NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For dårlig kapasitet i forhold til tidligere leverandør
Hei Jens, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss 💚 Så kjipt at du opplever dårligere kapasitet nå enn tidligere, vi leverer fiber på Telenors fibernett så kvaliteten skal være svært god. Her må vi finne ut av hvorfor du opplever dårligere kapasitet på nettet nå siden det er samme fiberlinje. Jeg anbefaler at du kontakter oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 om du ikke allerede har gjort det, vi står klare til å hjelpe 😊 Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg har ikke merket stort til overgangen fra fiber fra Telenor til NextGenTel, men har opplevd forsinkelser ifm. streaming og oppdateringer i spesielt RiksTV-appen. Usikker på om dette skyldes appen, eller at det har vært flere brukere på nettet. Hastigheten jeg abonerer på skulle imidlertid være mer enn tilstrekkelig.
Hei Torbjørn, Takk for din omtale, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt topp at du ikke merket stort i overgangen fra Telenor, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde. Og skal jobbe på videre for at det fortsetter å være enkelt for deg å være kunde fremover. Så kjipt at det er forsinkelser når du streamer TV, den biten vil vi hjelpe deg med å se nærmere på om det ikke allerede er ordnet opp i! Vi er klare til å hjelpe både på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en nydelig mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Like stabilt som Telenor, Bare billigere. Bytt til nextgentel hvis du ikke har gjort det allerede.
Hei Torbjørn, Takk for veldig hyggelig omtale, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Hos oss skal du få akkurat like god kvalitet og jeg blir så glad for å se at du er fornøyd! Vi skal fortsette å levere på det i tiden fremover slik at det blir enkelt for deg 😊 Ha en strålende mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Enkel bestilling, raske svar fra support. Problemfri oppkobling. App med god oversikt på status. God prising ift konkurrenter.
Hei Sr, Takk for veldig hyggelig omtale, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg blir så glad for å se at jobben vi gjør for at oppstart som kunde hos oss skal være enkelt, har fungert godt hos deg. Husk at du enkelt kommer i kontakt med oss via chatten i MinSide-appen dersom du skulle trenge det. Ha en strålende mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig nett i forhold til det jeg hadde oss Telenor.. lagger jo hele tiden på strømming og tv ..
Hei John, Tusen takk for for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjipt når internett og TV ikke fungerer som det skal, sånn skal det jo ikke være heller. Jeg håper du vil la oss se på saken, hvis det ikke allerede er løst! Du når oss på 98707979 eller enkelt via chat på MineSide, vi står klare for å hjelpe med saken. Hos oss er det meningen du skal få akkurat samme kvalitet på fiberen, til en god pris! Jeg håper dette allerede er løst, eller løser seg snarest 🤞 Ha en nydelig helg! Beste hilsen, Jenny NextGenTel
fiber virker bra men riks tv som fulgte med er noe herk
Hei John, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjekt at fiber fungerer, ikke kjekt at du er misfornøyd med TV-løsningen vi leverer sammen med RiksTV.. Vi vil gjerne høre mer om akkurat hva du er misfornøyd med, jeg hadde satt pris på om du kunne sendt meg noen detaljer om det til e-post: [email protected]. Ellers så skal vi jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel. Ha en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Synes det trådløse nettet har mye dårligere dekning enn Telenor som vi hadde...
Hei Morten, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjedelig at du opplever dårligere dekning hos oss, det kan vi jo ikke si oss fornøyd med! Jeg håper du har tatt kontakt med oss om dette, hvis ikke vil vi gjerne se på saken. Husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel