fått nok. Jeg har nå sagt opp min avtale meg nextgentel.
Hei Dane Det var dumt å høre at du har sagt opp avtalen hos oss. Vi har dessverre hatt litt ekstra pågang i det siste som har medført en lengre ventetid på telefon enn vi ønsker. Om du skulle prøve å ta kontakt ved en senere anledning, kan jeg anbefale deg å ta kontakt via chat, sosiale medier eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Grusomme mennesker som driver med løgn og hykleri hele tiden. Skulle fått internett for noen dager siden etter avtale, de påstod at montør kommer den dagen osv... men jeg måtte ringe hver dag for å finne ut hvorfor har jeg ikke nett da. Og de sier at den usynlige montøren var der og det er noe feil med ledninger og imorgen sender de en teknikker. Dagen etter får jeg beskjed at den usynlige teknikkern var der, men fortsatt fins feil, og det gjentar seg hver dag. Vil gjerne kontakte en ordentlig internettleverandør, men da krever NextGenTel 2400 kr angregebyr.
Hei Diba Ved installasjoner er det ikke ofte montør må til selve boligen din, men i sentralen i området, det kan være årsaken til at du ikke har sett montøren. Hvis feilen fortsatt ikke er rettet og du ikke har fått en oppdatering, anbefaler jeg deg å ta kontakt slik at vi kan undersøke saken videre. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Blir anmodet om å svare ja på mail eller sms. Svarte ja 4 ganger på BÅDE mail og sms. 5 beskjed var at abonnementet ble stoppet fordi jeg ikke svarte. I mellomtiden har jeg ringt kundeservice flere ganger og fått svar at de ikke kan registrere ja. Etter 5 sms ringte jeg igjen og kundeservice la inn på nytt. Svarte igjen Ja på sms og mail. Dagen etter ringte jeg igjen kundesenteret og da, endelig var det en oppegående person som tok tak og fikk registrert manuelt. Blir i sms anmodet om å ha ruter klare til montasjedag. Ikke enkelt når de kommer i post dagen etter. Det er kun en eneste grunn til å ha abonnementet og det er at Telenor er enda verre.
Hei Kjell. Det var rart at sms og e-posten din ikke ble registrert når du ga oss en tilbakemelding. Håper dette ble tatt videre når du var i kontakt med oss slik at vi kan undersøke hva som skjedde og unngå dette i fremtiden. Vanligvis får du utstyret et par dager før installasjonsdatoen, det er beklagelig at dette ikke var tilfelle hos deg. Med vennlig hilsen Christian NextGentel
Jeg må bare si at jeg har vært kunde hos Nextgentel 10 år tidligere, før jeg MÅTTE bytte leverandør når jeg flyttet, fordi Telenor bygget fiber der og SPERRET linjen for andre aktører! Etter 2 år kan jeg endelig bytte tilbake med fiber og tv-abonnement. Jeg har vært utrolig fornøyd!! Har ikke vært noe nedetid på 10 år, og kundeservice og priser er strålende. I tillegg har jeg alltid fått en del høyere hastighet enn jeg har betalt for. Alle dere som sutrer om småting og gir negative omtaler: Lykke til i Telenor og Get og alle sammen. Det blir garantert skjæring!!!
Hei Nerium. Kjekt å høre at du er tilbake hos oss, vi setter pris på din hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Overpriset produktet de selger, klarer ikke å levere dekningen du betaler for, skylder på forstyrrelser i huset når de ikke klarer levere. Lyger pr tlf og e-mail. Fabrikerer fakta når du går til det skrittet å klage de videre i nemda. Et møkka selskap på høyt nivå som ikke gidder lære opp sine ansatte og utnytter systemet som er satt på plass for å "beskytte" oss forbrukere slik at de kan gjøre som de vil. Ikke gå i fellen er for det tar flere mnd før du kommer deg ut igjen og må i mellomtiden leve med fra ingen dekning til sporadisk dekning.
Hei Kristin. Vi kan dessverre ikke garantere for den trådløse dekningen siden den kan påvirkes av mange ulike faktorer utenfor vår kontroll. Dersom ruteren ruteren som er ustabil og årsaken til problemet, bytter vi selvfølgelig denne. Hvis det er dekningen og avstanden som er problemet, kan det nok være du trenger ekstra utstyr som en extender eller mesh-nettverk. Håper du tar kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet sammen med deg og komme til en løsning. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel