NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Enkel bestilling, raske svar fra support. Problemfri oppkobling. App med god oversikt på status. God prising ift konkurrenter.
Hei Sr, Takk for veldig hyggelig omtale, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg blir så glad for å se at jobben vi gjør for at oppstart som kunde hos oss skal være enkelt, har fungert godt hos deg. Husk at du enkelt kommer i kontakt med oss via chatten i MinSide-appen dersom du skulle trenge det. Ha en strålende mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig nett i forhold til det jeg hadde oss Telenor.. lagger jo hele tiden på strømming og tv ..
Hei John, Tusen takk for for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjipt når internett og TV ikke fungerer som det skal, sånn skal det jo ikke være heller. Jeg håper du vil la oss se på saken, hvis det ikke allerede er løst! Du når oss på 98707979 eller enkelt via chat på MineSide, vi står klare for å hjelpe med saken. Hos oss er det meningen du skal få akkurat samme kvalitet på fiberen, til en god pris! Jeg håper dette allerede er løst, eller løser seg snarest 🤞 Ha en nydelig helg! Beste hilsen, Jenny NextGenTel
fiber virker bra men riks tv som fulgte med er noe herk
Hei John, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjekt at fiber fungerer, ikke kjekt at du er misfornøyd med TV-løsningen vi leverer sammen med RiksTV.. Vi vil gjerne høre mer om akkurat hva du er misfornøyd med, jeg hadde satt pris på om du kunne sendt meg noen detaljer om det til e-post: [email protected]. Ellers så skal vi jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel. Ha en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Synes det trådløse nettet har mye dårligere dekning enn Telenor som vi hadde...
Hei Morten, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjedelig at du opplever dårligere dekning hos oss, det kan vi jo ikke si oss fornøyd med! Jeg håper du har tatt kontakt med oss om dette, hvis ikke vil vi gjerne se på saken. Husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Startproblemer men ellers ok. Billig til mitt bruk
Hei Jan, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjedelig at det var problem med oppstart hos oss, det betyr vi må jobbe enda bedre for at det skal bli enkelt! Jeg setter pris på om du tar et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected] med hva som kunne gått bedre ved oppstart hos oss. Så skal vi jobbe på for å gjøre det enkelt for deg å være kunde fremover. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
God hjelp og instruksjon. Hyggelige medarbeidere. Punktlige
Hei, Bente! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Denne omtalen er veldig kjekt å lese! Og vi skal jobbe på videre for at du skal kunne være minst like fornøyd med service og informasjon videre 🤗 Ha en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Når du ringer kundesenter er det som regel 25-30 i kø. Ingen ringe tilbake ordning. Ca 1 time i kø. Ikke bra.
Hei Marcelo, Takk for tilbakemeldingen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så utrolig kjip opplevelse når du prøver å kontakte oss, og det der kan vi ikke si oss fornøyde med.. Av og til er hoper det seg opp kø på telefonen, og dette er noe vi alltid jobber med å bli bedre på. Men ringe opp igjen skal vi gjøre! Vi tar til oss tilbakemeldingen din og lover å jobbe knallhardt for at det skal være minst mulig ventetid neste gang du trenger hjelp fra oss, så håper jeg at du til nå har fått den hjelpen du trenger. Hvis ikke så kan du sende meg en mail til [email protected]. Ha en riktig fin helg 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel